Kertokaas millanen teidän avioliitto/avoliitto/parisuhde on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskustellaan. Jutellaan kaikesta mahdollisesta, syvällisesti ja täysin älyttömiä keskusteluja. Meillä on erikoinen huumorintaju. Mies kuuntelee ja on oikeasti kiinnostunut. Se on älyttömän kiva kun mies muistaa jotain mitä sanoin ja kysyy, että mites sen asian kanssa. Muistuttaa mua aina kertomaan huoleni. On mun puolella, niin kuin lähiaikoina oli yhden hänen läheisen kanssa riitaa, ja mies otti minun puolen ilman muuta.

Voin luottaa, tää on semmonen aika läpinäkyvä hyvällä tavalla, että ei osaa salaisuuksia pitää. Rehellinen, ja kertoo mulle kaiken. Samalla tavalla olen hänelle, avoin kaikesta.

Ollaan uusioperhe, ja hän ottaa minun lapsen huomioon samalla tavalla kuin minä hänen. On erittäin hyvä isä, ihan ihmeen hyvä ja kunnioitan sitä hänessä enemmän kuin osaan edes sanoa.

Ollaan läheisiä, seksiä on paljon ja aika ronskia menoa, mutta ainakin pitää elämän jännittävänä. Meillä on salaiset hymyt, ja kosketellaan päivän mittaan. Se hieroo mun jalkoja iltaisin, istutaan vierekkäin totta kai. Minä hieron sen selän ja hartiat.

Kotityöt jaetaan, kumpikin osaa tehdä kaikkea, eikä pikkuasioista nipoteta. Se sovittiin jo alussa. Eli jos joku vaate on lattialla kaksi päivää, niin siitä ei kumpikaan nalkuta.

Riidellään kyllä, minä huudan ja mies murjottaa, mutta sitten sovitaankin aika äkkiä ja jutellaan asiat halki. Ei ole mitään jäänyt hampaan koloon.

Sit vielä se, että minä tykkään miehestäni ihan hirveesti ihmisenä, minusta se on ihan huippu. Jos se ei olis mun mies, niin yks parhaimmista kavereista olisi. Mutta tietysti se on mun elämäni rakkaus myös ja tiedän olevani onnekas.

[QUOTE="vieras";24162863]Onko teillä yhteisiä lapsia /uusioperhe??[/QUOTE]
Ei ole lapsia viellä,ei miulla eikä miehellä.Tarkoitin perheellä ja suvulla,miehen vanhempia ja sisaruksia ja muita sukulaisia. :)

[QUOTE="Vieras";24162800]Keskustelemme. Huomioidaan toinen toistamme. Koskettelemme. Istumme vierekkäin. Tiedän, että mieheni rakastaa minua, sillä hän kertoo sen minulle.

Minä kyllä ymmärrän, että kaikilla ei ole näin. Jos toiset tulevat toimeen ilman tällaista läheisyyttä, niin mikäs siinä. Tärkeintä on, että teidän tarpeenne kohtaavat. Kaikki ei tarvitse yhtä paljon läheisyyttä. Jos sinä kaipaat enemmän, kuin saat tai jotain muuta vastaavaa, niin parisuhdeterapiasta voisi olla hyötyä. Jos olette kovin erilaisia tarpeissanne, niin voisitte onnistua löytämään jonkinlaisen kultaisen keskitien. :)[/QUOTE]

Minä todellakin kaipaisin läheisyyttä enemmän. Tänään ukkoa hipaisin ohimennessä ihan kokeeks niin mulkas vaan pahasti.

Yhteistyössä