~Kesä-kuu-meilijat~

kiitos teille kovasti, onnea tarvitaan kyllä, aika rauhallisin mielin olen, ja pää on kyllä hiukan pyörällä vielä... päivä kerrallaan ja luottavaisin mielin, ihan hirveesti ei voi alkaa pelkäämään, koska sitten tästä elämästä ei tuu mittee... ei kyllä pysty vielä ihan ymmärtämään.. :heart: :ashamed:

möhköfanttis se oli erityisen hyvä toivotus, harvemmin kukaan toivottaa onnea mun munasoluille... :D :hug: ihana olet.. :)

 
Tässä vähän päivitystä listaamme. "Poistin kesälaitumille karanneita??!" kaikki pois koska kyseisistä henkilöistä ei oo aikoihin kuulunut mitään, mutta lisätään takaisin listaan jos kuuluu =)



Tiistai 10.6.2008

Uutterat yrittäjät

Tiinuli81................2 Puregon..............................kp 39/28-32
JJ-t....................................................................kp 31/?
mm77................terolut......................................kp 27/27
soja................... syksyllä PAS............................kp 24/28
Anna1979..........2. clomit...................................kp 19/28
Taru82...............3 clomit....................................kp 19/?
Veena................................................................kp 14/24-28
Orion................7. clomit....................................kp 11/28-32
Kirma................clomien jälkeinen luomu.........jj..kp 11/n.30
Tähtisade...........Clohexali.................................kp 10/?
miranda-81........clomit......................................kp 10/28-32
Dreamer-88.......syksyllä jatkuu.........................kp 3/33

Piinailijat

Tiinuli81 pp10
JJ-t pp13
Taru82
anna1979

Onnekkaat

Caffee81 1.4
Mivi 7.5
Pikkuvadelma 8.5
jasminette 11.5
Heksamiina 30.5
Jennuli 9.6

 
jennuli ihanaa!!! oikein paljon onnea!!! :flower: :heart:

galluppia: kuinka teillä on eka clomikierto eronnut seuraavista? tuliko joka kierrossa ovis ja mikä on syynä, jos ovista ei tule, vaikka eeka kerralla tuli? mikä on seuraava vaihe, jos clomeilla ei tärpää/ ei vaikutusta?

mullahan siis toka clomikierto ja aika varma ettei ovista tullut..kuitenkin tuntemuksia on ja jos täti ei huomenna tule niin ovista ei tapahtunut. ekalla kerralla ultratiin ja oli oikein unelmamunis. hassunita tässä on se että mussa ei sinäänsä ole mitään vikaa, kaikki arvot hyvät mitä veritesteillä otettu, en kärsi pco:sta taikka endosta, gyne sanoi että kohtu on todella nätti ja hyvässä kunnossa, kuten myös munasarjat. mikä sitten mättää ettei clomit tehoa ja raskautta ei tule...?
 
Onnittelut jennulille =)

JJ-t, mut ultrattiin ekassa clomikierrossa ja kaikki näytti hyvältä munisten suhteen + keltarauhasarvot kertoivat oviksen tapahtuneen siinä kierrossa. Toisessa clomikierrossa mulla ei ollut läheskään samanlaiset oireet, ei just ollenkaan limoja ja muutenkin oli sellanen olo että joku mättää.. en kyllä ovista tikutellut silloin. No, tiedä häntä, vaadin sen takia kolmanteen kiertoon ultran ja kaikki oli niin kuin pitikin. Oireet olivat samat kuin ekassa kierrossa ja vasemman puolen munis oli 24mm ja oikean 16. Limakalvokin oli paksuntunut 9 milliseksi. Mielessäni kävikin ajatus että voisiko clomit toimia vain ns. toisessa munasarjassa, ja toisessa jättää kehityksen vaiheeseen.. Voi olla aika kaukaa haettua mutta kuka tietää.. Kyllä tässä itsekin alkaa miettimään että mikä tässä nyt voi vielä mättää kun kolmas kierto jo meneillään... ja nyt alkaa olo olla jo niin pessimistinen että on varma että menkat sieltä reilun viikon päästä kaartaa paikalle kuitenkin.. :/
 
jennuli kiitos peukutuksesta =) kyl silti luulen vahvasti että negaa pukkaa, olis luullut että edes haamua näyttäisi tässä vaiheessa. Harmittaa miehenikin puolesta kun odottaa kovin että olisi plussa.. :ashamed:

