Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kova homma.
Siis mun päälläni kuvia vai?![]()
Vai ihan yksistään vaatteista?
Onhan sulla pari kuvaa ainakin missä vaatteet on päällä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kova homma.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Mäkin haluaisin tietää miten tällaisen 32-vuotiaan pitäisi pukeutua. :ashamed: Kengät ovat mullekin ongelma. Korkokengät ei ole mun juttu ja niillä en varmaan osaisi edes kävellä. :snotty: Balleriinat ostin just ja ne taitavatkin olla naisellisimmat kengät tällä hetkellä (juhlakenkiä lukuun ottamatta). :ashamed: Minkälainen se tätikampaus sitten on? Minkälainen leikkaus tällaiseen luonnonkiharaan pehkoon sopisi, ettei olisi tätimäinen?
Et ole tainnut käydä pitkään aikaan kenkäkaupassa?
No esim tässä http://www.k-kenka.fi/mallisto/naiset/kavelykengat-naiset.html on ihan mielestäni naisellisia, aikuisia kenkämalleja.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jonkun mielestä 30-vuotias ei varmaan saisi käyttää tennareita, mutta mulla on sellaaset mustavalkooset. B) Ja on varmaan vielä 10 vuodenkin päästä....![]()
Mullon pinkit![]()
Ja mun kaverilla on mustat ja punaiset, mutta hän käyttää niitä sillain että toisessa jalassa on musta ja toisessa punainen.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kova homma.
Onhan sulla pari kuvaa ainakin missä vaatteet on päällälaitas ne....
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Liittyykö tää nyt jotenki tuohon mun kuva ketjuuni ku siinä arvosteltiin mun vaatetustani. :xmas:
Jopas oli fiksu kommentti.. ja kiitos, mulla on yhdenlaiset noista.Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Mäkin haluaisin tietää miten tällaisen 32-vuotiaan pitäisi pukeutua. :ashamed: Kengät ovat mullekin ongelma. Korkokengät ei ole mun juttu ja niillä en varmaan osaisi edes kävellä. :snotty: Balleriinat ostin just ja ne taitavatkin olla naisellisimmat kengät tällä hetkellä (juhlakenkiä lukuun ottamatta). :ashamed: Minkälainen se tätikampaus sitten on? Minkälainen leikkaus tällaiseen luonnonkiharaan pehkoon sopisi, ettei olisi tätimäinen?
Et ole tainnut käydä pitkään aikaan kenkäkaupassa?
No esim tässä http://www.k-kenka.fi/mallisto/naiset/kavelykengat-naiset.html on ihan mielestäni naisellisia, aikuisia kenkämalleja.
Yök!
Lisään vielä ettei mitään erityisen kovia vaalennuksia farkkuihin eikä pääkallokuosia mulle. En myöskään pidä shokkivärihiuksista enkä useimmista tatuoinneista, enkä lävistyksistä. Eivät ole mun tyyliä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:- reivityt farkut
- reisitaskuhousut
- camouflage-kuosi
- hello kittyt ja muut piirroshahmot
-napapaidat
-tregginsit
Saatan pukea, vaikka 30+ olen
- leggingsit yhdistettynä minihameeseen
- minihameet noin yleensäkin
- hyvin istuvat farkut
- tennarit
- maiharitakki
- huivit
- printtipaidat
- tunikat
- pipo
-boheemihippityyli
En useinkaan pidä:
-jakkupuku
-tätityyli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:- reivityt farkut
Alkuperäinen kirjoittaja v:Aamuäreellä tyyli sopii hälle. Toi hame on kyllä niin lyhyt että perses näkyy heti jos vähänkin kumarrat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:- reivityt farkut
En mä niitä ole repinyt vaan ne on ittekseen revenneet. :xmas: Joistakin farkuusta olen lahkeesta aukaassut saumat ja avannut käänteet, että niistä tulee pitemmät. Hyi mua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:- reivityt farkut
En mä niitä ole repinyt vaan ne on ittekseen revenneet. :xmas: Joistakin farkuusta olen lahkeesta aukaassut saumat ja avannut käänteet, että niistä tulee pitemmät. Hyi mua.![]()
no todellakin hyi sua :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:- reivityt farkut
- reisitaskuhousut
- camouflage-kuosi
- hello kittyt ja muut piirroshahmot
-napapaidat
-tregginsit
Saatan pukea, vaikka 30+ olen
- leggingsit yhdistettynä minihameeseen
- minihameet noin yleensäkin
- hyvin istuvat farkut
- tennarit
- maiharitakki
- huivit
- printtipaidat
- tunikat
- pipo
-boheemihippityyli
En useinkaan pidä:
-jakkupuku
-tätityyli
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Eli mie saan nyt palstan luvalla olla oma jääräpäinen minäni?![]()
Ah, pääsee tässäkin jutussa rauhaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:This bitch bites- oli mun lemppari T paita.... siis OMG.