Mie oon 36 ja mies 31 Miehen esikoinen täälläkinMinkä ikäsiä muuten ootte? Ite 34v. Mies 41v. Ja hälle esikoinen siis tulossa, meidän yhteinen rakkauspakkaus
Mä eka latasin sen Preglifen, enkä oikeen siitä tykänny. Siirryin Preggersiin ja se sopii itselle paremminLatasin muuten preglife apin minkä koin viimeksikin hyödylliseksi, niin on kivempi seurata raskautta
Ja nyt se arvioi la. 30.6 ja rv 5 menossa, 4+2
Onko teillä mitään appejä käytössä?
Alinna86 ja toivo 4+2
(Ja nimikin jo annettu, viimeksi oli papu)
Me ollaan molemmat 30vMinkä ikäsiä muuten ootte? Ite 34v. Mies 41v. Ja hälle esikoinen siis tulossa, meidän yhteinen rakkauspakkaus
Mulla on preggers ja preglife molemmat mut tykkään preggersistä enemmän.Latasin muuten preglife apin minkä koin viimeksikin hyödylliseksi, niin on kivempi seurata raskautta
Ja nyt se arvioi la. 30.6 ja rv 5 menossa, 4+2
Onko teillä mitään appejä käytössä?
Alinna86 ja toivo 4+2
(Ja nimikin jo annettu, viimeksi oli papu)
Mä ostin kaks viikko näytöllistä nyt vieläMinä lopetin testailun kun sain viime viikolla digiin 2-3 (ehkä dpo 17?) ja viivatkin vahvistui hyvin, mutta ei ihan tasavahvat kuitenkaan. On kokemusta parista kemiallisesta joissa viivat ei vahvistunut, joten pakko oli vähän useampi testi tehdä ja nähdä vahvistuminen.
Me ollaan molemmat 30v. Ootteko uskaltautuneet jo monille kertomaan raskaudesta? Ite oon parille kaverille kertonut, mutta esim. vanhemmat saa tietää kyllä sitten vasta nt-ultran jälkeen.
Ei kaikilla vielä alussa oo oireita, nou hätä!Liityn varovasti teidän seuraan. Oviksesta laskettuna täällä olisi menossa jo 5+0, ensimmäisen testin tein vasta toissapäivänä. Testeissä jäljet ovat vähän eläneen, eilisen liuska oli edeltäjäänsä haaleampi ja tästä toki jo kerkesin huolestua. Tämän päiväinen oli sitten onneksi taas vahvempi. Pitäisikö tässä vaiheessa viivojen kuitenkin olla jo ainakin kontrolliviivojen vahvuiset? Oikeasti pitäisi vain lopettaa tää miettiminen, kun ei sillä tilannetta voi muuttaakkaan Onneksi täällä on muitakin himotestaajia!
Ehkä omaa epävarmuutta lisää sekin, kun oikeastaan mitään oireita ei ole. Ehkä toisinaan vatsassa tuntuu jotain pientä nipistystä, mutta ei mitään sellaista, että kokisin sen tavallisesta poikkeavaksi
Himotestaaja täällä hei!Liityn varovasti teidän seuraan. Oviksesta laskettuna täällä olisi menossa jo 5+0, ensimmäisen testin tein vasta toissapäivänä. Testeissä jäljet ovat vähän eläneen, eilisen liuska oli edeltäjäänsä haaleampi ja tästä toki jo kerkesin huolestua. Tämän päiväinen oli sitten onneksi taas vahvempi. Pitäisikö tässä vaiheessa viivojen kuitenkin olla jo ainakin kontrolliviivojen vahvuiset? Oikeasti pitäisi vain lopettaa tää miettiminen, kun ei sillä tilannetta voi muuttaakkaan Onneksi täällä on muitakin himotestaajia!
Ehkä omaa epävarmuutta lisää sekin, kun oikeastaan mitään oireita ei ole. Ehkä toisinaan vatsassa tuntuu jotain pientä nipistystä, mutta ei mitään sellaista, että kokisin sen tavallisesta poikkeavaksi
Minäkään en halua liittyä ennen kuin ollaan valmiita kertomaan kaikille, nyt ei olla kerrottu vielä kellekään. Vanhemmille ehkä kerrotaan sitten ultran jälkeen, jos kaikki on hyvin.Mä en ole nyt enää vajaaseen pariin viikkoon testannu, pari puikkoa ja yks digi löytyy vielä kaapista. Mutta uskottava kai se on ilman testaamistakin, niin kauan kun vuotoa ei tule.
Nuista fb-ryhmistä, ite en aio liittyä vielä, ehkä sitten kun raskaus jo näkyy ulospäin eikä kellekkään jää epäselvää.. koska en halua vielä kenenkään tietävän. Olen työ puolesta tekemisissä lasten ja perheiden kanssa ja asun pienellä paikkakunnalla, niin huonolla tuurilla siellä ryhmissä on joku asiakas kuitenkin
Mua myös pelottaa hirveästi tuulimuna ja kohdunulkoinen! Sen takia olikin pakko varata varhaisultra, mutta otin sen vasta 6+3, että varmasti näkyisi sitten jo syke. Jotenkin on sellainen olo, että ei kaikki voi sujua hyvin.Mukavaa kun moni haluaa olla täälläkin puolella! Onnea kaikille!! <3
Onko muilla kovasti pelkoja? Mulla oli pieni pelko että olis kohdun ulkoinen, kun luulin kovien kipujen olleen vk 5-7. Ultrassa kuitenkin todettiin että olen vasta nyt vk 5+jotain ja raskaus on ihan oikeassa paikassa.
Nyt uusi pelko on tuulimuna.
Mulla on.Mukavaa kun moni haluaa olla täälläkin puolella! Onnea kaikille!! <3
Onko muilla kovasti pelkoja? Mulla oli pieni pelko että olis kohdun ulkoinen, kun luulin kovien kipujen olleen vk 5-7. Ultrassa kuitenkin todettiin että olen vasta nyt vk 5+jotain ja raskaus on ihan oikeassa paikassa.
Nyt uusi pelko on tuulimuna.
Toivottavasti kaikki hyvin, sulla onneksi oireitakin vaikka kyllähän se silti varmasti jännittää...tuuthan meillekin kertomaan uutisiaTäällä pelottaa nyt kun ultra aika jo niin lähellä, että mitä sieltä oikein löytyy.. löytyykö alkioo, löytyykö sykettä, montako sykettä jne.
Joo vois olla ihan mukavaPitäiskö tänne muuten tehä listaa vaikka nimi, monesko lapsi, ikä, ultrat...nää nyt esimerkkinä? Pystyis paremmin seurata missä vaiheessa kukakin menee? Mitä mieltä?