Kertokaas nyt- minkälaisia vaatteita 30 vuotiaan naisen olis hyvä käyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Mäkin haluaisin tietää miten tällaisen 32-vuotiaan pitäisi pukeutua. :ashamed: Kengät ovat mullekin ongelma. Korkokengät ei ole mun juttu ja niillä en varmaan osaisi edes kävellä. :snotty: Balleriinat ostin just ja ne taitavatkin olla naisellisimmat kengät tällä hetkellä (juhlakenkiä lukuun ottamatta). :ashamed: Minkälainen se tätikampaus sitten on? Minkälainen leikkaus tällaiseen luonnonkiharaan pehkoon sopisi, ettei olisi tätimäinen?

Et ole tainnut käydä pitkään aikaan kenkäkaupassa?
No esim tässä http://www.k-kenka.fi/mallisto/naiset/kavelykengat-naiset.html on ihan mielestäni naisellisia, aikuisia kenkämalleja.

Yök!

No jopas on ronkeli tapaus kyseessä jos noista ei mikään miellytä silmää. No, tässähän kysyttiinkin että minkälaista kenkää 30-v. ja ehdotin tuollaista, tuskin teinit noita kaikkia ainakaan pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
MULLAhan ei ole mitään selkeää käsitystä asiasta, mut mun miehellä on :whistle:

Joten- kolmikymppisen naisen tulee pukeutua NAISELLISESTI mutta ei tätimäisesti. Polvipituisisa hameita, nättejä korkkareita ja hameen kanssa sellasta aikuismaisesti kaunista paitaa jossa on joku pieni jippo. Aina asuun sopivat korut niin että korvikset ja kaulakoru matsää, ja korkkarit ja käsilaukku mätsää taas myöskin keskenään.
Housut jos on niin sitten sellaset suorat, joissa on puvunhousun omaisesti silitysvekki. Sen kanssa vaikka kevyt silkkipaita ja pitkät helmet.

Ehhehhee. En mä noin pukeudu :D
Tosin kolmeenkymppiinkin on vielä puoltoista vuotta aikaa :xmas:

Tota... en mäkään noin pukeudu vaikka mittarissa on jo yli 45. Polvipituinen hame ja puvunhousun omaisesti silitysvekki, huhhuh!

No esim tässä http://www.k-kenka.fi/mallisto/naiset/kavelykengat-naiset.html on ihan mielestäni naisellisia, aikuisia kenkämalleja.

Noi violetit on helvetin hienon väriset <3

tietenkin työn kuvakin hieman vaikuttaa pukeutumiseen. en vois kuvitellakkaan prässihousuissa ja silkkipaidassa kera helmien hyppiväni lasten kanssa töissä jotain leikkiä.

sellaiset jotka sopivat sekä vapaa-aikaan ja töihinkin. itse olenhuomannut että vanhemmiten olen alkanut kiinnittää enempi huomiota siihen mikä tuntuu ja näyttää hyvälle en niinkään sen mukaan mikä on kuuminta hottia.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tämän päivän tätityyli rulez! :wave:

Tämän päivän tädit mennä porhaltaa puukkareissa, pääkallohuppareissa bandanahuivit ja Bad hair day pipot hapsottavien kutrien peittona hippimekkojen helmat paukkuen.

Hyvä me! Pissikset väistyköön aikuisten tieltä- HUS!

Aamen :D

Kengistä kun puhutaan niin minä 37v. nainen käytän tänä kesänä ainakin näitä
003.jpg

DSC_00025.jpg

Hui kun on korkee korko. Ei tollasilla pysty lasten kanssa pihalla juoksemaan. Eikä kauppakasseja raahata. Eikä kävellä kovinkaan pitkää matkaa. Jos sais paikallaan istua ni sitten.-

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Hui kun on korkee korko. Ei tollasilla pysty lasten kanssa pihalla juoksemaan. Eikä kauppakasseja raahata. Eikä kävellä kovinkaan pitkää matkaa. Jos sais paikallaan istua ni sitten.-

Mä pystyn juoksemaan, tanssimaan ja kävelemään 10km helposti nuo jalassa. Pihalla ei tarvitse juosta lasten perässä vielä....

Alkuperäinen kirjoittaja BitchAl:
Vaikka monia pukeekin se teinarityyli niin musta napapaidat ei näytä hyvältä vaikka ois missä fittneksessä. Aamuäreehän on kyllä ihan hyvässä kuosissa joten aika huoletta voit mitä vaan pukee.

:o Kiitti!

Mutta mun keskivartalo ei todellakaan olis napapaitakunnossa :D
Se oli sitä bitch paita-aikaa se..... huokaus.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:

Noi violetit on helvetin hienon väriset <3

http://www.k-kenka.fi/mallisto/naiset/kavelykengat-naiset/34134078.html
Ja nää ihanat! Olihan tuolla monia kenkiä hyvännäköisiä!

täällä yksi 30v miettii epätoivoisesti, mitä pukisi keskustaan päälle :laugh: tummansiniset, vähän pillit farkut ja hillityt korkkarit mutta se paita :headwall: mikä paita?!

Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmailee:
täällä yksi 30v miettii epätoivoisesti, mitä pukisi keskustaan päälle :laugh: tummansiniset, vähän pillit farkut ja hillityt korkkarit mutta se paita :headwall: mikä paita?!

lainaanpa itseäni : päädyin sitten mustaan, pitkähköön naruolkain toppiin joka rinnasta tiukka & helmaan levenevä. allit ne vipattaa, tral lal laa :D

Mä olen karsinut pukeutumisestani nämä, kun kolmekymmentä tuli täyteen muutama vuosi sitten:

- reivityt farkut
- reisitaskuhousut
- camouflage-kuosi
- hello kittyt ja muut piirroshahmot
- leggingsit yhdistettynä minihameeseen
- minihameet noin yleensäkin
- tekonahkakengät

Näistä en luovu (koskaan)
- hyvin istuvat farkut
- tennarit
- maiharitakki
- huivit
- printtipaidat
- tunikat
- pipo (no ok, ei kesällä eikä sisällä)

lainaanpa itseäni : päädyin sitten mustaan, pitkähköön naruolkain toppiin joka rinnasta tiukka & helmaan levenevä. allit ne vipattaa, tral lal laa :D

:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Äree: sun pitää nyt ensin laittaa kuva millasia vaatteita käytät ja sit muut laittaa kuvaa millaisia sun tarttis käyttää :D

Kova homma.

Siis mun päälläni kuvia vai? :o
Vai ihan yksistään vaatteista?

Ja Majuri- tuus huamenna kattoon ku mä lähren kylälle mun bestiksen kans ;)
Näet meinaan verkkosukkaa ja hamosta.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Jonkun mielestä 30-vuotias ei varmaan saisi käyttää tennareita, mutta mulla on sellaaset mustavalkooset. B) Ja on varmaan vielä 10 vuodenkin päästä.... :D

Mullon pinkit :D

Ja mun kaverilla on mustat ja punaiset, mutta hän käyttää niitä sillain että toisessa jalassa on musta ja toisessa punainen.

Yhteistyössä