”Onneksi” raskaudet harvemmin on täysin toisensa kaltaiset ja varmasti hormonin muodostumiseen vaikuttaa niin miljoona eri tekijää, että mahdotonta kai olisi, että viivat aivan samaan tahtiin vahvistuisivat. Toivotaan, että matkalainen pysyy kyydissä ja teidän esikoinen saa kesällä pienen sisaruksen.Mä voisin kans varovaisesti tulla mukaan. Mä oon 26v toista lasta odottava pääkaupunkiseudulla. Meidän lapsi on Inseminaatioalkuinen. Ollaan naispari. Tämä olisi meille toinen kesäkuinen. Esikoinen on kesäkuinen -21. Laskettuaika on inssistä laskettuna 2.6.
Tässä on ainakin omassa mielessä ollut pieni jännitysnäytelmä, kun plussa tuli esikoisen verrattuna hieman myöhemmin (joku 2-3päivää), joten pelkäsin heti kemiallista (mulla oli sellainen viime kierrossa). Lisäksi mulla on ollut pientä vuotelua , nii oon halunnut odottaa muutaman päivän ja testin ennen ku oon uskaltanut ajatella et olisin raskaana.
Mennään varmaan varhaisultraan. Täytyy tänään soitella klinikalle. En sinnekään oo uskaltanut soittaa viel tulosta.
Muilla ollut mitään oireita jo? Mulla on kauhea kylmä, väsyttää paljon ja satunnaisesti iskee sellai pieni etova olo. Viime raskaudessa oksensin jostain 6+ viikolta puoleen väliin päivittäin ja sen jälkeenkin viikoittain, et sitä vähän pelkään.
Täällä oireita on vielä aika vähän. Ajoittaista tukkoisuutta, päänsärkyä, turvotusta ja jatkuvia menkkamaisia fiilareita alavatsalla kyllä. Vatsa myös tuntuu erilaiselta esim. kumartuessa, mikä johtunee turvotuksesta. Väsymys ja palelu vahvasti läsnä. Salilla treenatessa huomasin myös sykkeiden kohoavan tavallista nopeammin ja hengästyn normaalia herkemmin.
Jonkinasteista pahoinvointia on ollut jokaisessa raskaudessa tähän asti, joten sitä ”innolla” odotellessa.