Kertokaas... teenkö nyt kärpäsestä härkäsen?

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
No jos sä olet ilmoittanut että voit lähteä mukaan, niin todennäköisesti mies olettaa sun silloin lähtevän mukaan...

No miks se sit olis kysyny multa, onko ongelma jos hän vie viikonloppuna auton?

No jaa-a. Sen sä kerroit vasta nyt. Ette te ilmeisen paljon sitten keskustele muutenkaan, kun et ole voinut siinä vaiheessa sanoa, että voisit lähteä mukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
Siis loukkaannuitko siitä, että miehesi lupasi toiselle naiselle kyydin keikalle?

Siis lähinnä siitä, että ei pyydä edes mua mukaan ja sit siihen päälle vielä tuo kyytijuttu... Varsinki ku tietää, että mun tarttis saada jotain muutakin kuin tätä ainaista kotonaoloa. Ja sen olen erittäin selvin sanoin hänelle kertonut.

Ja juu, kyllä mä olen sanonu, että periaatteessa olis paikka minne lapset sais yhdeks yöks. Eli sikäli pystyisin lähtemään.

mut oletko sä sanonut sille miehelles et sä haluat lähteä mukaan?

ja siis haluatko edes lähteä mukaan, vai haluatko vaan, et mies pyytää sua mukaan?

Mielellään menisin mukaan. Kun tosiaan en muista missä ja milloin oisin viimeks käyny...
Ja olen sanonu, että voin lähteä.

no sitten sanot sille miehelle, et mä lähden mukaan.
jos sanoo, et en mä tiedä, en mä varmaan, voi olla tms, niin eihän sitä silloin oikeesti se toinen voi tietää haluatko sä lähteä mukaan.
sehän voi vaikka vältellä kysymästä lähdetkö mukaan, kun sitä harmittaa ettet sä ikinä innostu sen ideoista, tai aina kun sanoo et jotain menoa olis, niin sinä vastaat ettet tiedä, voi olla.

puhukaa ihmiset, puhukaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
No jos sä olet ilmoittanut että voit lähteä mukaan, niin todennäköisesti mies olettaa sun silloin lähtevän mukaan...

No miks se sit olis kysyny multa, onko ongelma jos hän vie viikonloppuna auton?

Mitä muuten vastasit?

Että jos kerran sen tarttee niin onhan se saatava.

Mä ainakin kysysin mieheltä et haluuks se mieluummin mennä yksin vai yhtä matkaa. Tuskin se ukkos haluaa sen tutun eukon kanssa siellä hengata vaan jätkäporukalla olla.
Mä sanosin suoraan myös miehelle et tekis mieli lähtee mukaan, ja oon varma et mun mies järkkäis niin et mä mahtusin kyytiin, silläkin uhalla et joutus ilmottamaan sille tutulle naiselle et kyytiin ei mahdu kun vaimoke lähtee messiin :D

Mä loukkaantuisin. Ja ilmoittaisin tänään että lapset menee hoitoon joten olen tulossa mukaan.
Mua ärsyttää miehet, kun ne ei helvetti soikoon osaa ajatella niillä aivoillaan. Kaikki pitää itse suunnitella ja toteuttaa ja kysellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Mä ainakin kysysin mieheltä et haluuks se mieluummin mennä yksin vai yhtä matkaa. Tuskin se ukkos haluaa sen tutun eukon kanssa siellä hengata vaan jätkäporukalla olla.
Mä sanosin suoraan myös miehelle et tekis mieli lähtee mukaan, ja oon varma et mun mies järkkäis niin et mä mahtusin kyytiin, silläkin uhalla et joutus ilmottamaan sille tutulle naiselle et kyytiin ei mahdu kun vaimoke lähtee messiin :D

Ja kun mua ei haittaa vaikka hengaiskin jätkäporukalla. Kun mä enemmän kuin mielellään vaihtasin tän tutun naisen kanssa kuulumisia. Viime näkemästä on aikaa kolmisen vuotta.

Voi hyvänen aika tyyris!!!
Nyt otat ja ilmotat lähteväs mukaan, olethjan sen jo aiemmin sanonmut.
Olen näitä sinun kirjoituksia seurannut, ja ensin olin todella pahoillani puolestasi, sityten vihainen miehellesi, vaan nyt alan olla kiukkuinen sinulle! Sinä itse annat miehes kulkea kaikessa ylitsesi ja ptävän kynnysmattona.
Mies on jo tottunut saiihen että aina alistut ja hän voi tehdä mitä lystää.
Nyt stoppi, ota oma elämä haltuusi, vain sinä itse voit siihen vaikuttaa!
Lähdet keikalle, tuo toinen hankkikoon kyytinsä muualta.
Anteeksi purkaus, en halua loukata, mutta aina ei saa olla liian kiltti!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Lähde mukaan.
Mä lähtisin...

Voiko pakolla muka ängetä mukaan? Tai siis tekeekö silleen itestään tyhmän? :ashamed:

Jos mies sanoisi suoraan et menee nyt mieluummin ilman mua, niin mä jäisin pois siitä kyydistä, mut veisin kyllä lapset huoltoon ja lähtisin baanalle akkaporukalla.
Meillä kyllä sanotaan molemmat millon mieluummin mennään itsekseen kamujen mukaan, eikä kumpikaan loukkaannuta kun tiedetään et uskollisia ollaan.

Ja kun mua ei haittaa vaikka hengaiskin jätkäporukalla. Kun mä enemmän kuin mielellään vaihtasin tän tutun naisen kanssa kuulumisia. Viime näkemästä on aikaa kolmisen vuotta.

No siinä tapauksessa lähet ehdottomasti mukaan, meette sit siellä perillä eri polkuja ukkos kanssa =)

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Voi hyvänen aika tyyris!!!
Nyt otat ja ilmotat lähteväs mukaan, olethjan sen jo aiemmin sanonmut.
Olen näitä sinun kirjoituksia seurannut, ja ensin olin todella pahoillani puolestasi, sityten vihainen miehellesi, vaan nyt alan olla kiukkuinen sinulle! Sinä itse annat miehes kulkea kaikessa ylitsesi ja ptävän kynnysmattona.
Mies on jo tottunut saiihen että aina alistut ja hän voi tehdä mitä lystää.
Nyt stoppi, ota oma elämä haltuusi, vain sinä itse voit siihen vaikuttaa!
Lähdet keikalle, tuo toinen hankkikoon kyytinsä muualta.
Anteeksi purkaus, en halua loukata, mutta aina ei saa olla liian kiltti!!!

En mä loukkaannu. Haluisin vaan välttää "turhaa" riitaa kun sitä meillä on ollu ihan riittämiin. Ehkä mä liian usein sit vaan en jaksa jatkaa yrittämistä, kun tavallaan pääsee helpommalla kuno n hiljaa ja nielee tappion :ashamed:

Lähde mukaan.
Mä lähtisin...

Voiko pakolla muka ängetä mukaan? Tai siis tekeekö silleen itestään tyhmän? :ashamed:

Jos mies sanoisi suoraan et menee nyt mieluummin ilman mua, niin mä jäisin pois siitä kyydistä, mut veisin kyllä lapset huoltoon ja lähtisin baanalle akkaporukalla.
Meillä kyllä sanotaan molemmat millon mieluummin mennään itsekseen kamujen mukaan, eikä kumpikaan loukkaannuta kun tiedetään et uskollisia ollaan.

No sepä siinä onkin, et ainoa kamu joka lähtis jonnekin, on tää sama, jonne veisin lapset hoitoon. Muita vaihtoehtoja ei nyt oo.

Lähde mukaan.
Mä lähtisin...

Se on sun mies, ennen on aina pyytänyt sua mukaan, ennen olette (kai?) käyneet yhdessä keikoilla, ja onhan mies nytkin kysynyt sulta että tulisitko...
...eli kyllä mä kehtaisin tunkea mukaan B)

Lähde mukaan.
Mä lähtisin...

No sepä siinä onkin, et ainoa kamu joka lähtis jonnekin, on tää sama, jonne veisin lapset hoitoon. Muita vaihtoehtoja ei nyt oo.

