Kertokaa teidän parhaimmat kutitus muistot !!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Mistä kutiat eniten?

  • Vatsasta hih se on mun pahin paikka

  • Kyljistä!!


Results are only viewable after voting.
vierailija
Reisisilsani oli levinnyt pakaravakoon, palleihin ja peräreiän tuntumaan ja se kutitti minua todella paljon. Onneksi vaimo rasvasi minua sienivoiteella 2krt/päivässä.
 
vierailija
Noh tota... kerran olin mun ihastuksen kaa ruotsintunnilla ja sillä oli sellainen uusi Supreme huppari. Vierusluokkalaiset pojat alko huutelee sille siitä et se ois feikki. Mul tuli paha mieli siitä että mun pikku höpönassua kiusattiin ;_; Kun ruotsin tunti loppui mä menin käytävällä sen luo ja mä vähän kutitin sitä kyljestä ja ”vedin” sen mun luo ja suutelin sitä sanoen -Mua ei haittaa jos se on feikki, sä näytät silti komeelta se päällä, rakas!<3 Se oli sulaa siihen paikkaan ja mä vielä vähän kutitin sitä kyljistä:) se on ihana kun se nauraa ja niionneks huomena on maanantai ja pääsen taas näkee sitä koulussa <3 se on myös kerran ottanu koulussa mua takaapäin lantiosta kiinni ja kutittanu sillee ihanasti ❤ Voi mun nallekarhua ruokalassa se aina antaa mun maistaa sen ruokaa vaikka se on samaa ruokaa se on höpsö ;) mä aina kun se on meillä nii kutitan sitä ja se tykkää siitä ja mä aina nostan sen paitaa ja pussailen sen vatsaa ja kylkiä ja se tekee sen saman mulle ja se kutittaa kamalasti❤ Ja sen nauru on ku pikkupojan nauru ❤ TULI KAUHEE IKÄVÄ ILY JOS NÄÄT TÄN RAKAS
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Kerran mua kutitettiin koulussa niin että osa otti jaloista kii ja osa käsistä ja jotkut kutitti (opettaja oli siinä mukana) enkä ollut ainut ketä kutitettiin koska se oli sellanen kutitus aihe biologiassa missä kaikkia piti kutittaa ja me kutitettiin meidän opettajaa :D :D en oo ikinä tienny et mun ope kutiaa niin paljon vatsasta yms :D:D
 
vierailija
Kerran mua kutitettiin koulussa niin että osa otti jaloista kii ja osa käsistä ja jotkut kutitti (opettaja oli siinä mukana) enkä ollut ainut ketä kutitettiin koska se oli sellanen kutitus aihe biologiassa missä kaikkia piti kutittaa ja me kutitettiin meidän opettajaa :D :D en oo ikinä tienny et mun ope kutiaa niin paljon vatsasta yms :D:D
Ja oon tällänen hot 04 poika ja mun ope on semmone seksikäs nuorehko nainen nii oliha sitä kiva päästä kutkuttelemaan :D
 
vierailija
Kun mä oon tosi herkkä kutiamaan joka paikasta, eniten kyljistä ja mistä vaan mahan alueelta, ihan hipasu vaikka sormella saa mut jo kiemurtelemaan ja nauramaan. Kerran ku oltiin mä, mun bff ja mun bf nii piknikillä, nii tulin sit sanoneeks et mul on kauhee vessahätä, ja et mis on lähin vessa, eikä kukaa tienny ku oltii semi kaukan kotoo. Menin sitte maaha makaamaa, mul oli sortsit ja bikinien yläosa, ku nukahin sillee vähäks aikaa nii mun poikaystävä tuli istuu mun käsien päälle sillee et ne on ylhäällä, ja bff tuli alamahan päälle, ja heräsin sitte siihe, ne alko kutittaa mua, mun kaveril oli meikkisivellin ja sillä kutitteli mun mahaa ja bf kutitti mua kainalosta... ja se johti siihen että pissasin housuun xdd... koska nauroin nii paljo ja ne just yritti sitä, se oli hyvin kiusallistaihan vaa ku ne tiesi et oon nii herkkä kutiamaan.. tää oli ehkä se kauhein kokemus ku mua on kutitettu. Mites teillä?
 
vierailija
Tiedän, että kirjoitan tänne naurettavan myöhään, mutta on tylsää joten why not :D

