Ja sitten joukkoon se kauhu tarina tyyliin 1 tuhannesta
missä kaikki meni pieleen.
Aluksi ei epiduraali mennyt sinne minne piti ja kun laitettiin jonnekkin muualle,alkoi vuotamaan. Jalat kramppas-huono juttu.
Leikkaus alkoi ja moneen kertaan olin kysynyt että voiko minulle tulla pahoinvointia,kun siskolle tuli epiduraalista, ei missään nimessä vastattiin, Ja kuinka ollakkaan aloin voimaan pahoin, kylmä hiki virtasi ymäriinsä ja tippa irtosi 2 kertaa ja veri virtasi kädestä..Saivat sen takaisin kiinni.
lapsen saatuani vatsan päälle aloin oksentamaan.
Puudutus alkoi häviämään viimeisten 10 tikin aikana ja kyselivät annetaanko lisää,kieltäydyin. Ennemmin kipu kuin oksennus,tunsin viimeiset tikit vallan mainiosti.
Heräämössä alkoi sydän kone piippaamaan ja hoitaja viimeinen kyllästyi toisen koneen jälkeen ja sammutti, laitteessa vikaa sanoi-molemmissa? Todettu myöhemmin sähkövika sydämmessä!
Reippaasti tuli hoitaja kokeilemaan onko kohtu alkanut supistumaan, josta minä tuskaisena kaksinkerroin kiljuen, hoitaja tokaisee-ei se tunnu, sulla on puudutus. Johon minä, että eipä se enään ole vaikuttannu pitkään aikaan.Kokeili toisen kerran ja sitten uskoi,sattuu sitä.
Vauvan kanssa kaikki meni ok, maitoa riitti ja ei se haava kipeä ollut,mustahan/mustelmana koko vatsa oli.
Mutta kotiin lähdön aamuna menin suihkuun ja kas kummaa vetelin pöksyjä jalkaan ja poks! haava auksesi. No siinä ihmetellessä yritin tyrehdyttää sitä pyyhkeellä mutta paineella virtas haavanesteet pihalle. Lattia oli kuin teurastamossa ja hätänapit suihkussa! Kaksi muuta naista onneksi oli suihkussa ja hiukka varovasti sanoin että,älkää säikähtäkö mutta painatkos sitä nappia mun haava aukes. Oli varmasti näky.
No lekuri kävi laittamssa perhos teipit ja pääsin kotiin.
Kotona tosin yksi aamu repes toiselta puolelta kun nousin hätäseen sängystä, mutta oli teippiä mitä laittaa
Kaikkinensa kaikki mikä voi mennä pieleen meni pieleen, mutta huumorilla ja perskeleen kovalla kipu kynnyksellä olen naureskellut seikkailua ja jos vastaava homma iskisi eteen, tekisin sen uudelleen
Että onnea sektioon kaikille, ei siitä hullua hurskaamaksi tule
mutta hauskaa se on!