Ensinnäkin, kiitos Shayna ja Eina tsemppauksesta! =) :heart:
Shaynalle hermoja odotteluun, kärsivällisyyden puute on myös yks mun suurista heikkouksista
Mutta sulla kuitenkin on jo hoidot kovasti suunnitteilla, kyllä sä pian pääset alottamaan!
Einalle myös kovasti onnea viimeiseen inssiin! Toivotaan sulle plussaa kovasti!! Tuuhan sitte heti kertomaan folliultran kuulumiset
Ja toiseks, onnea kaikille tuleviin insseihin, punktioihin, ja muihin! Nyt ollaanki syksyn kunniaks koko porukka oikeen positiivisellä mielellä, ja saadaan positiivisia tuloksiakin, jookos?! IIIISOT peukut ja halit täältä kaikille!! B)
Gabi77: Milloin sulla sitten piti inssi olla? Ja mitä on menopur? Oon käsittäny niin, että inssissä ne toivoo kahta ( mulla oli parissa inssissä kolmekin, ja sekään ei viel haitannu... vaan eipä kyllä auttanutkaan... :/ ) isompaa follikkelia, onkohan noista sitten vain tuo 10mm riittävän iso? Muistelisin mulla olleen jotain 16-20mm välillä, voi olla kyl et muistan ihan väärinkin... Mutta jos ovat ennenkin sulle tehneet pienemmilläkin, nii outoa, ettei nyt... tai sitte haluavat varmistaa tällä kertaa, että ainakaan siitä ei oo kiinni, etteikö follit olis riittävän isoja
Ja todennäköisyydestä sille, että ovis odottais maanantaille, nii juttelin tosta lääkärin kanssa kerran, että mun järjen mukaan inssi tehdään liian myöhään aina, kun kerran tehdään vasta seuraavana päivänä siitä, kun ovistesti näyttää plussaa. Ja se sanoi, että sitä ollaan ruvettu kyseenalaistamaan, että onko se ajoitus nyt ihan oikee, mutta tehdään nyt näin, kun se on tähänkin asti tehty näin, käytäntö mikä käytäntö
Eli mun mielestä mullekkin on kaikki inssit tehty liian myöhään... vaikka en kyllä usko, et mun kohalla ois auttanu, vaikka ois tehty millon! Tsemppiä kuitenkin kovasti nyt matkaan! :flower: