kertokaas villa lyhty kirppiksest- käykö vaatteet kaupaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii menoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii menoa

Vieras

tässä mietitään et josko sieltä pöydän varais.

meneekö vaatteet hyvin kaupaksi siellä??

paljon pöytävuokra viikossa??

kauan olette yleensä pöytää siellä kerralla pitäneet.

Tavara menee erittäin hyvin kaupaksi, onko se sitten vaate taikka lelu, kunhan ei laita liian korkeita tai liian halpoja hintoja. Vuokra on 35?/vko. Kannattaa pitää väh. 2 vko jos on paljon tavaraa.

Ostin itelleni Vero Modan ja H&M:n vaatteita. Farkut ihan käyttämättömiä tai vähän käytettyja. Maksoin kyllä 7-10?,mut sain 5 makeet vaatteet 48 euroon,merkkivaatteita! , joten mun mielestä tienasin hyvin.
Kysykää myyjiltä.siel on joku myyjä,joka tuo joskus todella makeita nuorisomuotivaatteita.

Just tein todella hyvät ostokset siellä, hyväkuntoisia vauvan vaatteita ostin hintahaarukalla 0.20 ? - 2,50 ?. Eli menee kaupaksi jo hinnat kohdallaan. Kyllämäkin ylihinnoiteltut jätin sinne.

aiotaan mennää kattoon. Ei 10 egee paljoo oo,jos saa merkkifarkut ku uudet.Mä ainaki maksan.
Talvilomalla Shoppaileen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miten ihmiset kuvittelee.et esim. pari kertaa päällä ollut vauvan body pitäis myydä 0,20-1,00? hintaan.Jengi valittaa ja valittaa.Jos 2-3? siististä vähän erilaisesta bodysta tai potkuvusta koko 56-62cm on liikaa,ni menkää hakee rahat sukulaisiltanne.Itse ostan laatuvaatteita ja pidän muutaman kerran pikkuisen päällä ja joka päivä putsaan pöysän,joka myllätään.Sitäkään en tajuu,etteikö niitä katselemia vaatteita voi viikata nätisti paikoilleen.
Eiköhän se myyjä tuo vaatteet kiertoon ja maksa pöydän+ siin on kova työ silittää ja hinnoitella- mut EI,ku kato täst pyydetään 3?. HALOO !!!!!!!!!!!!!

Hei,niin niiden nimi taitaakin olla nykyään lasten - ja nuorten kirppis.
Ens viikolla sit neidit mukaan ja kurkkailemaan.
Itse olen joskus Myyrmäessä myynyt ja samaa mieltä tosta et miksi toisten pöydät pitää sotkea ja itse maksan mielelläni eurosta kolmeenkin enemmän,jos on siistiä ja laatua.
Terkuin Elina

itse kävin juuri sieltä ostamassanuorisovaatteita ja halvalla! Kuitista katsoin, että pöydässä 36, 39 jne. oli ostamiani nuorisovaatteita! Kannaattaa todellakin käydä katsomassa!

Yhteistyössä