Kesäkuiset 2023

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Meillä oli tänään nt-ultra, kaikki vaikutti olevan hyvin, niskaturvotus 1,6mm.
Laskettu aika siirtyi päivällä ollen nyt 11.6. yhdistelmäseulonnan tulos tulee viikon sisällä.

Päätin myös poistua facebook-ryhmästä, kun en jaksa olla aktiivisena siellä. Kirjoittelen tänne sitten vaikka yksinään
Kiva kuulla et kaikki on hyvin.
Mä tuun maanantaina perässä 🙈
 
  • Tykkää
Reactions: 4nniin4 ja topis
Oletteko PKS seudulla asuvat käyneet missä varhaisultrassa? Onko suosituksia?
Meinasin ensin, että ei tarvitse välttämättä käydä. Nyt kuitenkin näyttää, että joutuu odottamaan vielä 3 viikkoa nt-ultraa niin olisi se ehkä kuitenkin kiva nähdä, että asustaako siellä joku jo vähän aiemmin.
 
Oletteko PKS seudulla asuvat käyneet missä varhaisultrassa? Onko suosituksia?
Meinasin ensin, että ei tarvitse välttämättä käydä. Nyt kuitenkin näyttää, että joutuu odottamaan vielä 3 viikkoa nt-ultraa niin olisi se ehkä kuitenkin kiva nähdä, että asustaako siellä joku jo vähän aiemmin.
Perhe-Artella ollaan käyty joka raskaudessa. Esikoisen sukupuoli käytiin kurkkaa Kaunis Odotuksessa, kumpaakin suosittelen 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Elinia
Oletteko PKS seudulla asuvat käyneet missä varhaisultrassa? Onko suosituksia?
Meinasin ensin, että ei tarvitse välttämättä käydä. Nyt kuitenkin näyttää, että joutuu odottamaan vielä 3 viikkoa nt-ultraa niin olisi se ehkä kuitenkin kiva nähdä, että asustaako siellä joku jo vähän aiemmin.
Myö käytiin rakenneultran jälkeen Kaunis odotus -nimisessä paikassa ja oli kyllä ihana tunnelma! Ostin osana miehen 30-vuotislahjaa yllärinä hänelle. Ei saatu rakenneultrassa tietää sukupuolta (ilmeisesti ultraajan periaatteiden vastaista kertoa, kun oltais haluttu tietää ja esikoisella ei ollu asentokaan mitenkään epäedullinen sen näkemiseen), ni sikskin oli kiva käydä. Helpotti kun sai hommata vaatepaketteja jne. jo valmiiks, vaikka meillä on kyllä tosi paljon käytetty kivoja unisex-vaatteita.
 
  • Tykkää
Reactions: Elinia
Vähän vahingossa tullut pidettyä täältä taukoa, ollut niin paljon kaikkea.. töiden aloitus, 1v valvottaa, joulunlaittoa jne. Yritän taas aktivoitua ja facebookkikin kiinnostaa!

pahin väsymys lamaantuminen alkaa väistyä ja huono olo myös tuntuu helpottaneen, nälkä on ja hengästyminen tulee nopeaa.Työpäivän jälkeen olen kyllä poikki ja ekat supistuksetkin on tullut. Ei tarvis näin aikasin.
Yöllä kylkeä kääntäessä saattaa repasta kovasti. Liikkeitä odottelen kovasti että tuntuis todemmalta, ultraa saan odottaa vielä reilun viikon!
 
  • Tykkää
Reactions: jekkis87
Oletteko PKS seudulla asuvat käyneet missä varhaisultrassa? Onko suosituksia?
Meinasin ensin, että ei tarvitse välttämättä käydä. Nyt kuitenkin näyttää, että joutuu odottamaan vielä 3 viikkoa nt-ultraa niin olisi se ehkä kuitenkin kiva nähdä, että asustaako siellä joku jo vähän aiemmin.
Me käytiin kampin preggossa. Kaikki varmasti hyviä ja about saman hintasia, et mee sijainnin mukaan mihin helpoin päästä 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Elinia
Oletteko PKS seudulla asuvat käyneet missä varhaisultrassa? Onko suosituksia?
Meinasin ensin, että ei tarvitse välttämättä käydä. Nyt kuitenkin näyttää, että joutuu odottamaan vielä 3 viikkoa nt-ultraa niin olisi se ehkä kuitenkin kiva nähdä, että asustaako siellä joku jo vähän aiemmin.
PerheArt Malmi Helsinki saa suositukseni
 
  • Tykkää
Reactions: Elinia
Ihania ultrakuulumisia 😍 Vitsit kun joutuu omaa ultraa odottaan vielä pari viikkoa.. Mut jos jotain positiivista niin pahoinvointi alkanut helpottaa vähän. Nyt jo pystyy syömäänkin vähän monipuolisemmin. Väsymyksen ehkä vähän helpottunut, eilen tuli vaan valvottua liian myöhään ja se kostautui tänään. Onneks huomenna on vapaa!

Sydänääniä kuuntelen joka päivä, tietää et pieni siellä edelleen on kunnossa 💕
 
  • Tykkää
Reactions: jekkis87 ja 4nniin4
Vieläkö mahtuu mukaan?☺ Täällä odotellaan myös kesäkuista, nt-ultran mukaan muistaakseni 14.6. Laskettu aika on ehtinyt siis vaihtua jo aika monta kertaa 😅 Ultrassa oli kaikki hyvin, mutta NIPT-testin tuloksia jännitetään vielä. En siis tällä kertaa osallistunut julkisella seuloihin, vaan menimme suoraan tarkempiin testeihin yksityiselle. Takana on kyllä yksi ihan tavallinen raskaus ja kotona terve eskarilainen, mutta itselläni on ikää jo 40. Alkuraskaus on ollut vähän kivikkoista aikaa, mutta nyt on onneksi jäätävää pahoinvointia lukuun ottamatta kaikki hyvin!

