Kesä/ Heinäkuu vauvat 2011 :) ?

Meidän 2/08 syntyneen tytön uhmat on senkun pahentunut. Tuli tosta pukemisesta mieleen, se on täällä nyt alkanut takkuamaan, kauheta huutoa ja rimpuilua.Ja tavarat lentelevät ja kaikki heitetään lattialle, nostaa kyllä ylös kun asiasta sanoo. välillä tosin toteaa "nosta itse". Toivon kanssa että kesään mennessä helpottaa :)

Mukavaa Joulua kaikille
Ninatus rv 16+0
 
Cik
tintsu-86: Me asutaan länsi-vantaalla :)

Millä viikoilla muilla on muuten alkaut tuntua vauvelin liikkeet?
Mulla on nyt viikon verran tuntunut joka päivä liikkeitä, aina muutaman kerran päivässä ja eilen illalla olikin oikeen kunnon mylläys :heart:
Istukka on etuseinässä, mutta se ei näemmä haittaa, liikkeet kyllä tuntuu tossa kohdun yläreunassa.

Meillä pojan suuttuessa tavarat saa kyytiä ja olkkarin leluhylly tyhjenee kerta rysäyksellä! Raivota saa ja itkeä, mutta ketään ei saa satuttaa ja mitään ei saa rikkoa. Onneks näin ei käy kun harvoin, ei tää uhma voi kun tästä pahentua, niin helppoa meillä vielä on :D
Toivon vaan että päästäisiin helpolla :)

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!

Cik ja PikkuPipa 14+5
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti joulu sujui kaikilla muillakin oikein ihanasti! :)

Masu on alkanut pömpöttää ihan reippaasti, mä en oikeen tiedä millä rvllä mennään, neuvola sanoo yhtä, Jorvissa toista ja Naistenklinikalla kolmatta. Uskon kylläkin viimeistä eniten, niillä on niin tarkat laitteet...eli ilmeisesti rv 14+2 nyt. Mammahousuja käytän satunnaisesti, jos ei kehtaa ihan verkkareissa tai legginseissä jokapaikkaan lähteä :) Ihan samanlainen poikamasu tämäkin, kun ekan kanssa näillä viikoilla...tulee tohon eteen nätisti :)

Näillä viikoilla lopetan myös kokonaan ratsastamisen ja siirryn vaan kärryjä ohjastamaan. Mahakin alkaa olemaan sillälailla epämukava, ettei viitti hevosen selässä kyyhöttää...

Onko muuten kukaan ajatellut lähteä Provinssirockiin 18.6 System of a Downia katsomaan? Mä tahtoisin, mut vitsi, kun tämä lapsonen pitäisi vissiinkin leikata seuraavalla viikolla maailmaan..ehkä mä synnytänkin Seinäjoella :D
 
Cik: Mä muuten ihmettelen tota meidän raskausviikkojen eroa :D Lasketut ajat eroo kahdella päivällä, ja silti Naikkarin mukaan mä oon nyt näillä viikoilla, eli 14+2 tänään.. :D Ehkä se selvii taas rakanneultrassa tarkemmin, mut vitsi mua häiritsee...
 
Liikkeistä oli puhe: Nyt on selvemmin tuntunut jonkun päivän sellasia tömähyksiä mahasta ja tänään ihan kun oisi volttia heittänyt :)

Mä jo mietin synnytystäkin, mahtaakohan mennä paljoa yli.. esikoinen synty rv40+2. en pistä pahakseni jos pikkuinen syntyisi hiukkasen aijemmin:)

MItes olette ajatelleet uutta vuotta viettää? me ollaan ihan kotosalla.

Ninatus rv 16+6
 
Cik
tintsu-86 Mulla on la 19.6. Se vaihtui np-ultrassa. (alunperin luulin la olevan 26.6.)
Niin sulla on kans sit suunilleen sama? Mulla nyt rv 15+4.
Nyt menin jo itekki sekasin tän kanssa :D

Me ollaan nyt uutena vuotena ihan kotona vaan, ammutaan muutamat raketit ja poika saa sen jälkeen mennä nukkumaan ihan normi aikaan. Voi olla ettei uni tuu jos kesken kovan paukkeen koittaa saada nukahtamaan. Toivon ettei nyt edes heräisi siihen paukkeeseen. Ainakin viime vuosi meni hyvin näin :)
Kaksoissisko tulee sit miehensä kanssa meille ja pelaillaan jotain pelejä ja ollaan vaan. Teen meille mustikka-puolukka piirakkaa ja vanilia jätskiä, pikkupitsoja ja limua :)

Cik ja PikkuPipa 15+4
 
tintsu-86 Mulla on la 19.6. Se vaihtui np-ultrassa. (alunperin luulin la olevan 26.6.)
Niin sulla on kans sit suunilleen sama? Mulla nyt rv 15+4.
Nyt menin jo itekki sekasin tän kanssa :D

Me ollaan nyt uutena vuotena ihan kotona vaan, ammutaan muutamat raketit ja poika saa sen jälkeen mennä nukkumaan ihan normi aikaan. Voi olla ettei uni tuu jos kesken kovan paukkeen koittaa saada nukahtamaan. Toivon ettei nyt edes heräisi siihen paukkeeseen. Ainakin viime vuosi meni hyvin näin :)
Kaksoissisko tulee sit miehensä kanssa meille ja pelaillaan jotain pelejä ja ollaan vaan. Teen meille mustikka-puolukka piirakkaa ja vanilia jätskiä, pikkupitsoja ja limua :)

Cik ja PikkuPipa 15+4
No mä en enää itekään tiiä tosta lasketusta, rvt on nyt 15+2...kai :D Mä en ilmeisesti tiennyt myöskään sitä et tosiaan kuulemma synnytän Naikkarilla, tämäkin kerrottiin mulle eilen neuvolassa. Haha :D Hyvä että joku siis edes tietää missä ja miten mä synnytän...! :D
Mutta eilen oli kyllä ihana nla-käynti kun sai kuulla sydänäänet.. <3 Kuulu tosin hyvin läppä-äänetkin, olin niin peloissani kun esikoinen tosiaan avosydänleikkauksen käynyt. Mutta tietty kaikkea voi sieltä tämän vauvan sydämestä vielä löytyä.

Kohtahan sitä pääsee jo rakenneultraan, kääk :)
 
Täällä kans kesäkuussa laskettu aika 1.6.2011 ja toinen lapsi tulossa, tyttö ilmeisesti ja ikää minulla 27v. ja asutaan keminmaassa.=)
Innolla jo ootetaan uutta tulokasta, kovasti potkii jo niin että näkyy jo läpikin rajummat potkut..=)
 

Yhteistyössä