~Kesä-kuu-meilijat~

Rouva Pikkumyy jep, pistelen Puregonia jotta folleja kasvaisi ja sitten Pregnylillä irroitetaan. Mulla kun noi clomit eivät toimineet. Mulle tuli rinnat todella kipeiksi jo noista Puregonpistoksista ja kipuilu loppui vasta kun menkat alkoivat.

miranda-81 kiitos vinkistä, käynpä hinnastosta kattomas ;)

Rouva Pikkumyy mulla on myös miehellä paha allergia ja hengitysoireiden takia yritykset ei aina oo onnistunu :ashamed: ehkäpä tilanne nyt paranee kun muutettu rivariin eikä mun puput oo enää sisätiloissa.. B)

Tuli kysyttävääkin, kuka tietäs, eli käytetäänkö inseminaatiossa yleensä myös jotain irrotuspiikkiä vai pelkästään niitä muita piikkejä?

Noniin täällä on taas palattu kotimaan kamaralle ja tekstiä on tullut niin paljon että kaikkea ei nyt voi lukea. Mutta mitä nyt vilkaisin niin JJ-t:llähän jännät paikat on. Aamulla vaan testiä kehiin josko sieltä plussa tulisi. d :) b Ja Mirandalle plussatuulia!! Toivottavasti tärppi käy.

Täällä ei muuta kuin odotellaan vielä. Perjantai aamuna ajattelin testata. Ei ole mitenkään raskautunut olo, tai siis ihan samanlainen kuin aina ennenkin. Saa nähhä koska menkat alkaa kun siitä riippuu että keretäänkö vielä inseminaatioon vai meneekö syksyyn..

Tiinuli: Väestöliiton sivuilla on hinnastot paikkakunnittain. Ja sinne voi myös varmana soittaa ja kysyä hinnoista!

Huomenia. Eilisaamuisen clearbluen ovulaatiotestin plussan lisäksi, testasin tänään myös aamulla kun oli niitä irtoamiskipuja alavatsalla ja plussaa tuli clearbluehen. No eipä siitä haittaa ole jos pupuillaan siis tänäänkin. :saint: :p

Me asumme omakotitalossa ja yleensä sisällä niitä allergiaoireita ei ole hänelle tullut mutta toissa pvnä kyllä tuli ihan ihmeellisen paljon. No nyt olo sateen jälkeen hänellä huomattavsti parempi. :heart:
Tänään minulla vp ja huomenna töihin ja sitten juhannusvapaat, onneksi, koska hoitoalalla ei mitenkään saletti, että vapaa juhannus, mutta tällä kerralla näin siis. :D

Ihanaa aamua kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Meillä on niinpäin että minä olen se allergikko. Eli nokka sen kun vuotaa kokoajan nyttenkin. Ongelmana vaan on etten oikein ole uskaltanut noita allergialääkkeitä ottaa kun ne voivat vissiin heikentää raskautumismahdollisuuksia. Välillä on kyllä ollut pakko ottaa.

Täälläkin jo juhannusta odotellaan. Tosin työtilanne ei näytä kauhean lupaavalta, mutta pakko se on vapaatakin pitää. Ois niin ihanaa jos saisi pitää tipattoman juhannuksen. Tai siis saahan sitä tietty muutenkin pitää, mutta tiedätte varmaan mitä syytä tarkoitan. ;)

Iltaa!

Taas pitkästä aikaa.. Tänne on tullut plussa! Paljon onnea
Jennuli :heart: Sekä plussatuulia piinailijoille!

Täällä piina ohi jälleen kerran(laskin kalentereista että alkaa 22. kierto km:n jälkeen..): tuhruvuoto alkoi tänään ja huomenna kp1. Uusi clomisatsi haettuna.. Ensi viikolla alkaa onneksi loma ja vielä viikolla Portugalissa =) Minut voi vaikka listalta kokonaan poistaa, olen niin laiska palstailija :ashamed: Voin kuitenkin käydä ilmoittamassa, jos ihme tapahtuu ja clomeilla raskaudun!

Mukavaa juhannusta kaikille!

Hauskaa ja rentouttavaa Juhannusta kaikille!

Ihan sellainen olo kokoajan että menkat alkaa. Menkkamainen fiilis vattan pohjalla ja tuolla vessa olen rampannut tarkistelemassa. :( No, onneksi on tuo keskikesän juhla tässä välissä niin jospa sitä saisi vaikka ajatuksiaan johonkin muualle välillä :)

Niin ja Annalle jaksamista ja Portugalli on ihana maa, olin siellä itse keväällä lomalla!

