Kertokaas... teenkö nyt kärpäsestä härkäsen?

Meillä mies myös soittaa, ja on selvää, että tulen keikalle jos kiinnostaa. Kyydin hankkii sitten jotenkin vaikka toisen bändin kyydissä tms, jos ei ole itse paikkakunnalla, eli rundilla jossakin. Mun ei tarvitse kun ilmoittaa. Toisinaan mies on soittanut lastenvahdin meille, kun haluaa mut mukaan, jos ei olla viikkoon nähty.
En usko, että kysymys on mistään pettämisestä.
Tuo toinen nainen vain on ottanut omiin käsiinsä ilonsa, eli päättänyt lähteä ulos illalla, ja hankkii kyydin.
Päätä sinäkin pitää hauskaa ja ota kyyti jota miehes tarjosi aiemmin!

mies on ymmärtääkseni kysynyt (joskus) olisitko lähdössä.
olet vastannut ehkä, jos lastenhoito järjestyy.
mies ok.

tilanne NYT
oletko ilmoittanut miehelle, että lastenhoito on järjestyksessä, tulet
VAI haluatko että mies kerjäämällä kerjää sinua "no sano nyt tuletko vai et..."

jos mä sovin jotakin kaverin kanssa joka ilmoittaa että riippuu lastenhoidosta, niin harvemmin kyselen perään et mites on. oletan että hän ilmoittaa.
samoin jos oma lähtö on lapsista kiinni MINÄ ilmoitan onnistuuko, ei sitä tarvitse jokapäivä kysellä

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
mies on ymmärtääkseni kysynyt (joskus) olisitko lähdössä.
olet vastannut ehkä, jos lastenhoito järjestyy.
mies ok.

tilanne NYT
oletko ilmoittanut miehelle, että lastenhoito on järjestyksessä, tulet
VAI haluatko että mies kerjäämällä kerjää sinua "no sano nyt tuletko vai et..."

jos mä sovin jotakin kaverin kanssa joka ilmoittaa että riippuu lastenhoidosta, niin harvemmin kyselen perään et mites on. oletan että hän ilmoittaa.
samoin jos oma lähtö on lapsista kiinni MINÄ ilmoitan onnistuuko, ei sitä tarvitse jokapäivä kysellä

No en mä tiiä miten se pitäs käsittää, että oon sanonu hoidon onnistuvan ko. ajankohdaksi, mutta toinen ei sano yhtään mitään.

Tyyris, miehet on putkiaivoja, sinunkin. Vaikka me naiset, minäkin, oletamma ja odotamme, että mies tajuaa ajatuksemme, ja ymmärtää puolikkaasta epämääräisestä lauseesta, niin valitettavasti se ei mene niin.
Jos aina vastaat epämääräisesti ehkä, kun mies jotakin kysyy, ja sitten et saa tai et hanki hoitajaa, tulee sinun ehkä-vastauksestasi pikkuhiljaa ei.
Et saisi aina pyydellä anteeksi olemassaoloasi, kärsiä hiljaa ja antaa miehesi tehdä miten haluaa. Hän on jo tottunut, että olet kodinkone, jolla ei ole omia toiveita, tekemisiä tai elämää.
Siitä totutusta on vaikea riuhtaista itseään irti, ja läheisetkin saattavat ihmetellä,että mikä nyt on vialla, kun käyttäydyt erilailla kuin ennen.. Mutta se kannattaa!
Kirjoita vaikka itsellesi kirje, mitä haluaisit tehdä, millainen olla. Ja mitä toivoisit mieheltäsi ja parisuhteeltasi, entä perheeltänne kokonaisuutena.
Sitten mietit, miten ne saavuttaisit.
Kyllä sinäkin saat olla itsekäs, ja pitääkin! Helposti sitä kotona ollessa muuttuu värittömäksi, hajuttomaksi ja mauttomaksi, harmaaksi.
Se iloinen, seksikäs jne nainen, johon mies rakastui katoaa arjen alle.
Sinä itse sen voit kaivaa esiin, ei mies sitä tajua tehdä, varsinkin kun on jo tottunut elämään "teininä äitinsä palveltavana" .
Toivon, että olet jo soittanut tai lähettänyt tekstarin miehellesi, että lastenvahti ok, pääsen mukaan, kiva tulla katsomaan keikkaa!

