Kesäkuiset 2021

Kesäkuiset ♥

1. Alinna86, 3.lapsi (miehen 1.), 34v, vu 16.11 (7+3), la 30.6
2. Tiukuna, 1.lapsi, 25v, vu 26.10. (7+0), la 14.6.
3. Mäyh, 1. lapsi, 28v, la 1.6.


Mietin, oisko selkeempi laittaa ensin laskettuaika, sitten nimi, ikä, monesko ja vikaks ultrat? Ite jotenkin hahmotan paremmin, jos la on ensin. Teen tähän loppuun toisen esimerkin listasta, niin näätte :D

1.6. / Mäyh / 28 / 1.
14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10.
30.6. / Alinna86 / 34 / 3. (Miehen 1.) / vu 16.11.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna ja Alinna86
Kesäkuiset

1. Alinna86, 3.lapsi (miehen 1.), 34v, vu 16.11 (7+3), la 30.6
2. Tiukuna, 1.lapsi, 25v, vu 26.10. (7+0), la 14.6.
3. Mäyh, 1. lapsi, 28v, la 1.6.


Mietin, oisko selkeempi laittaa ensin laskettuaika, sitten nimi, ikä, monesko ja vikaks ultrat? Ite jotenkin hahmotan paremmin, jos la on ensin. Teen tähän loppuun toisen esimerkin listasta, niin näätte

1.6. / Mäyh / 28 / 1.
14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10.
30.6. / Alinna86 / 34 / 3. (Miehen 1.) / vu 16.11.
Hyvä idea (y) :love:
 
Voi luoja nää unet loppuu kesken:D
Huvittavaa kun oon muuten normaalisti väsynyt aina ni nyt ku mikäkin duracell pupu :X3:
Eiköhän se väsymys sitten iske kahta kauheemmin jossain kohtaa.. ja nyt on itseasiassa jo hirvee nälkäkin :LOL:
 
Kesäkuiset ❤

1.6. / Mäyh / 28 / 1.
7.6. / Heemilia / 32 / 4.
14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10.
18.6. / Pehmis26 / 30 / 2. / vu 5.11.
30.6. / Alinna86 / 34 / 3. (Miehen 1.) / vu 16.11.
21.6/ Tyty86 / 34 / 4. (Miehen2.)
24.6. / Sofirosd / 34 / 1.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Peloista.. itse pelkään nyt just eniten tuulimunaa ja keskenmenoa. Ja oireiden tarkkailu tekee mut hulluksi, vaikka tiedän ettei niitä sais liikaa tuijottaa. Eikä mulla esikoisestakaan mitään megaoireita ollut. Eilen multa hävis yhtäkkiä rintojen arkuus kokonaan ja tottakai googlettelin (viimenen asia mitä kannattais tehdä) mitä se voi tarkoittaa ja siis olin ihan varma että kesken meni. Noooh tänä aamuna arkuus oli palannut ja kyllä tuntu niin tyhmältä että meni eilisilta pilalle murehtimalla että tuleeko se itestään ulos vai joudunko kaavintaan. :cautious::D

Mutta tätähän se tulee olemaan koko raskauden ajan, missä vaiheessa vaan voi jotain sattua. Ja sithän se huoli vasta alkaakin kun vauva syntyy.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Kivaa kun kesäkuisten porukka kasvaa ❤

Yritän tänne kans nyt jaksaa päivitellä juttuja vaikka aktiivisempi jutustelu on fb puolella.
Me oltiin tämän viikon maanantaina varhaisultrassa, sieltä löytyi pieni toukka sykkeen kera, vastaten 7+0 (menkkojen mukaan olis pitänyt olla noin viikko enemmän, mutta ite tiesinkin että ovis tapahtui normaalia myöhemmin).

Vaikka ultrassa on nähty syke ja vaikka usko on kova siihen että vauva tulee syliin saakka, niin välillä iskee epätoivoisia ajatuksia, kun pelottaa voiko kaikki oikeasti mennä hyvin.. pahoinvointi välillä ollut tosi vahvaa, vaikka oksentaa en oo joutunut mutya lähellä ollut, sellaista vahvaa etovaa oloa ja heikotusta ollut. Nyt kuitenkin ollut esim eilen helpompi päivä sen osalta ja heti miettii onko siellä nyt enää kaikki hyvin? Rinnat on kuitenki kipeät edelleen ja etova olokin välillä, ja vaihteleehan ne oireet normaalistikin. Ei auta ku toivoa ja uskoa että kaikki on hyvin.

