Kertokaa raskaudesta ja testeistä jotain tietävät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynpä vain!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysynpä vain!

Vieras
Tein sofi one step liuskatestin (herkkyys 10mIU/ml). Tein testin illalla noin puoli viideltä ja tuli plussa, mutta nyt tein uuden samanlaisen testin ja tuli 100% negatiivinen, ei edes haamun haamua missään.

Kuukautiset eivät ole vielä myöhässä, olen siis hätäinen testaaja. Mutta miten se nyt näin voi näyttää? Onko hcg hormoni vielä niin matala vai onko aikainen raskaus mennyt kesken? Että jo vähäinenkin raskaushormoni, joka vielä muutama tunti sitten näkyi, on ehtinyt poistua ja loppua? Eikös tälläinenkin ole kuitenkin periaatteessa mahdollista, ns. varhainen keskenmeno?

Siksi ihmettelen, kun alkuillasta tuli kuitenkin selvä plussa ja nyt näyttää negaa.

kemiallinen raskaus?

aamuvirtsasta uusi testi. jos se näyttää negaa, niin sitten on ollut varhainen keskenmeno. jos selkeä plussa kääntyy negaksi, niin sitten on näin.

Mulla "herkkä" testi näytti negaa, vaikka sain plussan esiin ihan tavallisilla marketin PregCheckeillä (joiden herkkyys on muistaakseni 25 mIU). En tiedä miksi. Ja raskaana siis olin... En ihan hirveästi enää luota noihin herkkinä mainostettuihin testeihin.

Mulla illalla näyttänyt testi plussaa ja illalla negaa näin alussa. Se on siitä muuttunut kyllä aamuinenkin plussaksi. Mulla siis aamupissassa on paljon vähemmän hcg hormonia. Tätä kun ihmetelin lääkärissä ja se ei sitä uskonut,mutta testi osoitti muuta

Sul on ollu ekassa testauksessa tujumpaa virtsaa ja näin ollen enempi hormoonia. Eli kauemmin rakossa ollutta tai olet juonut juuri ennen toista testausta.
Yksi testi per pv on ihan riittävä

Väärää positiivista ei saa, negoja kyllä. Tietenkin keskenmeno voi olla mahdollinen mutta hormoonin laskemiseen menee aikaa päiviä. Kohdun ulkoinen ja tuulimuna nostaa hormoonia samalla tavalla eli testistä ei selviä. Suosittelisin nyt hakemaan kunnon testin, esim apteekin oma. Ja testamaan nyt ja kun menkat pari pv myöhässä

Yhteistyössä