JJ-t ootkos miettinyt koska testailet jos tätiä ei huomenna näy ;)

mm77 Mikäs tilanne sulla? kp menee huomenna yli..... =)


oma napa:
Maha on rauhoittunut, ei juili enää ollenkaan. Jotain paineen tuntua keskellä alavatsaa on ollut, rinnat ovat hieman kipeät, jotenkin mielialakin on rauhoittunut (kait johtuu siitä kun niin jännitti onnistiko vai ei ja kun testi oli nega niin jännitys purkaantui)

 
taru otettiinko sulla sitten se veritesti sillon kun oireita ei oikeestaan ollut?? eli tuliko varmistus? mä oon jostain lukenut että jotkut tuntee vaan toisella puolella oviksen, mutta silti se taphtuu molemmilla puolilla. tää on aika jännä juttu. ens kierrossa vaadin veritestin, jos ei tärppää niin sit seuraavassakin, niin nähdään oliko saavistukset oikeessa.

tiinuli huomenna aamulla testaan, hassua ettei ole vielä yhtään kutkuttanut testit..viime kerrasta oppi niin hyvin :ashamed: paitsi tänään huvikseni tein ovistestin, kun bongasin ihan selvät ovislimat, mutta tuskin se nyt tulis, jos jäi tulematta :/ siihen piirtyi kuiteskin suht selkee viiva... koskas sinä aiot tehdä uusinta testin..? :D
 
JJ-t nyt jänskättää sun puolesta =) =) =) Tällä kyseisellä palstalla joskus kuukausia sitten joku teki positiivisen raskaustestin ja kokeilumielessä sen jälkeen ovistestin ja sekin näytti plussaa samaan aikaan!!!!! joten toivotaan että tää oli ennemerkki sulle myös... B) Ite testaan la tai su. Viimeistään sunnuntaina...
 
Luulen kyllä että huomenna on kp1.. tuttuja jomotuksia ja hikoiluja on ollu :( nyt just ei pahemmin vihlo mutta se on ihan normaalia, tyyntä myrskyn edellä. En ihmettelis myöskään vaikka kierto hiukan venähtäis näiden lääkkeiden ansiosta.. ihmehän se ois senkin takia kun yhden mahdollisen kerran varassa on tässä kuussa menty, ja sekin hyvissä ajoin ennen ovulaatioo B)
 
JENNULIIIII, ihan mahtava juttu, onnea hirmusesti!!!
Onneksi sinun piinailut meni nopsaan ja tulosta saatiin, kun vaan pieni pysyisi masukodissaan vielä piiitkän aikaa. Nauti nyt tunteesta, että elämää löytyy, koita olla murehtimatta ja muista, että kaikenmaaliman nippailut ja kolotukset kuuluu kohdun kasvuun.
Mieti, pari viikkoa sitten olit paineessa, että menikö ovis ohi ja nyt tilanne tämä! Käy kertomassa meille kuulumiset kun ekasta ultrasta selviät!

tiinuli, kiitos sinulle ultravastauksestasi!
Ja toivon NIIN kovasti sinulle tämän taistelun onnellista loppua, muistan sinut jo viime syksyltä. Minua on lohduttanut ajatus, jonka joku täällä joskus kertoi kuulleensa: jokaisen naisen elämässä on ajanjakso, jolloin hedelmällisyys on alhaisimmillaan; toisilla tämä menee huomaamatta ohi, toiset kuumeilevat juuri silloin vauvaa. Jospa sinäkin pääsisit helpommalla sitten kun on sisaruksen aika, jos sitä joskus toivotte :heart:

JJ-t, minulla tuli ovis normaalisti joka clomikuukausi, tosin aina lievemmin oirein kuin edellisessä kuussa. Ultrassa en käynyt, tein ovistestejä kotona ja aina tummat viivat+lämmönnousu.
Minä ja mies ollaan kans perustutkittu, mitään häikkää ei ole kummallakaan missään. Minä ovuloin luomusti ja esikoinen sai alkunsa helposti pillereitten jälkeen keskellä pahinta työstressiä. Nyt toisen tehtailua luvattoman pitkään, luomuna ja clomeilla eikä tulosta synny, paitsi se pieleen mennyt viime syksyltä, tämä myös luomusti alkanut.
Että et sinä yksin ole! Jospa sinä myös saisit lohtua tuosta mitä tiinulille kirjoitin, itse luotan siihen.

mm77, jaksamista sinulle huomiselle ja uuden kierron alkuun jos niin käy. Eikun suosta ylös kun aurinko alkaa taas paistaa ja kohti uutta, parempaa ovulaatiota :hug:
 
[/b]JJ-t, mulla otettiin se veritesti vain siinä ekassa kierrossa.. harmittaa vähän jälkikäteen että nyt vasta kolmannessa kierrossa aloin käyttää ovistestejä. Plussahan siihen tuli tässä kolmannessa kierrossa mutta sehän oli selvää kun kävin siellä ultrassa ja tilanne oli niin hyvä. Olis ollut kiva tietää mitä ovistestit ois sanoneet siinä tokassa kierrossa mutta mitä sitä nyt enää murehtimaan :)
 
nopeasti...

täälä testattu nega!! soitan gynelle ja kysyn teroja, voihan ne menkat muutenkin alkaa pari päivää myöhässä, mutten jaksa odottaa. haluun nopeesti uuteen kiertoon!! :kieh: se tässä ihmetyttää kun oon bongannut ovislimoja eilen ja tänään ja tänään nännit kipeytyi niinkun viimeksi ennen ovista :/ olisko mitenkään mahdollista että se olis vasta nyt??!!!
 