Eli kerran koulussa mä ja mun sen aikanen poikapuolinen paraskaveri (nykyään kumppani) istuttii tunnilla. Se ties, että kutian helposti, koska oli muutama päivä sitä ennen kokeillut kutittaa mua ja olin tietenkin siitä alkanut nauraa. Niin kun istuttii vierekkäi ja yritin kuunnella opetusta. se vähän väliä hipas kyljestä tai omalla jalallaan mun jalkapohjaa. Sitä jatku koko loppu koulupäivä! Oli iha helvetin vaikee pidätellä nauruu! Myös on kerran samaisen pojan kanssa (tässä vaiheessa jo seurusteltii) käynyt näin. Olin sen ja mun tyttöpuolisen parhaan ystävän kanssa piknikillä. Olin jo hetken huomannut kuinka mun poikkis ja tää mun paras kaveri oli vilkuillut toisiaan vähän välii. Yhtäkkii mun paraskaveri tarttuu mua takaa päin käsistä ja vetää mut sellasee jännää "lukko" asentoon etten voi paljoo liikkua. En ees kerennyt kysyy mitä se tekee, kun jo mun poikkis alko kutitella mua jaloista, vatsasta, kyljistä yms. Nuaroin ja hihitin minkä keuhkoista lähti! Kesti varmaa yli tunnin ja kokoajan oli sellasta pientä kutittamista joka siis henkilökohtaisesti toimii mulle paremmin. Samana päivänä menin sit niille yöks niin eiköhän siel taas tapahtunut. Kun tehtii iltapalaa oli vähän väliä sen kädet mussa kiinni ja kutittelemassa jänskistä paikoista ;) Samasena iltana kun sen vanhemmat oli mennyt jo nukkuu niin kun maattiin sen sängyl se paino mut sillee ihan jumii siihen ja alkoi taas kutitella. Oli paha kun sen iskä oli sitä ennen sanonut, että pitää sit olla hiljaa. Vaikee taas oli pidätellä nauruu ja kun piti tyynyä vasten nauraa ettei kuulu liian kova ääni. Se aina sanoo kui sitä, että kui söpö ja ihana mun nauru on <3 Rakastan sitä NIIN PALJON !!!!!!!!!!!!!!
 
vierailija
Tiiän, että kirjotan ihan naurettavan myöhään tänne, mutta on tylsää joten why not :)
Pahoittelut nyt jo mahdollisista kirjoitusvirheistä <3

Eli olin mun gf kanssa meillä (olen itekki sit btw muija) niin ku oltiin sellasessa ns työhuoneessa ihan vaa viettää aikaa niin otin mun repusta yhen vihkon johon välillä kirjoitan omia ajatuksii eli se oli vähän niiku päiväkirja. Mun gf oli käymässä vessassa sillä välin niin aloin kirjoittaa sinne jtn en enää siis muista et mitä kirjoitin, mut se ei oo se pointti. Noh sitte kun mun gf tulee vessasta se kysyy et mitä teen. En ollut tajunnu et se oli kattonut mua jo siin oviaukossa hetken joten säikähin sitä vähän. Laitoin sen vihkon mun viereen ja totesin vaa "En mitään tärkeää" Se käveli mun eteen ja esitti et ois kumarutmassa pussaa mua, mutta sit se nappas sen vihkon ja alkoi selaa niitä sivuja. Mulla ei ollut siellä mitään salattavaa eli ei todellakaan ollut mikään ongelma et ois lukenut sitä, mutta halusin pelleillä sen kaa joten yritin napata sitö vihkoo siltä. Se on mua noin päätä verran pidempi joten se nosti sen vihkon sen käden päähän korkeelle niiin etten ylttynyt siihen. Päätin kokeilla usein toimivaa kikkaa eli kutitin sitä yllättäen kyljistä ja se toimi! Se pudotti sen vihkon ja nappasin sen ihan tyynesti ja menin takas istuu sohvalle. Se katto mua just sellasella sen tyypillisellä "nyt sää teit viheen ja saat maksaa siitä" ilmeellä eli vähän hymyilee, mutta silti vihasen näköinen. Se hyppäs sinne sohvalle sit kans ja alko taas ottaa sitä vihkoo multa. Alko kutittaa mua vatsasta ja kyljistä. Se on mua vähän vahvempi joten sen oli helppoo pitää mua paikallaan. Tyrkytin sille siinä sitä kirjaa ja naurun keskeltä sain sanottua "Siinä se vihko on ota ja lue!" Se vaa totes tyynesti, ettei se sitä vihkoo halua vaan kutittaa mua. Aloin nuraa vaan enemmän ja tätä "kidutusta" (söpöö ja maailman ihaninta sellasta) kesti yli tunti.
 
