Kertokaapas uudellen palstalaiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elli Karamelli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elli Karamelli

Vieras
mitä tarkoittavat seuraavat lyhenteet/sanonta sillä olen ihan pihalla:

1) av-mamma
2) wt-mamma
3) kermaperse
4) curling-vanhempi

Kyllä, olen törmännyt näihin lyhenteisiin jopa täällä, ja jäi kyllä ihmetyttämään mitä nuo tarkoittavat. Olen siis uusi - n. 2 kuukautta sitten tullut tänne. Etukäteen tosi paljon kiitoksia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
1. Aivoton vamma, liittynee sairauksiin, horinaan ja käpäliin. 2. World Trade Center kompleksi. Tarkoittaa isoa naista, yli 130 kiloista ja pitkää yli 180cm. 3. Kuukautisten aika.

Curling-vanhempi on sesellainen,joka tekee lapsensa elämästä liian helppoa. Tasoittaa elämää siis liikaa ja katsoo,ettei kullanmuru ikinä vaikka kaadu ja kolauta polveaan tms.

Noi muut on mullekin vähän kysymysmerkkinä..

Viimeksi muokattu:
av-mamma.. en oo ihan varma, mutta luulen, että vauva-lehden keskustelupalstan Aihe vapaan-mamman. Vastaava palsta kuin Mitäs nyt.

wt-mamma, white trash, valkoista roskaväkeä

kermaperse - lellitty, hyvään tottunut, laiska... jotain sellaista

curling-vanhempi, vanhempi, joka ei halua tuottaa pettymystä lapselleen, ei halua, että lapsella on elämässä ongelmia vaan lakaisee kaiken sileäksi

av-mamma.. en oo ihan varma, mutta luulen, että vauva-lehden keskustelupalstan Aihe vapaan-mamman. Vastaava palsta kuin Mitäs nyt.

wt-mamma, white trash, valkoista roskaväkeä

kermaperse - lellitty, hyvään tottunut, laiska... jotain sellaista

curling-vanhempi, vanhempi, joka ei halua tuottaa pettymystä lapselleen, ei halua, että lapsella on elämässä ongelmia vaan lakaisee kaiken sileäksi

Tosi paljon kiitoksia. Olin ihan pihalla, kun luin tekstiä, jossa oli näitä lyhenteitä. Ihmekös, kun tekstit ei oikein meikälle auennut.

Yhteistyössä