M
mä
Vieras
vain siksi että olen äiti? olenko minä syypää kaikkeen, kun vähän tällä palstalla siltä tuntuu että ihan sama mitä muut tekee mutta minähän se vvastuussa olen silti.
niin ja pääpointti asiassa oli tuo otsikko,pitääkö kaikki jaksaa ja kestää koska on äiti,mistään ei saisi valittaa ja mitään tarkoitan MITÄÄN ei saisi haluta itselleen.
-kiitos,jos jaksoit ukea ja vastata =)
niin ja pääpointti asiassa oli tuo otsikko,pitääkö kaikki jaksaa ja kestää koska on äiti,mistään ei saisi valittaa ja mitään tarkoitan MITÄÄN ei saisi haluta itselleen.
-kiitos,jos jaksoit ukea ja vastata =)