V
"Vieras"
Vieras
Varmaan tällä palstalla hyvin yleinenkin aihe, mutta itse kun täällä harvoin käyn niin teenpä tästä nyt aloituksen. Itselläni on kaksi pientä lasta 3v ja 1½ v ja jokainen äiti varmasti ymmärtää mitä elämä kahden tämän ikäisen lapsen kanssa on. Sen lisäksi pitäisi vielä jaksaa tehdä kotityöt, huomioida miestä ja huolehtia parisuhteesta. Tämä avautuminen nyt siksi, että mies valittaa, kun ei saa seksiä eikä häntä huomioida. No hän käy töissä ja hoitaa lapsia silloin kun minä olen töissä (en siis käy säännöllisesti töissä). Hoidan siivoukset, ruuanlaiton, kaupassa käynnin, lasten kanssa harrastamisen yms. ja olen monesti maininnut asiasta, että voisi enemmän osallistua kotitöihin yms. mutta eipä auta. Erokin on pyörinyt puheissamme ja minusta se alkaa tuntua parhaimmalta vaihtoehdolta. Toisaalta haluaisi antaa lapsille ehjän kodin, mutta kun tietäisi missä se raja menee, kuinka paljon pitää kestää. Yksi ongelma on vielä se, ehkä suurin, että omaa aikaa minulla ei ole juuri ollenkaan. ja esim. illanvietot ystävien kanssa on liki mahdottomia, koska mies ei haluaisi minua niihin päästää. Varsinainen kysymykseni kuuluu, että helpottaako nämä asiat, kun lapset kasvaa? Pitääkö tässä yrittää vaan jaksaa ja jaksaa vai antaako periksi. Kuulisin mielellään kokemuksia muista vastaavanlaisista tilanteista!!