Kesäkuiset 2023

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pari tuntia ultraan ja alkaa pelottaa. Valmistaudun huonoihin uutisiin mieltä suojellakseni. Tää on vaan niin mieltä raastavaa kun kerta toisensa jälkeen vihdoin pääsee alkuun ja sitten se on viety pois. Tuntuu että just tänään vähäiset oireetkin on häipyny. Näin unta että meillä oli tyttövauva, tuntuu että mieli ilkkuu mulle että tätä te ette tuu saamaan 😥
 
  • Surullinen
Reactions: jekkis87
Pari tuntia ultraan ja alkaa pelottaa. Valmistaudun huonoihin uutisiin mieltä suojellakseni. Tää on vaan niin mieltä raastavaa kun kerta toisensa jälkeen vihdoin pääsee alkuun ja sitten se on viety pois. Tuntuu että just tänään vähäiset oireetkin on häipyny. Näin unta että meillä oli tyttövauva, tuntuu että mieli ilkkuu mulle että tätä te ette tuu saamaan 😥
Tsemppiä, toivottavasti ultrassa olisi kaikki hyvin ❤
 
Pari tuntia ultraan ja alkaa pelottaa. Valmistaudun huonoihin uutisiin mieltä suojellakseni. Tää on vaan niin mieltä raastavaa kun kerta toisensa jälkeen vihdoin pääsee alkuun ja sitten se on viety pois. Tuntuu että just tänään vähäiset oireetkin on häipyny. Näin unta että meillä oli tyttövauva, tuntuu että mieli ilkkuu mulle että tätä te ette tuu saamaan 😥
Mä pidän kovasti peukkuja sun pikku alulle💕
 
Pari tuntia ultraan ja alkaa pelottaa. Valmistaudun huonoihin uutisiin mieltä suojellakseni. Tää on vaan niin mieltä raastavaa kun kerta toisensa jälkeen vihdoin pääsee alkuun ja sitten se on viety pois. Tuntuu että just tänään vähäiset oireetkin on häipyny. Näin unta että meillä oli tyttövauva, tuntuu että mieli ilkkuu mulle että tätä te ette tuu saamaan 😥
Tsemppiä! Toivottavasti tällä kertaa olisi kaikki hyvin 💞
 
@Mimerkki 👍 Tsemppiä 👍



Mulla on multivita raskaus- ja imetys käytössä 😊
Tää jäätävä väsymys on jotain ... 🥱🥱
Mulla raskauspahoinvointia ilmenee kivasti tossa 01-05 välisenä aikana.
Mulla on ollut tässä paljon ilta- ja yövuoroja, se varmaa selittää tän kuvan ajankohdan.
En oo oksentanut vielä, mut herään tähän jos oon vapaalla.
 
Pari tuntia ultraan ja alkaa pelottaa. Valmistaudun huonoihin uutisiin mieltä suojellakseni. Tää on vaan niin mieltä raastavaa kun kerta toisensa jälkeen vihdoin pääsee alkuun ja sitten se on viety pois. Tuntuu että just tänään vähäiset oireetkin on häipyny. Näin unta että meillä oli tyttövauva, tuntuu että mieli ilkkuu mulle että tätä te ette tuu saamaan 😥
Kuulostaa tutulta tuo valmistautuminen... Tsemppiä kovasti!❤
 
Pari tuntia ultraan ja alkaa pelottaa. Valmistaudun huonoihin uutisiin mieltä suojellakseni. Tää on vaan niin mieltä raastavaa kun kerta toisensa jälkeen vihdoin pääsee alkuun ja sitten se on viety pois. Tuntuu että just tänään vähäiset oireetkin on häipyny. Näin unta että meillä oli tyttövauva, tuntuu että mieli ilkkuu mulle että tätä te ette tuu saamaan 😥
Tsemppiä❤ kerro heti sitten mitä sanottiin❤
 
Oon vähän etukenossa, mutta te kenellä taapero ja vauva, onko tuplarattaat vörtit ja jos on, mitkä ovat hyvät?
Mulla oli aikanaan ykkösellä ja kakkosella, ja silloin oli ihan ehdottomat. Nyt oon vähän kahden vaiheilla. Jos ois rahaa, ni ehdottomasti ostaisin, mutta nyt ei kyllä ainakaan kalliita raaski. Oon käytettyjä vilkuillut, ja jos sopivat löytyy parilla sadalla, sitten varmaan ostetaan. Meillä ikäero tulee näillä näkymin 1 v 11 kk.
 