No höh! No oon mä menny baariin yksinkin joskus, aina sieltä joku tuttu löytyy! Tai sit sovit ukkos kanssa vaikka ensi viikon lopulle että se hoitaa lapsia että sä pääset sen ystäväsi kanssa. Muista että et anna sen miehes talloo sua! Tasanen peli, sillon hommat toimii! :hug:

Mielestäni teet kärpäsestä härkäsen. En minäkään pidä epämääräisistä vastauksista tai lupauksista. Se on joko ei tai joo. Sullahan on ollut aikaa järjestää lapsille vahti, sitten oisit vaan ilmoittanu, että lapsille on kaitsija järjestetty ja lähden mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Catwoman:
Siis loukkaannuitko siitä, että miehesi lupasi toiselle naiselle kyydin keikalle?

Siis lähinnä siitä, että ei pyydä edes mua mukaan ja sit siihen päälle vielä tuo kyytijuttu... Varsinki ku tietää, että mun tarttis saada jotain muutakin kuin tätä ainaista kotonaoloa. Ja sen olen erittäin selvin sanoin hänelle kertonut.

Ja juu, kyllä mä olen sanonu, että periaatteessa olis paikka minne lapset sais yhdeks yöks. Eli sikäli pystyisin lähtemään.

Jos on kerran jo ennemmin pyytänyt sua ja sä oot sanonut, etteä katotaan, saako lapset hoitoon, niin kai mies odottaa, että sä ilmoitat, saatko ne hoitoon vai et. Sovi lapsille hoitaja ja ilmoita miehelles, että sait lapset hoitoon ja pääset mukaan.
Miksi sä siitä kyytijutustakaan möksähtäisit, mieshän sanoi naiselle, että ottaa sen mukaan JOS mahtuu! Eri asia olisi, jos mies olis itte soittanu sille naiselle, että tuutko mukaan, autossa on tilaa!

Mun mielestä teet kärpäsen kakasta ison härän.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Mielestäni teet kärpäsestä härkäsen. En minäkään pidä epämääräisistä vastauksista tai lupauksista. Se on joko ei tai joo. Sullahan on ollut aikaa järjestää lapsille vahti, sitten oisit vaan ilmoittanu, että lapsille on kaitsija järjestetty ja lähden mukaan.

No tilanne vaan oli silloin viikkoja sitten se, että en voinu sanoa varmaa joota tai eitä. Vakivahdit eli mun vanhemmat on just parhaillaan reissussa eli he eivät tulleet kysymykseen. Sisko ei pystyny lupaamaan mitään. Kaverit pystyy sanomaan vasta muutamaa päivää ennen sopiiko vai ei. Miehen äiti ei jaksa ottaa ja sen siskon perhe on NIIIIN kiireinen, että niiltä edes turha kysyä. Eli siks ei vaan voi sanoa joo ilman muuta hani.

Aina voisanoa ilman muuta hani!!
Jos sitten ei saisikaan hoitajaa, on peruminen aina mahdollista, mutta luulen, että miehes tulkitsee epämääräisen ehkän eiksi.
Sä olet kyllä liian alistuva, myötäilevä ja kiltti.. Sun pitäis jostain saada puhtia elämään ja huomata oma arvos, eikä aina vain anteeksipyydellä! *puhaltaa reilusti naisenergiaa tyyriille*

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Aina voisanoa ilman muuta hani!!
Jos sitten ei saisikaan hoitajaa, on peruminen aina mahdollista, mutta luulen, että miehes tulkitsee epämääräisen ehkän eiksi.
Sä olet kyllä liian alistuva, myötäilevä ja kiltti.. Sun pitäis jostain saada puhtia elämään ja huomata oma arvos, eikä aina vain anteeksipyydellä! *puhaltaa reilusti naisenergiaa tyyriille*

Liian tottunu lapsesta asti siihen, että pitää olla kiltti, reipas ja täyttää odotukset :/ Pitää pystyä, ehtiä ja jaksaa muka kaikki.

Yritän kyllä pyristellä tuosta mallista irti, mutta ei se ihan hetkessä taida käydä...

Yhteistyössä