joo varmasti rutiini, mutta tapoja on niin erilaisia Tuskin iloisena soittaa jos ei olisi toivottuTää on ihan rutiinijuttu. Auttaa terkkaa suhteuttamaan puhettaan ja ohjaa neuvoja. Itse toisesta raskaudesta soitin terkalle, olin puoli vuotta sitten puhunut että vähän olis kuumetta mutta mies vähän jarruttaa, ja silti th kysyi että oliko toivottu.
Mä tein ekan haamun dpo 12 pari negaa sitä ennen, se oli "teen tän yhden nyt vielä kun kerran liuska on sit lopetan luget kun se on nega" testi. Sitten testasin dpo 13,14,15 ja 17 niin näki että vahvistuu (kemiallisia pari) mutten sen enempää.oletteko tehneet montakin testiä? Itse tein vaan yhden
Tein yhden, kun menkat oli 1vk1pv jäljessä. Digitaalisen tein, kun menkat oli 2vk jäljessä. Enempää en tehnyt. Sen takia oikeastaan, kun edellinen raskaus oli kemiallinen. En halunnut uudestaan pettyä.oletteko tehneet montakin testiä? Itse tein vaan yhden
Mulla taas tytöstä pahin väsy. Nyt samanlaista... Mutta sit myös oksettaa joka oli vaan pojan kanssa...On muuten viime päivinä ollut järkyttävää väsymystä. Miehelle totesinkin, että liekö kaksoset tulossa, kun niin väsyttää. Tai jos ei niin on poika. Aiempaa poikaa odottaessa väsymys oli kans valtaisa alkuraskaudessa.
Tämä. Mä olin tyytyväinen kun naistenpolilla ei hoitaja onnitellut, koska vielä tosiaan ei ole mitään onnea tässä. Onnea! Olisin ehkä vastannut että onnea tässä tarvitaan, eihän tää muusta kuin tuurista ole kiinni ja meillä se on ollut tähän asti huonoa.Ja onnittelu puhelimessa heti plussan saatua ei ole myöskään ole välttämättä kaikille onni, vaikka olisi toivottu raskaus, kun pelko ja aiemmat keskenmenot varjostavat onnea niin voimakkaasti. Siitäkin nimittäin olen kuullut että onnitteluun on voitu vastata "älä onnittele ennneku on jotain onniteltavaa".
Miulla on noita testejä muutama, ni tein äsken vielä kolmannen. Nyt on yhtä vahva ku testiviivakin . Ehkä uskallan siis esikoisen huomisessa neuvolassa käydä tänkin raskauden asiat samalla, jos vaan keretään. Pitäis ainakin saada lähete TSH-kokeeseen.Soitin neuvolaan jo nyt, koska tarvitsin reseptiä kilpirauhaslääkkeestä, kun käytössä ja kotona 75mg tabletteja ja haluan nyt lisäksi 25mg tabletin niin siitä reseptiä kun annos on nostettava heti.
Sain ajan varhaisultran 8.11. viikkojen tarkastukseen. Heidän laskuri (menkkojen alkupäivän mukaan) antaa la 21.6., mutta raskauslaskurit netissä joihin voi pidemmän kierron laittaa antaa sinne 27.-28.6., uskoisin että se on todenmukaisempi. Se la siirretään sitten varhaisultran mukaan jos alkio, jolla syke löytyy kohdusta.
Huh, alkoi jännittää tosi paljon, samalla pelottaa et entä jos mitään ei ole tai ei kehity tai menee kesken. Oikeastaan millekään ei mitään voi, joten aika turha sitä on stressata. Kolme viikkoa pitäis malttaa odottaa vaan
Tein nyt kolmannen testin, hitaasti vahvistuu, täytyy ehkä pitää taukoa ja katsoa ylihuomenna. Malttaiskohan? Onko muita viivan vahvistumisen kyttääjiä? Vai osaatteko kertaviivasta olla rauhallisin mielin?
Tekis kyl nyt itsekin mieli käydä ostamassa vielä yks testi, jotta pääsis fiilisteleeMiulla on noita testejä muutama, ni tein äsken vielä kolmannen. Nyt on yhtä vahva ku testiviivakin . Ehkä uskallan siis esikoisen huomisessa neuvolassa käydä tänkin raskauden asiat samalla, jos vaan keretään. Pitäis ainakin saada lähete TSH-kokeeseen.
Tuli yhtäkkiä fläsäri siitä, et oon kirjottanu testiviivasta, vaikka tarkotin tietysti kontrolliviivaa .Miulla on noita testejä muutama, ni tein äsken vielä kolmannen. Nyt on yhtä vahva ku testiviivakin . Ehkä uskallan siis esikoisen huomisessa neuvolassa käydä tänkin raskauden asiat samalla, jos vaan keretään. Pitäis ainakin saada lähete TSH-kokeeseen.
Kyl se kivaa oli nähdä viivan vahvistuneenTekis kyl nyt itsekin mieli käydä ostamassa vielä yks testi, jotta pääsis fiilistelee
Täällä toinen, tai siis kolmas@Lunni_ ja @EnniEmilia ihanaa et muitakin himotestaajia ruudun takana.
Eilen kontrolloitin hcg ja oli nyt vain enää 50 pintaan. Lääkäri soitti ja sanoi et vaikkei varmuutta täysin ole niin epäilee et siel on tosiaan ollut myös kohdun sisäinen raskaus joka on myös mennyt kesken. Jotenkin ymmärsin hänen puheesta et koska kohdun ulkoinen leikattiin ei hcgtä pitäisi enää muuten olla. Olo on siis aika tyhjä, ihmeen surullinen ja aika yksinäinen yhtaikaa.
Ihanaa jatkoa teille kaikille ja toivotaan et kaikilla menis kaikki hyvin kiitos kun sain käydä pyörähtämässä täällä vaikka lyhyeksi se jäikin!
Paljon voimia sinneEilen kontrolloitin hcg ja oli nyt vain enää 50 pintaan. Lääkäri soitti ja sanoi et vaikkei varmuutta täysin ole niin epäilee et siel on tosiaan ollut myös kohdun sisäinen raskaus joka on myös mennyt kesken. Jotenkin ymmärsin hänen puheesta et koska kohdun ulkoinen leikattiin ei hcgtä pitäisi enää muuten olla. Olo on siis aika tyhjä, ihmeen surullinen ja aika yksinäinen yhtaikaa.
Ihanaa jatkoa teille kaikille ja toivotaan et kaikilla menis kaikki hyvin kiitos kun sain käydä pyörähtämässä täällä vaikka lyhyeksi se jäikin!
Mä oon tehnyt vaan sen jossa näkyy että gravid / raskaana 🫣Kyl se kivaa oli nähdä viivan vahvistuneen
Oon tosi pahoillani. Halaus sinne voimia asian käsittelyyn, antakaa itsellenne aikaaEilen kontrolloitin hcg ja oli nyt vain enää 50 pintaan. Lääkäri soitti ja sanoi et vaikkei varmuutta täysin ole niin epäilee et siel on tosiaan ollut myös kohdun sisäinen raskaus joka on myös mennyt kesken. Jotenkin ymmärsin hänen puheesta et koska kohdun ulkoinen leikattiin ei hcgtä pitäisi enää muuten olla. Olo on siis aika tyhjä, ihmeen surullinen ja aika yksinäinen yhtaikaa.