Mulla oli aikanaan ykkösellä ja kakkosella, ja silloin oli ihan ehdottomat. Nyt oon vähän kahden vaiheilla. Jos ois rahaa, ni ehdottomasti ostaisin, mutta nyt ei kyllä ainakaan kalliita raaski. Oon käytettyjä vilkuillut, ja jos sopivat löytyy parilla sadalla, sitten varmaan ostetaan. Meillä ikäero tulee näillä näkymin 1 v 11 kk.
Meille 1v 10 kk 😀

Mä kiristin mieheltä lupauksen Bugaboo Donkey duoohin mutta aloin empimään ovatko kätevät...
 
  • Tykkää
Reactions: Poppana_
Oon vähän etukenossa, mutta te kenellä taapero ja vauva, onko tuplarattaat vörtit ja jos on, mitkä ovat hyvät?
Meillä ollut 1v2kk ikäerolla käytössä cybex gazellet ja olen tykännyt paljon. Siskollani Donkey duot ja tykkään niistäkin kyllä kun ovat vierekkäin ja muunneltavissa. Ne vie vaan aika paljon enemmän tilaa takakontista kuin gazellet.
 
  • Tykkää
Reactions: Annamaija 76
Meille 1v 10 kk 😀

Mä kiristin mieheltä lupauksen Bugaboo Donkey duoohin mutta aloin empimään ovatko kätevät...
Mä oon kans noita harkinnut, kun ois kätevät, kun sais tarvittaessa käyttää myös ykkösinä (eikö..?). Mietin myös sitä, et myis meidän nykyiset ja ostais nuo Bugikset käytettyinä, ni menis varmaan aikalailla plus miinus nolla. Mutta en haluis noista meidänkään vaunuista luopua 😅 meillä on nyt Emmaljunga nxt90, jotka kolmoselle ostettiin 1,5 v sitten. Niihin sais ostettua erillisen tuplarungon, mut se on aika kallis käytettynäkin.
 
Yöllä oli tullut pientä vuotoa kun ei ollut sidettä. Ei mitään mikä olisi edes lakanoihin asti tullut. Pikkuhousuihin vaan. Testimaniassa tein jälleen testin, no viiva vaan haalistuu... 😰 Tein sitten toisenkin ja haalea oli sekin. Eli taitaa olla menetetty peli.... Tässä vielä kuvat mun viivoista. https://aijaa.com/oTejEu kaksi alinta tältä aamulta ja aamupäivän pissasta, kolmanneksi alin siis eilinen!

Sain neuvolasta verikoemäärityksen ja kävin labrassa, mutta menee sen vastaus maanantaille kun täältä syrjemmästä oli lähtenyt jo päivän verikokeet. Maanantaille sain myös toisen labran niin nähdään nouseeko/ laskeeko hcg. Toki voihan se vuotokin kunnolla alkaa vkl.

Ei auta ku rauhassa odotella. Pelätä pahinta, toivoa että olis joku ihme ja poikkeus, mutta tähän en hirveästi usko... 😔
 
Onko kenelläkään tietoa, että miten pitkään raskaustestin viiva noin suunnilleen vahvistuu, ja milloin se rupeaa pysymään tasavahvana? Tässä vaan oman viimeisen raskaustestin kohtaloa mietin, että tekiskö sen jossain vaiheessa pois vai antaako olla 😅 viikkoja nyt todnäk 6+jotain ja viikko sitten tein viimeksi testin
 
Onko kenelläkään tietoa, että miten pitkään raskaustestin viiva noin suunnilleen vahvistuu, ja milloin se rupeaa pysymään tasavahvana? Tässä vaan oman viimeisen raskaustestin kohtaloa mietin, että tekiskö sen jossain vaiheessa pois vai antaako olla 😅 viikkoja nyt todnäk 6+jotain ja viikko sitten tein viimeksi testin
6-9 viikkoa hedelmöittymisestä (eli 8-11 viikkoa edellisistö kuukautisista) on korkeimmillaan. Mutta kyllähän ne viivat jo aiemmin vahvoina on. Googlessa on kuvia ihmisten testeistä ku laittaa vaikka "raskaustesti dpo" niin näkyy testikuvia eri dpo (days past ovulation) mukaan
 
  • Tykkää
Reactions: Poppana_
Yöllä oli tullut pientä vuotoa kun ei ollut sidettä. Ei mitään mikä olisi edes lakanoihin asti tullut. Pikkuhousuihin vaan. Testimaniassa tein jälleen testin, no viiva vaan haalistuu... 😰 Tein sitten toisenkin ja haalea oli sekin. Eli taitaa olla menetetty peli.... Tässä vielä kuvat mun viivoista. https://aijaa.com/oTejEu kaksi alinta tältä aamulta ja aamupäivän pissasta, kolmanneksi alin siis eilinen!

