Kesäkuiset 2021

Latasin muuten preglife apin minkä koin viimeksikin hyödylliseksi, niin on kivempi seurata raskautta
Ja nyt se arvioi la. 30.6 ja rv 5 menossa, 4+2 ❤
Onko teillä mitään appejä käytössä?

Alinna86 ja toivo 4+2
(Ja nimikin jo annettu, viimeksi oli papu) :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Latasin muuten preglife apin minkä koin viimeksikin hyödylliseksi, niin on kivempi seurata raskautta
Ja nyt se arvioi la. 30.6 ja rv 5 menossa, 4+2 ❤
Onko teillä mitään appejä käytössä?

Alinna86 ja toivo 4+2
(Ja nimikin jo annettu, viimeksi oli papu) :D
Mä eka latasin sen Preglifen, enkä oikeen siitä tykänny. Siirryin Preggersiin ja se sopii itselle paremmin :)

Myö ollaan kolmenkympin molemmin puolin ja ensimmäistä ootellaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Latasin muuten preglife apin minkä koin viimeksikin hyödylliseksi, niin on kivempi seurata raskautta
Ja nyt se arvioi la. 30.6 ja rv 5 menossa, 4+2
Onko teillä mitään appejä käytössä?

Alinna86 ja toivo 4+2
(Ja nimikin jo annettu, viimeksi oli papu)
Mulla on preggers ja preglife molemmat mut tykkään preggersistä enemmän.

Tuosta kaksosraskaus mahdollisuudesta niin lääkäri sanoi sen olevan lääkkeillä 5%. Mulla on myös ilman lääkkeitä kaks follikkelia niin lääkkeillä vissiin ihan prosentin isompi mut ei se siis oikeasti oo 50 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Minä lopetin testailun kun sain viime viikolla digiin 2-3 (ehkä dpo 17?) ja viivatkin vahvistui hyvin, mutta ei ihan tasavahvat kuitenkaan. On kokemusta parista kemiallisesta joissa viivat ei vahvistunut, joten pakko oli vähän useampi testi tehdä ja nähdä vahvistuminen.

Me ollaan molemmat 30v. Ootteko uskaltautuneet jo monille kertomaan raskaudesta? Ite oon parille kaverille kertonut, mutta esim. vanhemmat saa tietää kyllä sitten vasta nt-ultran jälkeen. :X3:
 
Minä lopetin testailun kun sain viime viikolla digiin 2-3 (ehkä dpo 17?) ja viivatkin vahvistui hyvin, mutta ei ihan tasavahvat kuitenkaan. On kokemusta parista kemiallisesta joissa viivat ei vahvistunut, joten pakko oli vähän useampi testi tehdä ja nähdä vahvistuminen.

Me ollaan molemmat 30v. Ootteko uskaltautuneet jo monille kertomaan raskaudesta? Ite oon parille kaverille kertonut, mutta esim. vanhemmat saa tietää kyllä sitten vasta nt-ultran jälkeen.
Mä ostin kaks viikko näytöllistä nyt vielä :D
Raskaudesta tietää 2 parasta kaveria. Toinen arvas:ROFLMAO:
Siitä voi päätellä mun valehtelutaidot :X3:
Vanhemmille kerrotaan isänpäivänä :love:
Siskoa jos nään ni se varmaa arvaakin kun tietää näistä hoitokierroista ja oikeestaan kaikesta muustakin:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Liityn varovasti teidän seuraan. Oviksesta laskettuna täällä olisi menossa jo 5+0, ensimmäisen testin tein vasta toissapäivänä. Testeissä jäljet ovat vähän eläneen, eilisen liuska oli edeltäjäänsä haaleampi ja tästä toki jo kerkesin huolestua. Tämän päiväinen oli sitten onneksi taas vahvempi. Pitäisikö tässä vaiheessa viivojen kuitenkin olla jo ainakin kontrolliviivojen vahvuiset? Oikeasti pitäisi vain lopettaa tää miettiminen, kun ei sillä tilannetta voi muuttaakkaan :D Onneksi täällä on muitakin himotestaajia!

