Mulla kokemusta monesta pph:sta ja kaks heistä oli semmosia, että oli pakko laittaa lapset muualle hoitoon.
Ensimmäinen hoiti vanhinta lastamme tämän ollessa 1.5 vuotias. Ihmettelin, miksi aina kotiin tullessa lapsella on kakkanen pylly mutta puhdas vaippa. Pyllyn ihoki palanut vaikkei kotona koskaan ollut. Kun kysyin asiaa hoitajalta niin hän totes, että lapsi ei anna pestä pyllyä joten hän vaan otti likasen vaipan pois ja laitto puhtaan tilalle. Tämä siis vaan yks esimerkki kyseisestä hoitajasta.
Toinen: ekana aamuna hoitaja ilmotti mulle, ettei voi laittaa lapsille aamupuuroa koska kaikki hiutaleet on vanhentuneita. Päivällä olivat saaneet sipulikeittoa jota en usko, että lapset kauheen innolla syö, varsinkaan nuorin joka on nyt 1v5kk. Lisäksi alko soittamaan mun miehelle töihin, että jos mies vois tulla hakemaan lapset puolen tunnin päästä koska hänen ois päästävä hierojalle. Ulkona kävi muutaman kerran viikossa koska oma piha oli muralla eikä viitsiny lähteä kävelemään puistoon. Täältä ois vaikka mitä esimerkkejä kerrottavana....
Mutta silti olen sitä mieltä, että aivan mahtaviakin perhepäivähoitajia löytyy ja semmosestaki meillä on kokemusta muutaman vuoden takaa.