Kertokaas nyt- minkälaisia vaatteita 30 vuotiaan naisen olis hyvä käyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Mäkin haluaisin tietää miten tällaisen 32-vuotiaan pitäisi pukeutua. :ashamed: Kengät ovat mullekin ongelma. Korkokengät ei ole mun juttu ja niillä en varmaan osaisi edes kävellä. :snotty: Balleriinat ostin just ja ne taitavatkin olla naisellisimmat kengät tällä hetkellä (juhlakenkiä lukuun ottamatta). :ashamed: Minkälainen se tätikampaus sitten on? Minkälainen leikkaus tällaiseen luonnonkiharaan pehkoon sopisi, ettei olisi tätimäinen?

Et ole tainnut käydä pitkään aikaan kenkäkaupassa?
No esim tässä http://www.k-kenka.fi/mallisto/naiset/kavelykengat-naiset.html on ihan mielestäni naisellisia, aikuisia kenkämalleja.

Siis tarkoitin naisellisimmat kengät mitä mun nurkista löytyy.
:ashamed: Kenkäkaupat ovat pullollaan kaiken maailman korkkareita, mut ne ei oikein passaa mulle. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Jonkun mielestä 30-vuotias ei varmaan saisi käyttää tennareita, mutta mulla on sellaaset mustavalkooset. B) Ja on varmaan vielä 10 vuodenkin päästä.... :D

Mullon pinkit :D

Ja mun kaverilla on mustat ja punaiset, mutta hän käyttää niitä sillain että toisessa jalassa on musta ja toisessa punainen.

Mä olen vähän kattellut niitä pinkkejä ja tekis mieli tilata... :D

Sitten mulla on sellaasia farkkuja jotka on varmaan paha juttu tän ikääsellä. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Mäkin haluaisin tietää miten tällaisen 32-vuotiaan pitäisi pukeutua. :ashamed: Kengät ovat mullekin ongelma. Korkokengät ei ole mun juttu ja niillä en varmaan osaisi edes kävellä. :snotty: Balleriinat ostin just ja ne taitavatkin olla naisellisimmat kengät tällä hetkellä (juhlakenkiä lukuun ottamatta). :ashamed: Minkälainen se tätikampaus sitten on? Minkälainen leikkaus tällaiseen luonnonkiharaan pehkoon sopisi, ettei olisi tätimäinen?

Et ole tainnut käydä pitkään aikaan kenkäkaupassa?
No esim tässä http://www.k-kenka.fi/mallisto/naiset/kavelykengat-naiset.html on ihan mielestäni naisellisia, aikuisia kenkämalleja.

Yök!
Jopas oli fiksu kommentti.. ja kiitos, mulla on yhdenlaiset noista.

Useimmat haluaa näyttää nuoremmalta nykyään kuin ovatkaan, sitä varmaan tarkoittavat he, joiden mielestä iän ei tarvitse vaikuttaa pukeutumiseen. Mutta sitten jos joku sattuisi pitämään jakkupuvusta tai nutturasta niin huudetaan yök ja tätimäinen. Mitä jos joku tykkää tätimäisestä? jos on hienoa haluta näyttää nuoremmalta niin eikö ole ok haluta näyttää vanhemmalta?

Itse pukeudun varmaan nuorempien tyyliin ja laahaan muutaman vuoden muodistakin jäljessä koska en uusi puvustoa jatkuvasti. Moni kaveri pukeutuu "aikuisempaan" tyyliin, tykkään siitäkin kovasti. Mutta siis, kolmekymppisiä on niin moneen junaan.

Kampauksista en tiedä, itsellä pitkä tukka ja otsatukka, en jaksa rullien tai suoristimien kanssa vääntää, onneksi ei ole ihan ohut tukka niin on silti mielestäni ihan nätti. Yleensä pidän auki tai jotain simppeliä.

- reivityt farkut
- reisitaskuhousut
- camouflage-kuosi
- hello kittyt ja muut piirroshahmot
-napapaidat
-tregginsit

Saatan pukea, vaikka 30+ olen
- leggingsit yhdistettynä minihameeseen
- minihameet noin yleensäkin
- hyvin istuvat farkut
- tennarit
- maiharitakki
- huivit
- printtipaidat
- tunikat
- pipo
-boheemihippityyli
En useinkaan pidä:
-jakkupuku
-tätityyli

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
- reivityt farkut
- reisitaskuhousut
- camouflage-kuosi
-napapaidat
-tregginsit

- hyvin istuvat farkut
- tennarit
- maiharitakki
- huivit
- printtipaidat
- tunikat
- pipo
-boheemihippityyli
En useinkaan pidä:
-jakkupuku
-tätityyli
Lisään vielä ettei mitään erityisen kovia vaalennuksia farkkuihin eikä pääkallokuosia mulle. En myöskään pidä shokkivärihiuksista enkä useimmista tatuoinneista, enkä lävistyksistä. Eivät ole mun tyyliä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Aamuäreellä tyyli sopii hälle. Toi hame on kyllä niin lyhyt että perses näkyy heti jos vähänkin kumarrat :D

Juu niin se on, en mä sitä siksi pidäkään kuin harvoin, kotioloissa oikeastaan vaan...

Mä tein nyt sit työtä käskettyä ja kuvasin muutaman muunkin roidin...
Kiva kokeilla joskus tämmöistäkin aihepiiriä.

- reivityt farkut

En mä niitä ole repinyt vaan ne on ittekseen revenneet. :xmas: Joistakin farkuusta olen lahkeesta aukaassut saumat ja avannut käänteet, että niistä tulee pitemmät. Hyi mua. :p

no todellakin hyi sua :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
- reivityt farkut

En mä niitä ole repinyt vaan ne on ittekseen revenneet. :xmas: Joistakin farkuusta olen lahkeesta aukaassut saumat ja avannut käänteet, että niistä tulee pitemmät. Hyi mua. :p

no todellakin hyi sua :saint:

Sitten kun ne lahkeet onkin ollut vähän liian pitkät, laahanneet maata ja kuluneet puhki niin sitten on reikä lahkeessa takana. :xmas: Ei muuta kuin ompelemaan kiinni. :D

Mun piäkallojuttujani

Ja täs on mun pellavamekko, ite tehty.

Kellohelmaa ja neuletakkia, mulal on semmoinen röyhelöllisempikin, mutta ei löytynyt :o

Marilyn :heart:

Se fiksumpi paitapusero

Lisää kellohelmaa tyllillä, korsetti on lahjoitus siskolta.

Ja on mulla meandiakin :D tää oli pakko saada ja se haalsitui heti. Ja osa muistaa mun suuren kaunani firmaa kohtaan- juopa on syvä.

- reivityt farkut
- reisitaskuhousut
- camouflage-kuosi
-napapaidat
-tregginsit

- hyvin istuvat farkut
- tennarit
- maiharitakki
- huivit
- printtipaidat
- tunikat
- pipo
-boheemihippityyli
En useinkaan pidä:
-jakkupuku
-tätityyli

Mitkä on tregginsit?! Taidan olla niin **tanan vanha etten tiedä.

No kolmekymmentä ei ole vielä ikä eikä mikään, että sen kun vaan pukeutuu miten lystää. Mut mä olenkin jo päälle nelkyt vuotias ikäloppu, et en teidän nuorien hömpötyksistä enää mitään ymmärrä. Oiskohan Lindexillä myytävänä mitään mummojen kolttuja :'(

Yhteistyössä