JJ-t, eka kierto oli 26 pv ja toka kierto 28. Elikkä kierron pituuden perusteella ei vois sanoa ettei ovulaatiota tapahtunut, mutta mulla oli silloin ovuloimattomana aikana ennen clomeja kierto tasaset 26-28 päivää, silti ei ovulaatiota tapahtunut. Saas nähdä miten käy tässä kierrossa... viimeksi arvasin ihan selkeästi että menkat tulossa kun rinnat kipeytyi ja olivat ihan muhkuraiset. Luomukierroissa mulla ei ole ikinä rinnat kipeytynyt ennen menkkoja...
 
Tähtisäde
Nyt tulee vain omaa napaa, sillä mieli on maassa:

Tänään oli ultra: kp11, suurin folli 9mm (limakalvo 4mm). Ei siis auttaneet tupla-Clomitkaan. Ja mikä pahinta,nyt kuulemma herätellään omaa kehoa toimimaan, joten odotellaan luomusti menkkoja (tuskin tulevat) ja sitten seuraavaan kiertoon 28pv Femoston ja sitten vasta elokuulla Clomeja suuremmalla annoksella. Me ei päästä ikinä edes yrittämään raskautumista. Tätä odottelua ja pettymykisä on nyt kestänyt jo 7kk. Tekisin mitä vaan, että saisi sen oviksen ja pääsisi edes jännäämään.

Vetäydyn taka-alalle parantelemaan haavojani.

Ihanaa kesää ja plussauutisia!
 
kirves on sitten jälleen karran heitetty kaivoon :'( no, eipä ainakaan sekottanu kierronpituutta mitenkään noi lääkkeet.. tuskin niistä kuitenkaan hirveesti oleellista apua onkaan, ainakaan yksinään. *syvä huokaus*

Joo, mut voi siirtää nyt vaikka johonki taustalle kun ei homma kuitenka tästä mihinkä etene ennen syksyä... palaillaan ehkä taas joskus,
aurinkoista kesää ja rentouttavia lomia kaikille! :wave:
 


Keskiviikko 11.6.2008

Uutterat yrittäjät

Tiinuli81................2 Puregon..............................kp 40/28-32
JJ-t....................................................................kp 32/?
soja................... syksyllä PAS............................kp 25/28
Anna1979..........2. clomit...................................kp 20/28
Taru82...............3 clomit....................................kp 20/?
Veena................................................................kp 15/24-28
Orion................7. clomit....................................kp 12/28-32
Kirma................clomien jälkeinen luomu.............kp 12/n.30
Tähtisade...........Clohexali.................................kp 11/?
miranda-81........clomit......................................kp 11/28-32
Möhköfanttis.......syksyllä jatkuu.........................kp 4/33

Piinailijat

Tiinuli81 pp11
JJ-t pp13
Taru82
anna1979

Onnekkaat

Caffee81 1.4
Mivi 7.5
Pikkuvadelma 8.5
jasminette 11.5
Heksamiina 30.5
Jennuli 9.6



 
Voi teitä pettyneitä, ymmärrän tuskan. :hug:
Poistin sinut listalta mm77, tule ilmoittamaan jos kesän aikana tulee muutoksia tai jos haluat itsesi takaisin tänne.
Kuinkahan pieneksi meidän lista kutistuu, kun kesätauot alkavat..

).( Ovistestiin vain yksi viiva. Heti iski epätoivo, jospa siellä ei mitään kasvakaan ja ovis jää tulematta. Onneksi se poliaika viikon päästä, näkevät sitten ainakin siellä, että hoitoa tarviin jos ovista ei ole ollut. (Vaikka eilen kirjoitinkin, että ovuloin myös luomusti.)
Voikohan clomit sotkea luonnollisen kierron, jospa minun keho ei enää osaakkaan ovuloida ilman apukeinoja.. Kuulostaako tyhmälle?
Paitsi on kyllä ihan liika aikaista vielä ressata, mahaa jomottaa edelleen ja paineen tunnetta on, että jospas se sieltä! Esikoisesta ovuloin kp15 ja minulla menkat tulee luomukierrossa dpo14, että elä nyt panikoi!!! *hakkaa päätä seinään* :headwall:
 

Yhteistyössä