Kertokaas mielipiteitä, päiväkotiasiaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViciousDream
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViciousDream

Jäsen
09.04.2007
558
0
16
Minä olen siis opiskelija ja mies vuorotyössä. Tästä johtuen lasten hoitoajat aina olleet epäsäännölliset. Viikko voi olla esimerkiksi seuraavanlainen:ma kello 7.30-15, ti klo 09.00-15.30, ke klo 07.30-16.30, to klo 09.30- 15.00 ja pe vapaa. Olen aina vienyt lapset omien kouluaikojeni mukaan. Nyt yksi kaveri sanoi, että päiväkodissa tykkäävät että viedään säännöllisesti lapset, esimerkiksi tyyliin kello 7.30- 15.30 joka päivä. Mun mielestä taas kuulostaa hullulta, että jos mulla alkaa koulu vaikka kymmeneltä niin en kai mä lapsia rupea sitten erikseen viemään kello 8 tarhaan :o Ei ole hoitajatkaan mitään sanoneet mule koskaan. En halua, että lapsilla tulee pitkiä päiviä, vaan pidän mahdollisimman paljon kotona. Kaverin lapset samassa päiväkodissa, mutta eri ryhmässä.

oletteko lottovoittajia vai rahoittavatko isovanhemmat vai mitä työtä miehesi tekee?
Leuhkit aina rahoilla ja olet itse opiskelija.Ihmettelen vaan. Tuossakin vaateketjussa leveilit kuinka paljon olet ostanut. Moni perhe, jossa molemmat töissä, ei varaa ostaa vaatteita, puhumattakaan, että monella perheellisellä varaa opiskella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oletteko lottovoittajia vai rahoittavatko isovanhemmat vai mitä työtä miehesi tekee?
Leuhkit aina rahoilla ja olet itse opiskelija.Ihmettelen vaan. Tuossakin vaateketjussa leveilit kuinka paljon olet ostanut. Moni perhe, jossa molemmat töissä, ei varaa ostaa vaatteita, puhumattakaan, että monella perheellisellä varaa opiskella.

Olipas kivasti sanottu..Oletko tullut ajateleeksi, että meillä ei mene tupakkaan, viinaan rahaa paljon paskaakaan. Samoin kuin emme maksele kallista autolainaa tms niin kuin monet. Ja ehkäpä emme ostele itsellemme kokoajan kaikkea vaan laitamme lasten tarpeet ensin.

no lapsen kannalta on selkeämpää jos pväkotiin menis aina suht samaan aikaan. tämä korostuu mitä pienempi lapsi on kyseessä. mutta saahan sitä siis toki viedä miten haluu ja mikä itelle tuntuu parhaimmalta. eikä niitä hoitoaikoja ole edes pakko ilmoitella tarkasti.toki yhteistyön sujuvuuden kannalta on helpompaa.

NO tuloista riippumatta, veisin ainakin sen mukaan mitä tarvitsee hoitoa. Kyllä he ilmottavat sulle jos haluavat lapset tiettynä aikan pitää, toki se on varmasti helpompaa jos kukin tulee tietyllä kellonlyömällä muttei se niin vaan onnistu.

Ei tossa mun mielestä mitään ongelmaa oo. Ite oon ollu päiväkodeissa töissä, ja viimeisimmässä paikassa oli montakin "vuorolasta". Heistä oli sit lista, johon oli merkitty hoitoajat, joiden mukaan esim. osattiin tilata sopiva määrä ruokia.