Kertokaapa te perhepäivähoitajia haukkuvat.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on ihan maailman paras pph! Neiti 2v tykkää olla siellä tosi paljo, ikinä ei ole vaikee lähteä ja puhuu miten kivaa siellä on. On todella mukava tunne, kun tietää et voi luottaa hoitajaan, joka on melkein ku oma isoäiti lapselle. kokemusta on jo hänestä pitkältä ajalta ku on jo toinen lapsi meiltä hänellä hoidossa. Se on ihan lottovoitto!

Ryhmiksessä neiti oli hoitajan lomalla ja siellä meni kaikki ihan päin seiniä. Tyttö alko itkee jo illalla et eihän tarvi mennä sinne. Väkisin oli jätettävä. Piti olla kaksi viikkoa, vaan jätin toisella viikolla työt myöhemmäs ja olin neidin kans kotona et ei tarvinu enää mennä. Vielä puoli vuotta sen jälkeen kysy ääni väristen ku ajettiin ohi et eihän tarvi mennä sinne... :'( :heart:

Ei tarvi enää mennä! Ennemmin olen kotona vaikka mikä tulis ku veisin sinne varahoitopaikkaan. Jotain siellä oli vikana ei ole meidän tytölle normaalia käytöstä tuollanen.

Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Meillä on ihan maailman paras pph! Neiti 2v tykkää olla siellä tosi paljo, ikinä ei ole vaikee lähteä ja puhuu miten kivaa siellä on. On todella mukava tunne, kun tietää et voi luottaa hoitajaan, joka on melkein ku oma isoäiti lapselle. kokemusta on jo hänestä pitkältä ajalta ku on jo toinen lapsi meiltä hänellä hoidossa. Se on ihan lottovoitto!

Ryhmiksessä neiti oli hoitajan lomalla ja siellä meni kaikki ihan päin seiniä. Tyttö alko itkee jo illalla et eihän tarvi mennä sinne. Väkisin oli jätettävä. Piti olla kaksi viikkoa, vaan jätin toisella viikolla työt myöhemmäs ja olin neidin kans kotona et ei tarvinu enää mennä. Vielä puoli vuotta sen jälkeen kysy ääni väristen ku ajettiin ohi et eihän tarvi mennä sinne... :'( :heart:

Ei tarvi enää mennä! Ennemmin olen kotona vaikka mikä tulis ku veisin sinne varahoitopaikkaan. Jotain siellä oli vikana ei ole meidän tytölle normaalia käytöstä tuollanen.

sen enempää muuhun kantaa ottamatta, minusta teit väärin, että lähdit vielä itse vahvistamaan lapsesi pelkoa ryhmistä kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja lista olis pitkä:
Pph löi lasta, tukisti - ei jaksanut tehdä allergia ruokia erikseen - kotona haisee tupakka ja viina, enemmän kiinostaa juoruilla ja rikkoa vaitiolovelvollisuutta kun touhuta lasten kanssa puistoissa jne

Ja ukko makaa sängyssä vielä aamulla kun lasta vie, lapsi jää aina itkee. Meillä oli ensin 'hyvä' hoitaja mutta jouduimme vaihtamaan paikkaa ja tällainen kaamea sattui. Otin pois ja jäin kotiin. Muut olleetkin aina tarhassa.

Meillä myös todella ihana pph! Poika tykkää tädistä tosi paljon,kotona kertoo juttuja miten ovat askarrelleet,leikkineet laululeikkejä ym. tiedän että että ulkoilevat joka päivä,pienellä sateellakin. Joka viikko on yhteistoimintana muiden pph:en kanssa toimintapäivä,huomenna on "turnajaiset" urheilukentällä ja sen jälkeen letun ja makkaran paistoa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meisän viereisellä tiellä asuu yksi perhepäivähoitaja ja sen toilailuja vierestä katsoneena olen päättänyt, että en ikinä laita lapsiani perhepäivähoitajalle. Kilinän kanssa painelee heti puoli 5 jälkeen täyttämään viinavarastoja. En myöskään luota siihen ,että lapset saavat täysipainoista ja tuoretta ruokaa tuollaisessa hoitopaikassa tai muuallakaan jossa vain yksi hoitaja tolskaa lasten kanssa.

Pph saa myös juoda ja viettää omaa elämää. Ei se, että se illat kännää, kuulu kenellekään niin kauan kun se ei vaikuta lasten hoitoon.

Kyllähän se vaikuttaa jos hoitaja krapulassa viikolla. Varmaankin jaksaa keskittyä lapsiin silloin, saattaa päätäkin särkeä.

Yhteistyössä