Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lisäksi;25604740:Tunsitko ovulaation testin lisäksi selvästi?
Entä jos oletkin raskaana. Oletko tehnyt raskaustestin?
Yleensä 31pv se oli 22pv sitten. Aamulla juu ja joku kaupan ihan perus oli. Sillä samalla sain plussan viimeksi kun myöhässä olivat varmaan 2pv... joten aika hatara usko että kyse nyt ainakaan raskaudesta olisi, vaikka salaa haaveilenkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25605642:Toki menkat voi siirtyä monestakin syystä. Esim. stressistä ...ja siitä, että kovasti toivoo, ettei ne ala, vaan oisi raskaana.
Mutta. Mitä tohon testissä näkymiseen tulee, niin eri raskauksissa ne voi samallakin ihmisellä näkyä hyvin eri aikaan testissä. Mun esikoinen näkyi monta päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Kundi taas piirtyi hitaan hitaasti eikä meinannut näkyä menkkojen alkupäivänäkään (tosin oli eri testi kyseessä).
Mä taas toivoin että alkais, koska vihaan sitä jos ne ovat epäsäännölliset kuten aikoinaan kun kilpairauhasen vajaatoimita oli piilevänä vetänyt ne ihan sekasin. Olin testin jälkeen niin varma että selvästi EN ole raskaana, että voi kunpa ne nyt vaan alkaisi niin olisi selkeämpää nekin...äsh!
Alkuperäinen kirjoittaja Jään seuraamaan;25606344:Ajatuksella ei kyllä kuukautisia siirretä, täysin myytti tuo.
Alkoi kiinnostaa, olisitko kuitenkin raskaana?
Toivottavasti olet!
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25606540:Ei ole, kokemusta on. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25606540:Ei ole, kokemusta on. =)
Olitkin jo testannut. Katylinahan vittuili sinulle siitä, että toista lasta ei kuulu? Toivon tästä syystä vielä vähän enemmän että tulisit raskaaksi Katylinankin kiusaksi. Joskus raskaus ei näy virtsatestissä. Syytä en tiedä mutta monelta kuullut olen. Mene verikokeeseen varmistamaan.