Onnea ja tsemppiä kaikille! Toivon että meillä jokaisella on kesällä pienet kääröt hyvinvoivana masun ulkopuolella ❤❤
 
Kivaa kun kesäkuisten porukka kasvaa

Yritän tänne kans nyt jaksaa päivitellä juttuja vaikka aktiivisempi jutustelu on fb puolella.
Me oltiin tämän viikon maanantaina varhaisultrassa, sieltä löytyi pieni toukka sykkeen kera, vastaten 7+0 (menkkojen mukaan olis pitänyt olla noin viikko enemmän, mutta ite tiesinkin että ovis tapahtui normaalia myöhemmin).

Vaikka ultrassa on nähty syke ja vaikka usko on kova siihen että vauva tulee syliin saakka, niin välillä iskee epätoivoisia ajatuksia, kun pelottaa voiko kaikki oikeasti mennä hyvin.. pahoinvointi välillä ollut tosi vahvaa, vaikka oksentaa en oo joutunut mutya lähellä ollut, sellaista vahvaa etovaa oloa ja heikotusta ollut. Nyt kuitenkin ollut esim eilen helpompi päivä sen osalta ja heti miettii onko siellä nyt enää kaikki hyvin? Rinnat on kuitenki kipeät edelleen ja etova olokin välillä, ja vaihteleehan ne oireet normaalistikin. Ei auta ku toivoa ja uskoa että kaikki on hyvin.

Onnea ja tsemppiä kaikille! Toivon että meillä jokaisella on kesällä pienet kääröt hyvinvoivana masun ulkopuolella
Onnea sykkeestä ja pienen näkemisestä, ihanaa :love:
Se on jo valtava askel eteenpäin ja helpotus!
Ja nimenomaan oireet voi vaihdella päivästä toiseen, tämän kun muistais.
Mies pitää pöljänä kun mä tääl aamun alotan puristelemalla tissejä et onks ne viel kipeet, ihanku se nyt olis joku merkki, mutta ymmärrän tunteesi ja tosiaan tää huoli ei poistu koskaan:D:rolleyes:
 
Peloista vielä...
Onko muilla pelkoja seksin suhteen?
Meillä 2 alkanut mennä kesken juuri seksin jälkeen, varmaan sattumaa mut jäi ikävä mieli ja pienet traumatkin niistä... ja viime vuonna kun pääsin sinne 12 viikolle ei harrastettu sitten ollenkaan (kumpikaan ei halunnut/uskaltanut) kun pelotti ja siltikin meni kesken.
Mä en vaa kestä jos sitä verta alkaa taas tuhruttaa sen jälkeen vaikka onkin kuulemma normaalia, kuivat limakalvot jne. No ehkä nämäkin pelot väistyy aikanaan:rolleyes:
 
  • Surullinen
Reactions: Vehkis
Kesäkuiset ❤

1.6. / Mäyh / 28 / 1.
7.6. / Heemilia / 32 / 4.
14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10.
18.6. / Pehmis26 / 30 / 2. / vu 5.11.
30.6. / Alinna86 / 34 / 3. (Miehen 1.) / vu 16.11.
21.6 / Tyty86 / 34 / 4. (Miehen2.)
24.6. / Sofirosd / 34 / 1.
24.6 / Ellla / 20 / 1. / Vu 27.10
27.6 / Oliivi3 / 35 / 3. (miehen 1.) / vu 2.11
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Kesäkuiset ❤

1.6. / Mäyh / 28 / 1.
7.6. / Heemilia / 32 / 4.
14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10.
18.6. / Pehmis26 / 30 / 2. / vu 5.11.
21.6 / Tyty86 / 34 / 4. (Miehen2.)
24.6. / Sofirosd / 34 / 1.
24.6 / Ellla / 20 / 1. / Vu 27.10
27.6 / Oliivi3 / 35 / 3. (miehen 1.) / vu 2.11
30.6. / Alinna86 / 34 / 3. (Miehen 1.) / vu 16.11.

En itse älynnyt laittaa aikajärjestykseen, onko nyt?



