Kertokaas te lastenvaatefriikit...

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Hitsi, mulla on ihan tyhjä sivu tuolla yksityisviesteissä, vaikka pitäisi olla 4 lukematonta viestiäkin siellä. Onko niin ettei toimi, vai enkö vain osaa käyttää? :ashamed:

Mulla on kaksi TTH:n baggietä, toinen tummanpunainen ja toinen tummnasininen-beige lehtikuvioinen, molemmissa karvareunalliset huput. Jos ap:ta kiinnostaa, voin laittaa s-postiosoitteen suoraan.
 
småfolkia tulee muualllekin varmasti, mut tuo kuva on wilmiksekstä, molon raitahaalaria on ainakin keltaisessa ketussa, punavuoren peikossa, lastenmetsolassa ja tuo alin katvigin haalari on vasta tulossa kauppoihin joten en tied kuka on ottanut suomeen myyntiin... =) noi on musta talven kivoimmat :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Hitsi, mulla on ihan tyhjä sivu tuolla yksityisviesteissä, vaikka pitäisi olla 4 lukematonta viestiäkin siellä. Onko niin ettei toimi, vai enkö vain osaa käyttää? :ashamed:

Mulla on kaksi TTH:n baggietä, toinen tummanpunainen ja toinen tummnasininen-beige lehtikuvioinen, molemmissa karvareunalliset huput. Jos ap:ta kiinnostaa, voin laittaa s-postiosoitteen suoraan.
Onko sulla kuvaa näyttää? Tai löytyisköhän netistä kuvaa vastaavanlaisesta?
Ei nuo yksärit näköjään toimi taas. :)
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä oon rakastunut Reimatecin Edwardiin. Pitänee tehdä vielä yksi lapsi :D
Ai tehdä vielä yksi lapsi Edward Reimatecin kanssa?

Sori, oli ihan pakko...
Edward Reimatec olis kyllä aika seksikäs nimi miehelle :LOL:
Minustakin.
Tuota sukunimeä ei varmaan saa ottaa, kun on rekisteröity tavaramerkki. Muuten olisi kova kiusaus ; )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä oon rakastunut Reimatecin Edwardiin. Pitänee tehdä vielä yksi lapsi :D
Ai tehdä vielä yksi lapsi Edward Reimatecin kanssa?

Sori, oli ihan pakko...
Edward Reimatec olis kyllä aika seksikäs nimi miehelle :LOL:
Minustakin.
Tuota sukunimeä ei varmaan saa ottaa, kun on rekisteröity tavaramerkki. Muuten olisi kova kiusaus ; )
No mut oisko sen pakko olla sukunimi. :saint:

Jos laittas Edvard Reimatec Virtanen (no sukunimen saa tietty vaihtaa =)).
 

Yhteistyössä