Sain neuvolasta verikoemäärityksen ja kävin labrassa, mutta menee sen vastaus maanantaille kun täältä syrjemmästä oli lähtenyt jo päivän verikokeet. Maanantaille sain myös toisen labran niin nähdään nouseeko/ laskeeko hcg. Toki voihan se vuotokin kunnolla alkaa vkl.

Ei auta ku rauhassa odotella. Pelätä pahinta, toivoa että olis joku ihme ja poikkeus, mutta tähän en hirveästi usko... 😔
Oikeastaan vaan viikkonäytöllä voi seurata vahvistumista. Jos haluat tietää, aja apteekkiin hakemaan. Sulla pitäisi varmaan olla jo 3+?
 
Ultrassa kaikki hyvin, syke löytyi ja vastasi 6+6, omien laskujen mukaan 7+0 eli hyvin lähelle sitä mitä pitääkin. Eli hetken voi huokaista, kontrolli vielä 8.11 koska edellisissäkin oli tässä kohtaa syke joka häipyi. Tosin aiemmat oli myös melkein viikon pienempiä mitä piti, eli eletään vielä toivossa että tällä kertaa kasvaa ajallaan ja pysyy syke mukana ❤
 
Oikeastaan vaan viikkonäytöllä voi seurata vahvistumista. Jos haluat tietää, aja apteekkiin hakemaan. Sulla pitäisi varmaan olla jo 3+?
Varmaan joo 😊 ja ei mulla siis niin päin ole edes mikään hoppu, aika luottavainen mieli on, että 3+ sieltä paukahtaisi. En meinaa enää uusia testejä ostella. Lähinnä mietin että onko tuota yhtä liuskaa mitään järkeä tehdä pois, vai jättäiskö sen jemmaan, jos päiväys riittää.
 
Yöllä oli tullut pientä vuotoa kun ei ollut sidettä. Ei mitään mikä olisi edes lakanoihin asti tullut. Pikkuhousuihin vaan. Testimaniassa tein jälleen testin, no viiva vaan haalistuu... 😰 Tein sitten toisenkin ja haalea oli sekin. Eli taitaa olla menetetty peli.... Tässä vielä kuvat mun viivoista. https://aijaa.com/oTejEu kaksi alinta tältä aamulta ja aamupäivän pissasta, kolmanneksi alin siis eilinen!

Sain neuvolasta verikoemäärityksen ja kävin labrassa, mutta menee sen vastaus maanantaille kun täältä syrjemmästä oli lähtenyt jo päivän verikokeet. Maanantaille sain myös toisen labran niin nähdään nouseeko/ laskeeko hcg. Toki voihan se vuotokin kunnolla alkaa vkl.

Ei auta ku rauhassa odotella. Pelätä pahinta, toivoa että olis joku ihme ja poikkeus, mutta tähän en hirveästi usko... 😔
Voi kurjuus ☹
 
  • Tykkää
Reactions: Paputoive
Varmaan joo 😊 ja ei mulla siis niin päin ole edes mikään hoppu, aika luottavainen mieli on, että 3+ sieltä paukahtaisi. En meinaa enää uusia testejä ostella. Lähinnä mietin että onko tuota yhtä liuskaa mitään järkeä tehdä pois, vai jättäiskö sen jemmaan, jos päiväys riittää.
No ni, mä olin vastaamaasa @Paputoive lle😂 mutta eipä tuo haittaa. Mummo täällä sekoilee.

@Mimerkki ihania uutisia! Mä jo pelkäsin pahinta kun susta ei heti kuulunut. Ihanaa❣❣❣❣
 
Oikeastaan vaan viikkonäytöllä voi seurata vahvistumista. Jos haluat tietää, aja apteekkiin hakemaan. Sulla pitäisi varmaan olla jo 3+?
Ois mulla postissa varmaan tullut tilaamani viikkonäytöllinen testi, mut en oo hakenut sitä. Mitä sitä turhaan tekemään edes tekemään ku tikkutesti muuttunut niin haaleaksi et hyvä kun näkee ja vuotoa tulee... Kyllä se sekin jotain kertoo ku muilla viivst vahvistuu....

Mulla ei esikoisen aikaan viikkonäytöllinen näyttänyt oikein, vaikka hedelmöittyminen tiedettiin inseminaatiosta, näytti rv5+5 vaan 2-3 viikkoa.

Odottelen maanantaihin kun otetaan toinen verikoe ja kuulen sitten tämän päivän ja maanantain arvot.
 

Yhteistyössä