Olin 5 luokalla ja oltiin menossa välitunnille nii mun 4 kaveria päätti kaataa mut lattialle ja alkoivat kutittamaan mua toinen istui mun käsien päällä joten en voinut nousta niin yksi kaveri kutitti toisesta kainalosta ja toinen toisesta ja toinen mun kylkiä ja toinen mun mahaa ja sitä jatkui noin pari minuuttia
 
vierailija
Eli siis. Olin mun bf kanssa meillä kotona. Menin makaamaan mun sängylle sillee mahallee ja olin kysymäs mitä tehään kunnes mun bf tuli istuu mun päälle ja kutitti mua kyljistä ihan vitusti. Nauroin ja kiljuin niin paljon kuin keuhkoista lähti. Oli se kyllä ihanaa☺
 
vierailija
No siis tosiaan olin koulussa liikassa ja siis meil oli sellainen rauhotus jossa mennään makaamaan ja levätään jne. Noh sitten mä ja mun kaveri porukka mennään makaa siihen ja laitetaan silmät kii , sitten ope sanoo yhes vaihees et lähetään nyt pukkariin niin sit mä olin nukahtanu ja mun kamut lähti ku ne luuli et mä tuun peräs jne noh sit en tullu, sit mun ope tulee siihen ja siis se on sellainen Joka rakastaa kutittaa MUA Noh juuh sit se eka sano mulle en kuullu, MUT SIT SIELT TULEE YKS AVUSTAJA JA SE TULEE SIIHE JA SIT SE MUN OPE SANOO SILLE ET OTA SEN JALOIST JA MÄ OTAN KÄSISTÄ NIIN KUTITETAAN SITÄ. Sit ne tekee sen enkä kuule mitään Sit NE ALKAA KUTITTAA MUA IHAN PIRUN PALJON JA ALAN OIKEESTI VAAN HUUTAA JA NAURAA SIIHEN VÄHÄN SIT MUN KAVERIPORUKKA HUOMAA JA KUULEE NIIN SIT NE PÄÄTTÄÄ LIITTYY KANS KUTITTAA MUA JA KILJUN JA NAURAN AIVAN TÄYTTÄ NE SIIS KUTITTI MUA JTA 4 Min, Juuh ja siis ei ollu mitään kivaa heh:) Mut hauskaa
 
vierailija
No siis tosiaan olin koulussa liikassa ja siis meil oli sellainen rauhotus jossa mennään makaamaan ja levätään jne. Noh sitten mä ja mun kaveri porukka mennään makaa siihen ja laitetaan silmät kii , sitten ope sanoo yhes vaihees et lähetään nyt pukkariin niin sit mä olin nukahtanu ja mun kamut lähti ku ne luuli et mä tuun peräs jne noh sit en tullu, sit mun ope tulee siihen ja siis se on sellainen Joka rakastaa kutittaa MUA Noh juuh sit se eka sano mulle en kuullu, MUT SIT SIELT TULEE YKS AVUSTAJA JA SE TULEE SIIHE JA SIT SE MUN OPE SANOO SILLE ET OTA SEN JALOIST JA MÄ OTAN KÄSISTÄ NIIN KUTITETAAN SITÄ. Sit ne tekee sen enkä kuule mitään Sit NE ALKAA KUTITTAA MUA IHAN PIRUN PALJON JA ALAN OIKEESTI VAAN HUUTAA JA NAURAA SIIHEN VÄHÄN SIT MUN KAVERIPORUKKA HUOMAA JA KUULEE NIIN SIT NE PÄÄTTÄÄ LIITTYY KANS KUTITTAA MUA JA KILJUN JA NAURAN AIVAN TÄYTTÄ NE SIIS KUTITTI MUA JTA 4 Min, Juuh ja siis ei ollu mitään kivaa heh Mut hauskaa
 
vierailija
Jooh siis itekki aika myöhää vastailen mut siis kerran minä ja mun säätö oltii semmoses nuorten paikassa hengaamassa. Sit mentii yhelle sohvalle semmosee erillisee huoneesee et saatas olla kahestaa.
Mä makasin siin sohval sillee et mun jalat oli sen sylissä ku siis tää poika istu siinä.
Sit se koitti kutittaa mua jalkapohjista ja ihmettelin ku en kutia sielt (kutian kunnolla vaa parista paikasta). Se sit kysy multa et mistä mä oikee sit kutisen ku olin sanonu et kyl mä kutian. Sanoin sille et koita nii näät. Siinä se alko vähä kutittelee mun jalkoi muuten ja se löyti mun polvet jotka on mun yks heikko paikka ja otti mut sellasee lukkoo et en voinu tehä mitää. Täst meni jonku aikaa ku vaihettii asentoo sillee et makasin mahallaa siinä sohval nii tää poika tulee istuu mun päälle, laittaa kädet mun paidan alle ja alkaa tökkii ja kutittaa mun kylkii. Siinä sit kutitusta jatkaen totes et "tais ne heikot paikat löytyy" ja siitä lähtien aina koulussa on tökkiny mua kylkii sillee et huudan vahingossa.
 

Yhteistyössä