Niin ja mulla siis kp 23/24-28 mikäli joku intoutuu listaa päivittelemään :)

Kiitos samoin, hyvät jussit kaikille! B)
Kahdestaan vaan rauhallisissa merkeissä ollaan ukkelin kanssa kotosalla grillaten, saunoen ja muutama kaljakin tulee varmaan otettua.. taitaa olla juhannuksena (aave)kaupunki se missä saa olla parhaiten rauhassa :D ainiin, ja kaipa sitä pitäs taas periaatteen vuoks jossain vaiheessa muistaa yhtyäkin kun on vissiin h-hetki jossain viikonvaihteessa tai alkuviikosta ;) vaikka tuskin sillä nyt hirveemmin merkitystä on.

:flower: Onnea kaikille tasapuolisesti kiertoon! :heart:

anna 1979................................kp 1/?
mm77........................................kp ?/?
Rva Pikkumyy............................kp 14/29
Veena.......................................kp 23/24-28

TORSTAI 19.6.2008

Uutterat yrittäjät

JJ-t...................................................................kp 40/?
soja................... ..syksyllä PAS........................kp 10/28
Anna1979.............2. clomit..............................kp 1/?
Taru82...................3 clomit..............................kp 28/?
Veena..............................................................kp 23/24-28
Orion.....................7. clomit..............................kp 20/28-32
Kirma.....................clomien jälkeinen luomu.....kp 20/n.30
Tähtisade..............Clohexali.............................kp 19/?
miranda-81...........clomit...................................kp 19/28-32
Pupuvaimo...........Menopur..............................kp 16/31
Rouva Pikkumyy....luget....................................kp14/30
Möhköfanttis.........syksyllä jatkuu.....................kp 13/33
Tiinuli81................syksyllä jatkuu IVF(?)...........kp -/-

Piinailijat
Taru82

Onnekkaat
Caffee81 1.4
Mivi 7.5
Pikkuvadelma 8.5
jasminette 11.5
Heksamiina 30.5
Jennuli 9.6

toivottavasti sain nuo oikein, mutta ajattelin listan nostaa kun se oli jäänyt jo parin sivun taakse. muuten en nyt ole hirmuisen tarkkaan ennättänyt kuulumisianne lueskella. Kaikille kuitenkin tasapuolisesti Mukavaa juhannusta, palataan asiaan pyhien jälkeen. (voin sit jatkaa päivittylyjä jos tarpeen)

soja

heippa!! toivottavasti kaikilla on ollut mukava juhannus :D me kotiuduttiin mökiltä jo tänään, kiva kun on vielä huminen vapaa ja silti kaksi päivää sai mökillä rentoutua..muutaman lasin punkkua otin ja jätin suosiolla siihen :D jostain olen raskausoireeksi lukenut, että alkoholi ei nouse päähä ja mulla ei ainakaan niin käynyt =) (toiveajattelua)

sen myöhäisen oviksen mukaan pitäis torstaina alkaa menkat! oireita ei sinäänsä ole, enkä paljoa toiveta elättelekkään. kurkku on ollut kipeä monena päivänä ja rinnat arat siitä oviksesta lähtien, kohdun seudlla erilaisia tuntemuksia jatkuvasti, mutta sehän voi johtua mistä vaan :/

kuinkas muilla on pyhät sujuneet??

JJ-T tai sitten ne on niitä raskaus oireita, pidän sulle kovasti peukkuja... =)
täällä juhannus meni niin että perjantaina töissä ja eilen perheen kanssa... kova väsymys ja lievä pahoinvointi päällä, mutta kaikki oireet yritän sinnikkäästi kestää, koska kerrankin niille on hyvä syy..

laita ison kasan plussatuulia teille ihanille kuumeilijoille..
:whistle:

No niin. Lapsettomuuspuolelta odotusaikaan, hetki siellä, pieni käynti keskenmenossa ja takaisin tänne. Eli pikkuvadelman voi poistaa onnekkaista. Uutta rupeamme jossakin vaiheessa yrittämään, mutta odotellaan tämä keskenmeno nyt pois alta. Clomeja ja muita en usko enää hakevani, et kokeillaan luomusti nyt.

Voi pikkuvadelma :hug:

Arvaa itkenkö täällä..Sitä minä pelkään, että kun niin kauan toivoo ja yrittää, jaksaa uskoa perempaan onneen ja sitten kun sen on omalle kohdalle viimein saanut, tapahtuukin jotain kauheaa.
Vaikka itse syyllistyn niin kauheaan kateuteen ja katkeruuteen toisten onnistuessa saamaan elämän sisälleen, ei sitä pienen menetystä toivo kyllä kenellekään.
Itse saman kokeneena ymmärrän kyllä sinun olosi, toivottavasti et joudu pyörimään täällä enää silloin, kun pienen laskettuaika olisi. Tämä on kauheaa :'(
Halaa sitä sylissä olevaa murua ja koita jaksaa!