Täällä muutoin kaikki ennallaan. Miehelle luin aamulla faktaa 6 viikkoisen alkion kehittymisestä, ei ollut kauhean kiinnostunut :ROFLMAO:
Meinas että meneeköhän hössötyksen puolelle... mun mies on niin päivä kerrallaan-tyyppi ja hetkessä eläjä, että ei yhtää lähe mukaan mun hypetykseen..
Just tämänki takia tää palsta on kiva, voi hössöttää rauhassa. Ja toki ois hyvä ku uskaltais jollekkin kaverille kertoa niin vois purkaa tuntojaan jollekkin naisihmiselle:giggle:
 
Kesäkuiset ❤

1.6. / Mäyh / 28 / 1.
7.6. / Heemilia / 32 / 4.
14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10.
18.6. / Pehmis26 / 30 / 2. / vu 5.11.
21.6 / Tyty86 / 34 / 4. (Miehen2.)
24.6. / Sofirosd / 34 / 1.
24.6 / Ellla / 20 / 1. / Vu 27.10
27.6 / Oliivi3 / 35 / 3. (miehen 1.) / vu 2.11
28.6 / Ananas90 / 30 / 4.
30.6. / Alinna86 / 34 / 3. (Miehen 1.) / vu 16.11.


Tää väsymys on vaan ihan järkyttävää. Ei kertakaikkiaan jaksa MITÄÄN.
 
Mihinkähän asti se keltarauhanen jatkaa toimintaansa? Musta tänään on tuntunut taas semmoista keltarauhasen tuikintaa mun vasemman munasarjan luona. (Siellä missä oli silloin ovulaatiokin) Vieläkö se voi olla keltarauhanen vai kuvittelenkohan vain? (6+6) :ROFLMAO:
 
Kasikuus vierailee
Mihinkähän asti se keltarauhanen jatkaa toimintaansa? Musta tänään on tuntunut taas semmoista keltarauhasen tuikintaa mun vasemman munasarjan luona. (Siellä missä oli silloin ovulaatiokin) Vieläkö se voi olla keltarauhanen vai kuvittelenkohan vain? (6+6)
Mulla edelleen keltarauhanen kummittelee. oli rv8+1 ultrassa vaan kasvanut edelliskerrasta ja täyttynyt verellä vaan enemmän. Odotan sitä puhkeamista ei_niin_innolla, kun jo sillon 6+5 viikolla, kun se vähän vuoti, niin sattu ihan sairaasti. Nyt menossa 9+4.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Mulla edelleen keltarauhanen kummittelee. oli rv8+1 ultrassa vaan kasvanut edelliskerrasta ja täyttynyt verellä vaan enemmän. Odotan sitä puhkeamista ei_niin_innolla, kun jo sillon 6+5 viikolla, kun se vähän vuoti, niin sattu ihan sairaasti. Nyt menossa 9+4.
Joo! Mulla on huomenna ultra niin siellä varmaan näkeekin myös tuon keltarauhasen :D kiva kuulla etten vain kuvittele vaan muillakin on ollut tuntemuksia tästä!
 
Ihana
Ja nuin pitkällä oot jo, ihan mahtavaa, onko kaikki menny ihan hyvin?
On mennyt kaikki kyllä hyvin ❤ Tällä hetkellä sellanen hämmentävä fiilis, kun olo on pääosin hyvä ja vielä ei liikkeitä tunnu, niin kauhee mietintä ja epäusko, et onko siellä joku oikeesti:love::X3: Mutta pitää vaan luottaa, että eiköhän siellä oo, maha ainakin rupee näkymään❤

Ja kun monet oireista huolehtinut, niin kyllä itsellä ainakin vaihteli alussa/vaihtelee edelleen tosi paljon ja välillä oireettomampaa ja sit taas 24/7 darra.. Välillä kohdun kasvukipuja ja sit taas pitkään, ettei mitään. Et tosi vaihtelevaa :) Ja nt-ultrassa oli kaikki hyvin ja pari viikkoa sitten kuului hyvät vahvat sydänäänet ❤

Edit. Ja siis onnea ihan mielettömästi @Alinna86 plussasta! :love: ❤ Toivon teille niin paljon onnea ja tarrasukkia, että tämä pieni pysyy matkassa loppuun asti ❤
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä