Hei moi!
Hyppään tänne mukaan.
taustalla esikoinen 12/18 ja toinen 11/20. Esikoista yritettiin vuosi, kuopusta lähes vuosi ja ennen häntä km rv8 ja kaksi kemiallista raskautta. Ihan ei ollut ajatuksissa kolmatta vielä mutta joku on tarttunut mukaan. Menkat olis pitäny alkaa 26.9 ja siitä seuraavana päivänä sain hyvin haalean plussan (kierto ollut 30-31päivää) Pelkäsin taas kemiallista, mutta hitaasti mutta hyvin testit lähti vahvistumaan. Sunnuntaina 3.10 tein digin josta tuli 3+. Laskennallisesti LA olis 6.6.
Eka neuvola 25.10 ja sain varhaisultran neuvolan kautta koska pelkään tuulimunaa aivan hulluna tällä historialla, ultra on 20.10. (Sain siis samaisen ultran tuon keskenmeno raskauden kohdalla, mutta se ajoitettiin vähän liian aikaisin koska tilanne näytti pienemmältä kun laskennallisesti ois pitäny olla ja sieltä ei meidän kunnan laitteilla nähty kunnolla, ja vuoto alko ennen seuraavaa käyntiä, joten epäselväksi jäi oliko tuulimuna vai normi raskaus).
se mikä mua ahdistaa hirveästi on: oireettomuus.
Esikoisesta alko palelu jo pari päivää ennen plussaa ja tällein (rv5+1) oli jo alkanu lievä närästys joka kesti koko raskauden. Kuopuksesta alko palelu ja näillä viikoilla pahoinvointi joka kesti viimeselle kolmannekselle. Molemmat poikia.
nyt ainoa yhdistävä tekijä on että kaikissa raskauksissa oon saanu flunssan noin viikko hedelmöityksen jälkeen, nyt onneks jäljellä siis enää yskä.
Miksi olen oireeton? Ollakko tyttöraskaus? Ollakko joku huonosti?
hankalaa tästä tekee se että tällä kertaa mulla ei ole (miehen lisäks) ketään jolle panikoida oloja
päätettiin että tällä kertaa kerrotaan vasta kun ollaan päästy pidemmälle.. koska osa läheisistä ei varmasti oikein ymmärrä miksi nyt jo kolmas kun tuon marraskuisen kanssa ei ole ollut hirmu helppoa..