Alan sille hiilihydraatittomalle dieetille, mut jos joku kiva ihminen listais vähän niitä ruokia mis ei ole hiilihydraatteja lainkaan.
Kana vissiin yksi???
Kana vissiin yksi???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:yleensäkin kaikki lihat sisältää niin vähän hiilareita,ettei esim. diabeetikkojen tarvi ottaa niitä huomioon syödessä. Niin ja vihanneksia vaan paljon kehiin. Niillähän nyt sais laihdutettua muutenkin. Siinäpä ne sit tais ollakki. Mun mielestä tollasessa laihdutuskuurissa ei oo mitään järkee.
Alkuperäinen kirjoittaja annastiinu:Miksei?
Ainoa mistä olen luopunut, on peruna, vehnäjauho ja sokeri. Miksi ylipäänsä pitäisi ympätä niitä ruokavalioon???`Saiskos perustelut :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja annastiinu:Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:yleensäkin kaikki lihat sisältää niin vähän hiilareita,ettei esim. diabeetikkojen tarvi ottaa niitä huomioon syödessä. Niin ja vihanneksia vaan paljon kehiin. Niillähän nyt sais laihdutettua muutenkin. Siinäpä ne sit tais ollakki. Mun mielestä tollasessa laihdutuskuurissa ei oo mitään järkee.
Miksei?
Ainoa mistä olen luopunut, on peruna, vehnäjauho ja sokeri. Miksi ylipäänsä pitäisi ympätä niitä ruokavalioon???`Saiskos perustelut :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja just:tyhjää paskanjauhantaa koko hiilariton, totta hitossa paino alenee kun jättää pois kaiken mitä normaalisti syö. Sama tulos kun viittii vähän kattoa mitä suuhunsa työntää, lisää kasviksia, pienentää annoskokoa ja liikkuu vähä enemmän ku ennen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Mites muuten, jos syö paljon näkkileipää ja ruisleipää, onko se huono juttu vähähiilarisen dietin suhteen?