JJ-t, mulla on.. todettiin vasta nyt keväällä kun näky ultrassa endometriooma, mutta sitä ennen kaikkia ihme oireita oli jo 1,5v aiemmin ja sitä aloin epäillä... Onko teillä suvussa endoa? Sehän on usein perinnöllinen.. Mun äitillä on kans ja joutunu leikkaukseenkin, ja aina ollu tosi kivulloiset menkat. Mulla ei onneks kivuissa oo vielä niin pahasti oireillu. Oikeestaan muuten se ei niin elämää haittaiskaan, paitsi tää, että se on varmaan se suurin syy ettei onnistu :/
Oolrait.. eniten kannatusta tähän saakka saanu 'Kauantahkonneet' ja 'Pitkänmatkalaiset' .. eli Kauantahkonneet pitkänmatkalaiset! vai? Halutaanko säilyttää vielä oma pinonsa oviksenmetsästäjille? Voin muuttaa tän pinon nimeä osuvammaks jos halutaan? Aattelin että se seuraava vois olla tosiaan ihan kaikkia varten, ikään, lapsilukuun, syihin, mahdollisiin hoitomuotoihin, niiden vaiheisiin, jne. katsomatta, kunhan tietää mitä on yrittää KAUAN ja hartaasti..!
Oolrait.. eniten kannatusta tähän saakka saanu 'Kauantahkonneet' ja 'Pitkänmatkalaiset' .. eli Kauantahkonneet pitkänmatkalaiset! vai? Halutaanko säilyttää vielä oma pinonsa oviksenmetsästäjille? Voin muuttaa tän pinon nimeä osuvammaks jos halutaan? Aattelin että se seuraava vois olla tosiaan ihan kaikkia varten, ikään, lapsilukuun, syihin, mahdollisiin hoitomuotoihin, niiden vaiheisiin, jne. katsomatta, kunhan tietää mitä on yrittää KAUAN ja hartaasti..!