kertovatko miehenne kaiken?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Waimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistä tiedät onko miehesi kertomus totta ollenkaan, tai muunneltua totuutta.Miehet keksineet hyvän kertomuksen ilotaloreissulleen, ehkä joku näki heidät. Sinun miehesi kertoo veljensä haluista iloittelemaan, kun taas veli vaimolleen toisin päin. Ja ette varsinkaan mene te naiset kyselemään toisiltanne vahvistusta, että missä sitä miehet ovat olleet.
Tosiasia on että tarinan kertojat osaavat kyllä kertoa hyviäkin tarinoita.

Olen ollut itse monessa samantapaisessa jutussa mukana, joten tiedän että näitä tapahtuu. Esim. mieheni naispuolisen kaverin kanssa juttelin jälkeenpäin siitä huoran luona yöpymisestä.

Emme me pystykään mieheni veljeä vartioimaan, nyt näyttääkin siltä että ero siellä tulee, ei kylläkään pettämisen, vaan päihteiden takia. Mutta jos voin vaikuttaa asiaan, sen yritän tehdä. Ja kälyni on paras ystäväni, joten sitä ilotalojuttua yritin tunnustella kun se tapahtui, mutta oli sanonut olleensa vielä ihan eri paikassa.

Aloitin ketjun, kun mieheni puhui kavereidensa valehtelevan koko ajan vaimoilleen ja tyttöystävilleen, suuri syy asian miettimiseen oli juuri tuo mieheni veli, joka todellakin on huithapeli.

eiväthän mieheni kaverit sitä tiedä että hän minulle näitä asioita kertoo, kun en ole ikinä kenellekään niistä puhunut, luottamus pätee molempiin suuntiin.

Kertoo koko ajan ja paljon. Suu käy lakkaamatta. En edes usko että voisi olla olemassa enemmän asioita kuin itä kertoo, sillä eihän aikakaan riitä siihen kaikelta kertomiselta. Kuuntelen ehkä puolet.

Siis tämä "waimo" on kyllä takuulla sama henkilö kuin tuo ylempänä olevan ketjun "ei enää avun tarpeessa". Ei voi samalle palstalle eksyä kahta yhtä naiviia tyyppiä.

En jaksanut viestiketjua alkua pidemmälle, ihan plaaplaata.
Sen verran kortta kekoon: todelliset Walehtelijat pistävät juttuihinsa siteeksi totuutta...ja jättävät sitä totuutta 90% omaksi tiedokseen.

Yhteistyössä