Olen niin pahoillani teidän menetyksen kokeneiden puolesta!❤
 
Oletteko jo kertoneet raskaudesta me ei olla vielä lapsille kerrottu mutta Nt-ultran jälkeen kerrottiin isovanhemmille. Ottivat äärimmäisen hyvin vaikka jännitti. Oli anoppi jo aavistellutkin
Oon kertonu neljälle ystävälle, mut ei vielä muille. Haluan oottaa sen ultran alta pois, ni sit vasta sukulaisille. Kerrottiin esikoisesta vasta varmaan pari viikkoa nt-ultran jälkeen, kun ei oltais jaksettu sitä hypetystä vielä sitä ennen. Nytkin oisin mielelläni kertomatta pitkään aikaan, mut tää alkaa kyl kohta paistaa löysemmissäkin vaatteissa 😅. Ehkä siis saadaan se viikko vielä pantattua tietoa. Haluaisin myös kertoa mein lapselle ennen muita sukulaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: jekkis87
Oletteko jo kertoneet raskaudesta me ei olla vielä lapsille kerrottu mutta Nt-ultran jälkeen kerrottiin isovanhemmille. Ottivat äärimmäisen hyvin vaikka jännitti. Oli anoppi jo aavistellutkin
Muutamalle ystävälle on kerrottu, ja ensimmäisenä itse asiassa oli pakko kertoa mun työkavereille, kun yökin joka päivä lounaspöydässä. Nyt odotellaan nuo kromosomitestien tulokset, ja jos siellä on kaikki hyvin, niin sitten ei enää salailla. Ei sillä, että tätä kauaa enää pystyisikään salailemaan 🤭 Odotan kyllä kovasti, että päästään kertomaan tulevalle isosiskolle ❤ (Joka tosin haluaisi mieluummin koiran kuin sisaruksia, että siitä voi tulla kiinnostava keskustelu…)
 
  • Tykkää
Reactions: jekkis87
Oletteko jo kertoneet raskaudesta me ei olla vielä lapsille kerrottu mutta Nt-ultran jälkeen kerrottiin isovanhemmille. Ottivat äärimmäisen hyvin vaikka jännitti. Oli anoppi jo aavistellutkin
Ollaan kerrottu meidän vanhemmille ja muutamalle ystävälle, lauantaina esikoisen 3v synttäreillä paljastuu vielä osalle ☺ Someen en oo mitään laittanut. Lapsille ollaan kerrottu kyllä, pienempi ei ymmärrä ja tuo 3v vastaa vauvajuttuihin vain ”ei” ja lähtee puuhaamaan muuta 😅
 
  • Tykkää
Reactions: jekkis87
Oletteko jo kertoneet raskaudesta me ei olla vielä lapsille kerrottu mutta Nt-ultran jälkeen kerrottiin isovanhemmille. Ottivat äärimmäisen hyvin vaikka jännitti. Oli anoppi jo aavistellutkin
Täällä vasta kahden viikon päästä nt-ultra ja sen jälkeen varmaan jouluna kerrotaan lapsille. Mun pari kaveria tietää jo ja pari työkaveria myös, joiden kanssa oon samassa tiimissä. Niin ja siskolle kerroin heti plussan jälkeen 🤭 Äidille haluaisin kertoa nyt viikonloppuna et voin kysyä sitä lastenvahdiksi sit ultran ajaksi. Nyt koen et ollaan silleen melko turvallisilla viikoilla jo, sydänäänet kuitenkin kuuluu hyvin ja ne kriittisimmät viikot takana ❤ Eniten pelottaa omien isovanhempien ja miehen vanhempien reaktio kun meillä on suhdetilanne vähän erikoinen tällä hetkellä. Asutaan siis erillään mutta ollaan yhdessä.
 
  • Tykkää
Reactions: topis ja jekkis87
Täällä vasta kahden viikon päästä nt-ultra ja sen jälkeen varmaan jouluna kerrotaan lapsille. Mun pari kaveria tietää jo ja pari työkaveria myös, joiden kanssa oon samassa tiimissä. Niin ja siskolle kerroin heti plussan jälkeen Äidille haluaisin kertoa nyt viikonloppuna et voin kysyä sitä lastenvahdiksi sit ultran ajaksi. Nyt koen et ollaan silleen melko turvallisilla viikoilla jo, sydänäänet kuitenkin kuuluu hyvin ja ne kriittisimmät viikot takana Eniten pelottaa omien isovanhempien ja miehen vanhempien reaktio kun meillä on suhdetilanne vähän erikoinen tällä hetkellä. Asutaan siis erillään mutta ollaan yhdessä.
Perheitä on nykyään nii monenlaisia, että eiköhän tää oo heille merkki siitä että te ainaki yritätte jatkaa yhdessä vaikka ette saman katon alla asukkaan ainakaan vielä .

Hyvin se menee
 
  • Tykkää
Reactions: Omppispomppis
Mullakin olisi nyt viimein maanantaina tuo eka ultra :) Sen jälkeen sitten tulen Facebookiin myös jos kaikki ok. Jännittää kyllä kovasti! Sydänäänet sain eilen kuuluviin dopplerilla, nyt olen viikolla 12. Pahin paha olo on helpottanut, mutta nälkä ja väsymys ovat edelleen läsnä, samoin närästys. Vatsakin turpoaa aina välillä kunnon palloksi eikä oikein enää pysy piilossa…

Kovasti voimia teille joille tullut huonoja uutisia ultrassa ❤
 

Yhteistyössä