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Tyyris, miehet on putkiaivoja, sinunkin. Vaikka me naiset, minäkin, oletamma ja odotamme, että mies tajuaa ajatuksemme, ja ymmärtää puolikkaasta epämääräisestä lauseesta, niin valitettavasti se ei mene niin.
Jos aina vastaat epämääräisesti ehkä, kun mies jotakin kysyy, ja sitten et saa tai et hanki hoitajaa, tulee sinun ehkä-vastauksestasi pikkuhiljaa ei.
Et saisi aina pyydellä anteeksi olemassaoloasi, kärsiä hiljaa ja antaa miehesi tehdä miten haluaa. Hän on jo tottunut, että olet kodinkone, jolla ei ole omia toiveita, tekemisiä tai elämää.
Siitä totutusta on vaikea riuhtaista itseään irti, ja läheisetkin saattavat ihmetellä,että mikä nyt on vialla, kun käyttäydyt erilailla kuin ennen.. Mutta se kannattaa!
Kirjoita vaikka itsellesi kirje, mitä haluaisit tehdä, millainen olla. Ja mitä toivoisit mieheltäsi ja parisuhteeltasi, entä perheeltänne kokonaisuutena.
Kyllä sinäkin saat olla itsekäs, ja pitääkin! Helposti sitä kotona ollessa muuttuu värittömäksi, hajuttomaksi ja mauttomaksi, harmaaksi.
Sinä itse sen voit kaivaa esiin, ei mies sitä tajua tehdä, varsinkin kun on jo tottunut elämään "teininä äitinsä palveltavana" .
Toivon, että olet jo soittanut tai lähettänyt tekstarin miehellesi, että lastenvahti ok, pääsen mukaan, kiva tulla katsomaan keikkaa!

Ihana teksti :flower: ja peesi tähän!

Alkuperäinen kirjoittaja mm:

Kiitos ajatuksista! Ja juu, en oo viestiä laittanu. Mies ei koneiden keskellä kuule puhelimen ääntä ja itseasiassa siellä melko metän keskellä ei kenttääkään aina oo. Mutta jospa rohkaisen mielen sit illalla ja kysyn.
Ehkä.

Pelottaa vaan, jos sanookin ei. Että miten jaksan niellä pettymyksen kuin nainen.

Mies näkee viestin viimeistään kotimatkalla, jos sen lähetät.

Teillä taitaa olla aika heikoilla tuop parisuhde, elätte toistenne ohi..
Kysymys onkin kai juuri siinä, että pelkäät kuulla kieltävän vastauksen suoraan, sillä se merkitsee selvää kannanottoa suhteestanne mieheltäsi..
Mutta onko sinulla mitään menetettävää? Jos kaikki on jo huonosti, ei puhumattomuus ja toisen väistäminen ainakaan paranna sitä?
Toisaalta en ymmärrä miten miehesi voisi kieltääkkään sinua tulemasta?
Sinä taidat töitä etsiä? Ehkäpä kun työpaikan saat, ja uusia tuulia elämään, jotain omaa ja myös rahaa itsellesi, miehenkin silmät avautuvat? Ja sinä saat itseluottamusta ja iloa, jotka sinulta nyt taitavat puuttua.
Härkää sarvista ja tuulta päin! :)

Hohhoijakkaa... Se siitä sitten. Kun loppuviimeks saatiin setvittyä asiat niin, että mahdun mukaan, tuleekin mutkia matkaan.

Kuopukselle nousi yöllä 40 asteen kuume ja kotiinhan mun on jäätävä. Että ketuttaa! Vaan eihän tuo tahallaan sairastunu reppana :heart:

Yhteistyössä