Kertokaa uusavuttomalle miten SUPPO laitetaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
vauvani on flunssassa ja ajattelin kokeilla josko suppo parantaisi oloa. miten sen saa laitettua? työnsin sen peppuun mutta se tuli samantien ulos, miten sen saa syvemmälle? koska eihän sinne sormea voi työntää! kiitos vastauksista, olen varmaan uusavuton mutta en ymmärrä miten sen saa pysymään siellä.

työnnät sen verran syvemmälle ja pidät kankkuja yhessä painaen sormella samalla siitä peräaukon kohalta niin sillon se pysyy sisällä. ja se sulaa sinne äkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Niin siis miksei sinne voi sormea työntää jos silleen menisi paremmin sisään?

no se reikä on sen verta pieni ja mun sormi sen verran iso etten tosiaankaan uskalla työntää yhtään enempää. kokeilen täällä sanottuja vinkkejä, kiitos niistä!

En kyllä antaisi niitä liuoksia pienelle vauvalle. Sisältävät niin paljon ihan turhaa ainetta. Supot on hyviä. Itse työnsin sen pikkusormella sulkijalihaksen ohi ja painon pakarat yhteen heti ja aina suppo sillä pysyi.

Alkuperäinen kirjoittaja Leinikki:
En kyllä antaisi niitä liuoksia pienelle vauvalle. Sisältävät niin paljon ihan turhaa ainetta. Supot on hyviä. Itse työnsin sen pikkusormella sulkijalihaksen ohi ja painon pakarat yhteen heti ja aina suppo sillä pysyi.

Pikkusormella minäkin. Isommalle vauvalle sitten annoin nestemäisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
tarkoitatteko liuoksella suun kautta annettavaa lääkettä?

Mä en oo antanut niitä, koska menee massu sekasin. suppo parempi.

Joo tosi monella vauvalla menee masu sekaisin nestemäisestä Panadolista. Miellä myös meni pojalla ihan sekaisin. Niissä on jotakin makeutusaineita.. Epäterveellisiä ovat.

Mä ihmettelin kans alkuun niitten pienimpien suppojen kanssa ku oli raukalla korvatulehdus ja flunssa parikuisena. Vauva punkes ne ulos ja ne suli mun sormiin. Neuvolan vinkki oli säilyttää suppoja jääkaapissa, mut mä en huomannu siitä apua, ne suli niin äkkiä kuitenki mun sormiin ku yritin pikku peppuun niitä tunata. Liuosta annoin, kunnes oli niin iso että ne 125mg supot 9kg alkaen sopi. Ne on isompia ja sujahtaa sinne oikein hyvin ku hampaantulon takia joskus joudun antamaan.

Yhteistyössä