Ehkä omaa epävarmuutta lisää sekin, kun oikeastaan mitään oireita ei ole. Ehkä toisinaan vatsassa tuntuu jotain pientä nipistystä, mutta ei mitään sellaista, että kokisin sen tavallisesta poikkeavaksi
 
Liityn varovasti teidän seuraan. Oviksesta laskettuna täällä olisi menossa jo 5+0, ensimmäisen testin tein vasta toissapäivänä. Testeissä jäljet ovat vähän eläneen, eilisen liuska oli edeltäjäänsä haaleampi ja tästä toki jo kerkesin huolestua. Tämän päiväinen oli sitten onneksi taas vahvempi. Pitäisikö tässä vaiheessa viivojen kuitenkin olla jo ainakin kontrolliviivojen vahvuiset? Oikeasti pitäisi vain lopettaa tää miettiminen, kun ei sillä tilannetta voi muuttaakkaan Onneksi täällä on muitakin himotestaajia!

Ehkä omaa epävarmuutta lisää sekin, kun oikeastaan mitään oireita ei ole. Ehkä toisinaan vatsassa tuntuu jotain pientä nipistystä, mutta ei mitään sellaista, että kokisin sen tavallisesta poikkeavaksi
Ei kaikilla vielä alussa oo oireita, nou hätä! :giggle:
Pahimmat luulis alkavan vasta viikon kahen päästä ja tiedän muutamankin kellä ei ollut mitään oireita puoleen väliin saakka! Ihan epäreilua kyllä et jotkuu selvii ilman oireita ja toiset voi niin pahoin että joutuu tiputukseen:oops:
Jos sulla on huolia oisko mahdollista päästä verikokeisiin?
Itsekin siis aion pyytää sen:D
 
Liityn varovasti teidän seuraan. Oviksesta laskettuna täällä olisi menossa jo 5+0, ensimmäisen testin tein vasta toissapäivänä. Testeissä jäljet ovat vähän eläneen, eilisen liuska oli edeltäjäänsä haaleampi ja tästä toki jo kerkesin huolestua. Tämän päiväinen oli sitten onneksi taas vahvempi. Pitäisikö tässä vaiheessa viivojen kuitenkin olla jo ainakin kontrolliviivojen vahvuiset? Oikeasti pitäisi vain lopettaa tää miettiminen, kun ei sillä tilannetta voi muuttaakkaan Onneksi täällä on muitakin himotestaajia!

Ehkä omaa epävarmuutta lisää sekin, kun oikeastaan mitään oireita ei ole. Ehkä toisinaan vatsassa tuntuu jotain pientä nipistystä, mutta ei mitään sellaista, että kokisin sen tavallisesta poikkeavaksi
Himotestaaja täällä hei! :ROFLMAO:
Mä en saa onestepin (?) liuskoilla tasavahvuisia millään, vaikka digitesti näytti jo viikko sitten 2-3, apteekin oma eilen hyviä viivoja. Mutta noi liuskat, ei tuu tasavahvuisia. Nyt en enää testaile, viikko ja pari päivää niin se ultra, sit näkee onko kaikki hyvin.
Toivottavasti meillä kaikilla pienet mukana pysyy:love:

Oliivi 4+6
 
  • Rakkaus
Reactions: Vehkis ja Alinna86
Hei kaikille!

Täälläkin on testailtu viime päivät ahkerasti ja kai se on uskottava, että raskaana ollaan❣
Laskurit näyttää la 29.6. ja tänään siis rv 4+4. Oireina aiemmista raskauksista tuttu alavatsakipu, ajoittainen huono olo (etenkin suklaan syömisen jälkeen ) ja se, että kahvia pystyy juomaan tasan sen suositusten salliman yhden saavillisen.
Odotetaan kolmatta. Isommat sisarukset on 4v ja 1v3kk ja me miehen kanssa molemmat 30.

