K
Kira
Vieras
Miten te järjestäisitte / järjestätte elämänne, eli vapaat ja työt kullekin ym. kun tilanne on tämä:
Perhe: Äiti, kotona lasten kanssa. Isä, töissä, 2-vuorotyö. Lapset 2v ja 5kk. Vauva rintaruokinnalla, syö vielä yöllä, kovin itkuinen ja "sylivauva" päivisin.
2 vuotias osaa jokseenkin olla omatoiminen, tietysti paljon autettava.
Perhe: Äiti, kotona lasten kanssa. Isä, töissä, 2-vuorotyö. Lapset 2v ja 5kk. Vauva rintaruokinnalla, syö vielä yöllä, kovin itkuinen ja "sylivauva" päivisin.
2 vuotias osaa jokseenkin olla omatoiminen, tietysti paljon autettava.