Kertokaas nyt- minkälaisia vaatteita 30 vuotiaan naisen olis hyvä käyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BitchAl:
Mitkä on tregginsit?! Taidan olla niin **tanan vanha etten tiedä.

Käsittääkseni legginsit on ne kalsarit ja tregginsit on (päällys)housut jotka on tehty legginseiksi, esim. farkkuleggarit KORJATKAA JOS OLEN VÄÄRÄSSÄ

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja BitchAl:
Mitkä on tregginsit?! Taidan olla niin **tanan vanha etten tiedä.

Käsittääkseni legginsit on ne kalsarit ja tregginsit on (päällys)housut jotka on tehty legginseiksi, esim. farkkuleggarit KORJATKAA JOS OLEN VÄÄRÄSSÄ

treggins
http://www.google.fi/images?hl=fi&rlz=1R2SKPB_fiFI339&resnum=0&q=treggins&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=3kHtS-eiLJ6XONvBmbAI&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CDYQsAQwAw
leggings
http://www.google.fi/images?hl=fi&rlz=1T4SKPB_fiFI321FI322&resnum=0&q=leggings&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

minun lempiliikkeitäni on h&m, Ginatricot ja Veromoda, niistä löytyy kivoja vaatteita kaiken ikäisille. Lempiasuni arkeen on farkut ja trikoopaita, kesäisin caprit ja hihaton toppi. En tiedä pukeudunko sitten "ikäisekseni" mutta mielestäni näytän hyvältä, ja se riittää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen karsinut pukeutumisestani nämä, kun kolmekymmentä tuli täyteen muutama vuosi sitten:

- reivityt farkut
- reisitaskuhousut
- camouflage-kuosi
- hello kittyt ja muut piirroshahmot
- leggingsit yhdistettynä minihameeseen
- minihameet noin yleensäkin
- tekonahkakengät

Näistä en luovu (koskaan)
- hyvin istuvat farkut
- tennarit
- maiharitakki
- huivit
- printtipaidat
- tunikat
- pipo (no ok, ei kesällä eikä sisällä)

Mulla ois melko samanlainen tuo karsittujen lista! Minihametta saatan silti pitää uimareissuilla ja pihalla aurinkoa ottaessani :)

Minä tykkään käyttää kesällä just legginsejä/capreja ja pitkää paitaa/ mekkoa. Talvella käytän sitten farkkujen kanssa pitkää pepun peittävää paitaa. Varmasti olen ihan out, mutta itse pidän. Toki haaveilen kaikista ihanuuksista ja merkkivatteista, mutta ei ole nyt varaa sellaisiin. Kirpparilta ja halpiskaupoista ostan.

Tässä tämän hetkinen kotiasuni (huono kuva)
http://www.aijaa.com/v.php?i=6200902.jpg

Mä olen 33 vuotias ja pelkään että alkaisin joskus pukeutua ikäni edellyttämällä tavalla. Mä haluan säilyttää persoonallisuuteni hautaan asti.

Sitä olen kans miettiny että missä iässä se mummoutuminen tapahtuu, että pitää vetää tukka lyhyeks ja permanentata ja alkaa käyttää beigeä ja ruskeaa? Luoja siltä varjelkoon...

Alkuperäinen kirjoittaja Miao:
Mä olen 33 vuotias ja pelkään että alkaisin joskus pukeutua ikäni edellyttämällä tavalla. Mä haluan säilyttää persoonallisuuteni hautaan asti.

Sitä olen kans miettiny että missä iässä se mummoutuminen tapahtuu, että pitää vetää tukka lyhyeks ja permanentata ja alkaa käyttää beigeä ja ruskeaa? Luoja siltä varjelkoon...

Suurin pelkoni myös.
Tosin mulla on pari hyvännäköistä ruskeeakin vaatetta...... :D

Alkuperäinen kirjoittaja 32v kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen karsinut pukeutumisestani nämä, kun kolmekymmentä tuli täyteen muutama vuosi sitten:

- reivityt farkut
- reisitaskuhousut
- camouflage-kuosi
- hello kittyt ja muut piirroshahmot
- leggingsit yhdistettynä minihameeseen
- minihameet noin yleensäkin
- tekonahkakengät

Näistä en luovu (koskaan)
- hyvin istuvat farkut
- tennarit
- maiharitakki
- huivit
- printtipaidat
- tunikat
- pipo (no ok, ei kesällä eikä sisällä)

Mulla ois melko samanlainen tuo karsittujen lista! Minihametta saatan silti pitää uimareissuilla ja pihalla aurinkoa ottaessani :)

Mä käytän viel hellokittyäkin...ja sit yhet suosikkihousut on maastokuvioiset reisitaskuhousut.. ikää 34v

Yhteistyössä