Sunnuntai 22.6.2008

Uutterat yrittäjät

JJ-t...................................................................kp 43/?
soja................... ..syksyllä PAS........................kp 13/28
Anna1979.............2. clomit..............................kp 4/?
Taru82...................3 clomit..............................kp 31/?
Veena..............................................................kp 26/24-28
Orion.....................7. clomit..............................kp 23/28-32
Kirma.....................clomien jälkeinen luomu.....kp 23/n.30
Tähtisade..............Clohexali.............................kp 21/?
miranda-81...........clomit...................................kp 22/28-32
Pupuvaimo...........Menopur..............................kp 19/31
Rouva Pikkumyy....luget....................................kp17/30
Möhköfanttis.........syksyllä jatkuu.....................kp 16/33
Tiinuli81................syksyllä jatkuu IVF(?)...........kp -/-

Piinailijat:
Taru82

Onnekkaat:
Caffee81 1.4
jasminette 11.5
Heksamiina 30.5
Jennuli 9.6

Arki on taas alkanut...

Mulla nyt sitten neljäs kierto käynnistynyt, kp 4 tänään. Huomenna pitäisi olla puol kasilta sairaalassa ja laparoskopiaan menossa. Jännittää ihan pirusti kun ei ole tuolla sairaallassa tullut hirveästi vierailtua. Toisaalta toivon saavani lisäselvityksiä miksi ei tärppää, toisaalta toivon että kaikki olis ok.. tiedä häntä.. kyl sieltä varmaan jotain löytyy kun on näitä ihmeellisiä kipukohtauksi ym. ihanaa..

Pikkuvadelma :hug:

Taru82: Toivottavasti sujuu hyvin huomenna. :)

Juhannus ohi. Oli 2 päivää vapaata, ja tänään joutu sitte töihi. Siivoan noita lomamökkejä... Onneks ei kovin pahoja siivoja ollu (tai no mun kohalla ei ollu). :)

Pikkuvadelma :hug: Toivotaan että visiittisi tänne on pikainen ja pääset kohta takaisin odotuspuolelle.

Tarulle onnea matkaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Täällä perjantaina nega testattu, tätiä ei vielä bongattu. Tulee varmaan huomenissa..

Emme sitten sinne inssiin vielä pääsekään. Soitin klinikalle tänään ja sanoivat että viimeinen mahdollinen päivä tehdä inssi on maanantaina ja mulla siis ovulaatio ajoittuu loppuviikkoon. Ja loppuviikoksi eivät enää niitä ota kun jäävät kesätauolle. Kylläpäs osaakin harmittaa :headwall: Syksyllä sitten vasta uudestaan...

Saako uusi liittyä joukkoonne?

Esikoinen syntyi terot-clomit-yhdistelmällä 05/06. Nyt yritellään pikku kakkosta, huonolla menestyksellä :( Tänään kävin juuri ultrassa ja tuloksena yks 13 mm ja limiskin vaan 7 mm... Nyt mennään siis clomeilla, 3 tbl kierron 3-7 pvä...

Gyne meinas, että pitäis siirtyä vahvempiin hoitoihin... Ei sitten kertonu niistä sen tarkemmin, kun yleensä käyn kunnallisella, mutta enpä tietenkään ottanu huomioon tällä kertaa sitä, että niillähän on siellä kesälomat...

Onko kellään arvauksia, mitä ne seuraavat hoidot sitten olis? Lisää pillereitä vai piikkejä?

:wave: Heippa! Olisin tulossa teidän sakkiin, jos sopii. Ollaan miekkosen kanssa pöllyytelty lakanoita tosiaan 2005 syksystä, ja tulos on lapsettomuus. Karu totuus on nyt itsellemme myönnetty ja alettu asioita tutkimaan. Miehen simpat ok. Mulla ei sitten vissiin ole ovista tapahtunut, kun ei sitä tikuttamalla löydy koskaan? Torstaina olen menossa yksityiselle SSG- tutkimukseen. Jännittää jonkus verran.

Vuosi sitten työterveyden verikokeissa oli prolaktiiniarvo yli 700...sekin kuulemma saattaa olla vikana. Saa nyt nähä.

Keskisessä suomessa asutaan, parin mäyriksen kanssa.

Yhteistyössä