Faceryhmään laitan pyyntöä, se on ollut ihan uskomaton tuki aiemmissa odotuksissa.
 
Mä en ole nyt enää vajaaseen pariin viikkoon testannu, pari puikkoa ja yks digi löytyy vielä kaapista. Mutta uskottava kai se on ilman testaamistakin, niin kauan kun vuotoa ei tule.

Nuista fb-ryhmistä, ite en aio liittyä vielä, ehkä sitten kun raskaus jo näkyy ulospäin eikä kellekkään jää epäselvää.. koska en halua vielä kenenkään tietävän. Olen työ puolesta tekemisissä lasten ja perheiden kanssa ja asun pienellä paikkakunnalla, niin huonolla tuurilla siellä ryhmissä on joku asiakas kuitenkin
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Claramia
Mekin ollaan molemmat 30 -vuotiaita. En oo tehnyt yhtään digiä, mut viivat vahvistunut koko ajan :) Onestepeillä mäkään en oo koskaan saanut tasavahvoja viivoja ja muutenkin niissä välillä vaihtelee paljon se viivan vahvuus, vaikka hormoni nousee. Ei noi halpikset oo yhtä hyviä, vaikka hoitaa asiansa :)

Tänään 5+4, 6 päivää ultraan! Tuntuu kuudelta vuodelta :D Mulla on vahva tunne, että saadaan poika. Kunhan vaan siellä ultrassa olisi kaikki hyvin!
 
Claramia
Mä en ole nyt enää vajaaseen pariin viikkoon testannu, pari puikkoa ja yks digi löytyy vielä kaapista. Mutta uskottava kai se on ilman testaamistakin, niin kauan kun vuotoa ei tule.

Nuista fb-ryhmistä, ite en aio liittyä vielä, ehkä sitten kun raskaus jo näkyy ulospäin eikä kellekkään jää epäselvää.. koska en halua vielä kenenkään tietävän. Olen työ puolesta tekemisissä lasten ja perheiden kanssa ja asun pienellä paikkakunnalla, niin huonolla tuurilla siellä ryhmissä on joku asiakas kuitenkin
Minäkään en halua liittyä ennen kuin ollaan valmiita kertomaan kaikille, nyt ei olla kerrottu vielä kellekään. Vanhemmille ehkä kerrotaan sitten ultran jälkeen, jos kaikki on hyvin.
 
Claramia
Mukavaa kun moni haluaa olla täälläkin puolella! Onnea kaikille!! <3

Onko muilla kovasti pelkoja? Mulla oli pieni pelko että olis kohdun ulkoinen, kun luulin kovien kipujen olleen vk 5-7. Ultrassa kuitenkin todettiin että olen vasta nyt vk 5+jotain ja raskaus on ihan oikeassa paikassa.
Nyt uusi pelko on tuulimuna.
Mua myös pelottaa hirveästi tuulimuna ja kohdunulkoinen! Sen takia olikin pakko varata varhaisultra, mutta otin sen vasta 6+3, että varmasti näkyisi sitten jo syke. Jotenkin on sellainen olo, että ei kaikki voi sujua hyvin.
 
Mukavaa kun moni haluaa olla täälläkin puolella! Onnea kaikille!! <3

Onko muilla kovasti pelkoja? Mulla oli pieni pelko että olis kohdun ulkoinen, kun luulin kovien kipujen olleen vk 5-7. Ultrassa kuitenkin todettiin että olen vasta nyt vk 5+jotain ja raskaus on ihan oikeassa paikassa.
Nyt uusi pelko on tuulimuna.
Mulla on.
Reilu vuoteen on mahtunut monta keskenmenoa ja monta kemiallista. Nyt vaan on olo jotenkin erilainen, tyyni, rauhallinen ja hirmu onnellinen, joskin takaraivossa kokoajan pelko siitä päästäänkö kuitenkaan tälläkään kertaa maaliin.
Ultraan vielä pitkät 3viikkoa:rolleyes:
 
  • Rakkaus
Reactions: Ananas90

Yhteistyössä