Mun ultra on maanantaina ja silloin on 7+0. Mun raskaus on lähtöisin inseminaatiosta niin laskut on kyl aika tarkat et pitäisi näkyä jotain.En muista oletko laittanut, mutta millon sun ultra on?
Mun ultra on maanantaina ja silloin on 7+0. Mun raskaus on lähtöisin inseminaatiosta niin laskut on kyl aika tarkat et pitäisi näkyä jotain.En muista oletko laittanut, mutta millon sun ultra on?
Hyvä ideaKesäkuiset
1. Alinna86, 3.lapsi (miehen 1.), 34v, vu 16.11 (7+3), la 30.6
2. Tiukuna, 1.lapsi, 25v, vu 26.10. (7+0), la 14.6.
3. Mäyh, 1. lapsi, 28v, la 1.6.
Mietin, oisko selkeempi laittaa ensin laskettuaika, sitten nimi, ikä, monesko ja vikaks ultrat? Ite jotenkin hahmotan paremmin, jos la on ensin. Teen tähän loppuun toisen esimerkin listasta, niin näätte
1.6. / Mäyh / 28 / 1.
14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10.
30.6. / Alinna86 / 34 / 3. (Miehen 1.) / vu 16.11.
Onnea sykkeestä ja pienen näkemisestä, ihanaaKivaa kun kesäkuisten porukka kasvaa
Yritän tänne kans nyt jaksaa päivitellä juttuja vaikka aktiivisempi jutustelu on fb puolella.
Me oltiin tämän viikon maanantaina varhaisultrassa, sieltä löytyi pieni toukka sykkeen kera, vastaten 7+0 (menkkojen mukaan olis pitänyt olla noin viikko enemmän, mutta ite tiesinkin että ovis tapahtui normaalia myöhemmin).
Vaikka ultrassa on nähty syke ja vaikka usko on kova siihen että vauva tulee syliin saakka, niin välillä iskee epätoivoisia ajatuksia, kun pelottaa voiko kaikki oikeasti mennä hyvin.. pahoinvointi välillä ollut tosi vahvaa, vaikka oksentaa en oo joutunut mutya lähellä ollut, sellaista vahvaa etovaa oloa ja heikotusta ollut. Nyt kuitenkin ollut esim eilen helpompi päivä sen osalta ja heti miettii onko siellä nyt enää kaikki hyvin? Rinnat on kuitenki kipeät edelleen ja etova olokin välillä, ja vaihteleehan ne oireet normaalistikin. Ei auta ku toivoa ja uskoa että kaikki on hyvin.
Onnea ja tsemppiä kaikille! Toivon että meillä jokaisella on kesällä pienet kääröt hyvinvoivana masun ulkopuolella
Mulla edelleen keltarauhanen kummittelee. oli rv8+1 ultrassa vaan kasvanut edelliskerrasta ja täyttynyt verellä vaan enemmän. Odotan sitä puhkeamista ei_niin_innolla, kun jo sillon 6+5 viikolla, kun se vähän vuoti, niin sattu ihan sairaasti. Nyt menossa 9+4.Mihinkähän asti se keltarauhanen jatkaa toimintaansa? Musta tänään on tuntunut taas semmoista keltarauhasen tuikintaa mun vasemman munasarjan luona. (Siellä missä oli silloin ovulaatiokin) Vieläkö se voi olla keltarauhanen vai kuvittelenkohan vain? (6+6)
Joo! Mulla on huomenna ultra niin siellä varmaan näkeekin myös tuon keltarauhasen kiva kuulla etten vain kuvittele vaan muillakin on ollut tuntemuksia tästä!Mulla edelleen keltarauhanen kummittelee. oli rv8+1 ultrassa vaan kasvanut edelliskerrasta ja täyttynyt verellä vaan enemmän. Odotan sitä puhkeamista ei_niin_innolla, kun jo sillon 6+5 viikolla, kun se vähän vuoti, niin sattu ihan sairaasti. Nyt menossa 9+4.
Ihana@Alinna86 pakko tulla huhtikuisista huuteleen, että mä edelleen aamuisin ja iltaisin puristelen tissejä, et tuntuuko aroilta
3milia + bebe 17+2
On mennyt kaikki kyllä hyvin Tällä hetkellä sellanen hämmentävä fiilis, kun olo on pääosin hyvä ja vielä ei liikkeitä tunnu, niin kauhee mietintä ja epäusko, et onko siellä joku oikeesti Mutta pitää vaan luottaa, että eiköhän siellä oo, maha ainakin rupee näkymäänIhana
Ja nuin pitkällä oot jo, ihan mahtavaa, onko kaikki menny ihan hyvin?
Voit myös halutessasi lisätä itsesi kopioimalla listan ja lisäämällä tietosiMulla ultra huomenna, jännittää..
Kuka haluaa laittaa tiedot?
Mut voi lisätä tiedoilla: Sarianne/38/seitsemäs lapsi/Tays
mukavaa viikkoa kaikille