JENNULIIIII, ihan mahtava juttu, onnea hirmusesti!!!
Onneksi sinun piinailut meni nopsaan ja tulosta saatiin, kun vaan pieni pysyisi masukodissaan vielä piiitkän aikaa. Nauti nyt tunteesta, että elämää löytyy, koita olla murehtimatta ja muista, että kaikenmaaliman nippailut ja kolotukset kuuluu kohdun kasvuun.
Mieti, pari viikkoa sitten olit paineessa, että menikö ovis ohi ja nyt tilanne tämä! Käy kertomassa meille kuulumiset kun ekasta ultrasta selviät!
tiinuli, kiitos sinulle ultravastauksestasi!
Ja toivon NIIN kovasti sinulle tämän taistelun onnellista loppua, muistan sinut jo viime syksyltä. Minua on lohduttanut ajatus, jonka joku täällä joskus kertoi kuulleensa: jokaisen naisen elämässä on ajanjakso, jolloin hedelmällisyys on alhaisimmillaan; toisilla tämä menee huomaamatta ohi, toiset kuumeilevat juuri silloin vauvaa. Jospa sinäkin pääsisit helpommalla sitten kun on sisaruksen aika, jos sitä joskus toivotte :heart:
JJ-t, minulla tuli ovis normaalisti joka clomikuukausi, tosin aina lievemmin oirein kuin edellisessä kuussa. Ultrassa en käynyt, tein ovistestejä kotona ja aina tummat viivat+lämmönnousu.
Minä ja mies ollaan kans perustutkittu, mitään häikkää ei ole kummallakaan missään. Minä ovuloin luomusti ja esikoinen sai alkunsa helposti pillereitten jälkeen keskellä pahinta työstressiä. Nyt toisen tehtailua luvattoman pitkään, luomuna ja clomeilla eikä tulosta synny, paitsi se pieleen mennyt viime syksyltä, tämä myös luomusti alkanut.
Että et sinä yksin ole! Jospa sinä myös saisit lohtua tuosta mitä tiinulille kirjoitin, itse luotan siihen.
mm77, jaksamista sinulle huomiselle ja uuden kierron alkuun jos niin käy. Eikun suosta ylös kun aurinko alkaa taas paistaa ja kohti uutta, parempaa ovulaatiota :hug: