Kesä/ Heinäkuu vauvat 2011 :) ?

Täällä odotellaan toista poikaa kesäkuussa saapuvaksi. Esikoinen 01/09 <3
Asutaan siis Espoossa ja ikää huimat 24v :) Sukupuoli saatiin selville näin aikaisessa vaiheessa koska jouduin NTn takia istukkabiopsiaan, missä onneksi selvisi ettei kromosomivikoja ole. Nyt vielä rakenneultraan Naikkarille tutkimaan sydän. Esikoinen on entinen sydänlapsi, joka leikattiin onnistuneesti nyt syksyllä lastenklinikalla.
 
Cik
tintsu-86: Meillä myös esikoinen, poika 01/09 ja kakkosen la kesäkuussa :) Ja hyvä että teillä pienellä kaikki hyvin, toivottavasti myös sydän ok! Ja onnea poikalupauksesta. Toivoisin meille myös toista poikaa, toivottavasti sitten tammikuussa selviää kumpi on tulossa.
Ja mulla myös synnärinä NKL, hyväksi kerran todettu niin sinne haluan uudelleenkin :)
 
Kappas, sepäs sattui :) Ja kiitoskiitos!! Mimmonen pojanviikari teillä on? Onko kovaa uhmaa? :)
Mä kävin esikoisen saamassa Jorvissa, siellä pitäs tämäkin saattaa maailmaan sikäli kaikki todella olis kunnossa. NKL siksi tohon ultraan, kun siellä on tarkemmat laitteet tutkia pientä sydäntä. :) Tää vauva saakin sitten ihan tarkan syntymäpäivän, suunniteltu sektio tiedossa tällä kertaa...edellinen oli kiireellinen. :D
 
Cik
tintsu-86: Uhmaa meillä on joo, alkoi joku kuukausi sitten. Alussa oli ulos pukeminen ihan kamalaa, kun väkisin sain huutavaa ja rimpuilevaa lasta pukea, mutta nyt onneksi on sekin jo helpottanu kun sitkeesti ja hammasta purren vaan puin ja ulos mentiin. Poika siis viihtyy tosi hyvin ulkona, että ei siks kiukutellu että ei ulos haluais. Kaikki vaan pitäis saada tehdä itse ja auttaa ei saa :)
Mutta helpolla vielä ollaan päästy, saa nähdä mihin tää tästä vielä muuttuu. Mutta onhan tämmöstä yleistä kitinää enemmän kun ennen. Toivon vaan että kesään mennessä kaikki on helpompaa!
Mites teillä?
Ja jos saan udella, niin monesko päivä teidän poika on syntynyt? Meillä 3.1. ja kakkosen la on 19.6 :)

Nyt joulusiivousta jatkamaan, niin huomenna voi leipoa ja koristella rauhassa :)

Cik ja PikkuPipa 14+3
 
tintsu-86: Uhmaa meillä on joo, alkoi joku kuukausi sitten. Alussa oli ulos pukeminen ihan kamalaa, kun väkisin sain huutavaa ja rimpuilevaa lasta pukea, mutta nyt onneksi on sekin jo helpottanu kun sitkeesti ja hammasta purren vaan puin ja ulos mentiin. Poika siis viihtyy tosi hyvin ulkona, että ei siks kiukutellu että ei ulos haluais. Kaikki vaan pitäis saada tehdä itse ja auttaa ei saa :)
Mutta helpolla vielä ollaan päästy, saa nähdä mihin tää tästä vielä muuttuu. Mutta onhan tämmöstä yleistä kitinää enemmän kun ennen. Toivon vaan että kesään mennessä kaikki on helpompaa!
Mites teillä?
Ja jos saan udella, niin monesko päivä teidän poika on syntynyt? Meillä 3.1. ja kakkosen la on 19.6 :)

Nyt joulusiivousta jatkamaan, niin huomenna voi leipoa ja koristella rauhassa :)

Cik ja PikkuPipa 14+3
Siis meillä on ihan samankuulonen uhmis, vähän kaikkeen välillä koittaa sen EI sanoa ja pistää pikkusen vastaan, toistaseksi ei mitään ylitsepääsemättömän hankalaa ^_^

Poitsu syntyi 24.1 ja tää on kakkonen tosiaan leikataan sitten rv39 eli joskus viikko ennen jussia :) Samoihin aikoihin kun sun LA siis :) Mistä päin te olittekaan?
 

Yhteistyössä