Kaksi alateitse, toivon mukaan kolmaskin! Ekassa synnytyksessä meni 2pv, tokassa 1pv eli ehkä kolmannessa 1/2 pv?Onko teistä monella jo entisestään lapsia?
Ovatko he syntyneet alateitse vai sektiolla?
Kaksi alateitse, toivon mukaan kolmaskin! Ekassa synnytyksessä meni 2pv, tokassa 1pv eli ehkä kolmannessa 1/2 pv?Onko teistä monella jo entisestään lapsia?
Miten voit nyt? Mullakin oli eilen poikkeuksellisen kovat kivut En muista, että olis aikasemmissa ollut ainakaan näin varhain… Nyt 7+3, toki kolmas raskaus niin ehkä kroppa muistaa ja mukautuu raskauteen nopeemmin… Ens viikolla ultraOnko muilla ollut koviakin kohdun kasvukipuja / menkkatuntemuksia? Mulla on alkanut tulemaan repäisykipuja ja ajoittain vihlasee kunnolla. Tänään koko päivän kohtu muistuttanut itsestään ja pitänyt käydä vessassa tarkistamassa, ettei ome vuotoja. Tänään 8+2.
Minulla 2 lasta ja molemmat tuli alateitse. Esikoinen perätila 4h 55min ja toinen normaali 5h20min. Nyt jos tämä raskaus etenee normaalisti niin vähän jänskättää kuinka nopea kolmas on...Onko teistä monella jo entisestään lapsia?
tähän piti vielä sanoa että nuorin 8v puhui että toivoo joululahjaksi pikkusisarusta. Hauska kun just ajateltiin että aattona kerrotaan lapsille niin että kuusen alla olisi vauvallekkin pakettiMeilläkin lapset puhuu vähän väliä et tehkää meille vauva ja nuorin puhuu että haluaa isosiskoksi että tee mulle pikkusisarus.. sillai et tidii..! ihan kun ne aavistelis jotain
Tuosta tuli mieleen, että meillä toivoi sisarusta pienempänä ollessaan. Enpähän tiedä toivooko enää, kun alkaa olla jo esiteini-ikäinen. Vai onko vaan järkytys Mietittiin kans, että joulun aikaa voisi kertoa tulevasta sisaruksesta, ellei jo aiemmin paljastu. Milloin muut aiotte kertoa?tähän piti vielä sanoa että nuorin 8v puhui että toivoo joululahjaksi pikkusisarusta. Hauska kun just ajateltiin että aattona kerrotaan lapsille niin että kuusen alla olisi vauvallekkin paketti
Meillä olis sit jouluna rv 13, niin sattuis just kriittisten viikkojen yli. Oon vähän joutunut jo huijaamaan, koska parille ystävälle kerroin että olimme juuri hakeutumassa hoitoihin, kerroin että parin viikon päästä aika gynelle tutkimuksiin ja sit ennen aikaa teinkin testin joka plussa ja tietty nää kamut kyselee että no miten käynti meni ym niin huuups... mies siis halusi että ei kerrota vielä niin hänen toivettaan kunnioitan nyt tässä. Toki sovimme jos oikein paha paikka tulee, olen maailman surkein valehtelija, että jos jotain puhetta tulee kasvotusten niin taatusti alan hihittääTuosta tuli mieleen, että meillä toivoi sisarusta pienempänä ollessaan. Enpähän tiedä toivooko enää, kun alkaa olla jo esiteini-ikäinen. Vai onko vaan järkytys Mietittiin kans, että joulun aikaa voisi kertoa tulevasta sisaruksesta, ellei jo aiemmin paljastu. Milloin muut aiotte kertoa?
Mulla ei oo tänään ollu yhtään etova olo. Oonkin syöny kaksinkäsin. Ihmettelen tuota minun mahaa. Miten se voi olla jo niin valtava pallo. Turvotustahan se toki on. Miten teillä, jotka ootte aiemminkin ollu raskaana, niin on tullu maha esille?
Nyt menossa kai rv 7+6.
@tähtisauva facebook ryhmä on aktiivinen, siellä jopa enemmän keskusteluja kun täällä kaksplussassa, vaikka täälläkin aktiivisuutta on. @Charrypie - 86 tais olla yksi faceryhmän ylläpitäjistä?Sanoiko joku että olisi Facebook ryhmä myös tälle porukalle? Onko se aktiivinen vai tuleeko tänne enempi kirjoiteltua?
En ole ollenkaan facessa, joten en toimi myöskään ryhmän ylläpitäjänä@tähtisauva facebook ryhmä on aktiivinen, siellä jopa enemmän keskusteluja kun täällä kaksplussassa, vaikka täälläkin aktiivisuutta on. @Charrypie - 86 tais olla yksi faceryhmän ylläpitäjistä?
Tän takia mä en uskalla vielä liittyä...@kiramiu viestiä pukkas!
Pelottaa liittyä omalla nimellä Facebook ryhmään jo, mutta toivottavasti ei oo montaa tuttua, ettei raskaus paljastu näin ajoissa
Muakin jännittää! Mutta uskon ja toivon, että jokainen tajuaa kuinka arka aihe on vielä kertoa eteenpäinTän takia mä en uskalla vielä liittyä...
Mä jotenkin pelkään et sen mun ryhmään liittymisen näkee tai tajuaa joku tuttu. Mä ehkä odotan vielä hetken.Tän takia mä en uskalla vielä liittyä...