Kertokaa oma mielipiteenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ****
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras
Miespuolinen ystäväni, jota pidän läheisenä ystävänäni. Vuosia sitten on jotain pientä vipinää ollut. Mies on naimisissa, joitakin ongelmia heidän suhteessa on, en ihan kaikkea tiedä. Ongelma minulla on se, kun en pidä siitä, kun hän on alkanut lähettelemään hyvän yön toivotuksia ja SUUKKOJA, tekstiviesteillä. Olen sanonut etteivät ne kuulu ystävyyssuhteeseen, en ole kiinnostunut hänestä, enkä halua rikkoa heidän välejään. Mies ei selitä mitenkään näitä suukko-viestejä. Alkaa oksettaamaan koko tyyppi. Onko teillä sellaisia ystäviä jotka lähettävät tälläisiä viestejä. Kuvittelenko nyt liikaa?

On mulla sellaisia ystäviä ;) Puhelimeen vastataan että "Tsau muru", sanotaan että "mä rakastan sua" ja suukkoja lähetetään myös. Ja todellakin ollaan vain ystäviä tämän naisen kanssa. Ja meidän miehet on myös keskenään ystäviä, mutta he eivät lähettele suukkoja ;)

Loukkaantuisin kyllä, jos mieheni lähettäisi jollekin toiselle "suukkoja". Yhtä lailla hän loukkaantuisi, jos edes tekstiviestein suukottelisin jotakuta toista. Luota vaistoihisi. Asia on ok, jos se ei vaivaa sinua. Puutu asiaan, jos se vaivaa.

Ymmärrän kun kerran ystävyys on lähtenyt alunperin "suukottomalta" pohjalta. Laita tekstari takaisin että minua ei saa pussata ennenkuin itse niin haluan. Ei siis suukkoja kiitos, hyvää yötä tavallisesti.

Kerro nyt veikkonen suoraan miehelle itselleen, että hänen viestiensä vuoksi koko mies on alkanut tympiä. Sinuna en katsoisi häntä enää ystäväkseni. Ei oman liiton karikoissa saa ystäviään väärinkäyttää, siitähän tässä nyt on kysymys, toiveista saada jonkin sortin tyydytystä ja kuvitella sitä varsinaistakin.

Paskaksi meni ystävyys.

Mulla vähän vastaavanlaisia kokemuksia. Vuosien läheisen (olen jutellut hänen kanssaan asioista, joista on en ole muiden kanssa voinut keskustella)ystävyyden jälkeen, mies alkoi lähennellä. Miehellä oli avioliitossa vaikeuksia ja vaimo sitten jättikin hänet toisen miehen vuoksi.
Mulla kävi samoin--mies alkoi yököttää. Sanoin miehelle hänen käytöksestään.....tuli ilmi, että mies kuvitteli, että minä olin nyt valmis alkamaan seurustelemaan hänen kanssaan, kun hänen avioliittonsa oli ohi??? Hän oletti automaattisesti, että minä, joka olen yksinhuoltaja, tulen paikkaamaan hänen vaimoaan.....
Kaiken tämän jälkeen olen todella miettinyt, että miehen kanssa ei voi olla YSTÄVÄ siinä määrin, kun naiset sen käsittävät. Jos miehelle paljastaa syvimpiä ajatuksiaan ja tuntojaan, niin hän kuvittelee, että se on rakkauden tunnustus??...

Juu, pelkkä ystävyys miehen (muun kuin homon) kanssa on melkeinpä mahdottomuus. Kävinpä itsekin muutamia kertoja entisen duunikaverin (miehen) kanssa bissellä duunin jälkeen. Oli kiva kun sai jutella työstressistä ja myös "syvällisiä juttuja". Mukana oli usein muitakin ihmisiä. Luulin, että mies itsekin on ihan kaverihengessä, mutta muutaman tapaamiskerran jälkeen alkoi ehdottaa seurustelua ja jopa yhteenmuuttoa! Ja molemmat oltiin varattuja! Alkoi todellakin ärsyttää koko äijä, pilalle meni koko kaveruuskin...vituttaa vaan tollanen kun on muutaman kerran juteltu jopa omista puolisoistamme, nii joutuu kuuntelee sitte sitä paskaa kuinka hyvin sovittais yhteen, jne. yököttää...