kertokaa nyt mulle!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pliiis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pliiis

Vieras
tyhmä oon mut pakko kysyä neuvoja eli yritämme lasta ja hedelmällisin aika päättyy ovulaatiolaskurin mukaan 27 pvä tätä kuuta.nyt mulla on lämpöä 37.8 astetta
ongelma on siis tämä et harrastammeko seksiä tänään vai huomenna? kumpanakin päivänä ei onnistu, en nyt jaksa selittää miksi. eli neuvokaa mua olis niin ihana ku tärppäis tässä kuussa ja ovistikkuja mä en jaksa käyttää.

eihän sitä kukaan voi sanoa, että milloin tärppää ja milloin ei... tärppää jos tärppää...
Mut mua jäi vaivaamaan, että miksei sit voi joka päivä yrittää, jos kerran niin kovasti tässä kierrossa haluaa raskautua?

no siis emme pysty yrittää joka päivä koska jos tänään yritämme niin huomenna olen niin väsynyt koska teen 10 tuntisen työpäivän huomenna et sit ei oikeesti enää jaksa koska menen taas keskiviikkona aamulla neljään töihin. ja meillä on jo yksi lapsonen niin sekin sanelee aika paljon milloin voimme yrittää.

täytyy sanoa sulle et mä en kyl oikeesti jaksa jos mä tänään joskus kymmenen jälkeen sekstailisin mieheni kanssa ku lapsi on saatu nukkuun eli pääsisin joskus kahdentoista mais nukkuun sit heräisin neljältä ja menisin kuuteen töihin ja pääsisin neljältä eli olisin viiden mais kotona sit tekis kotihommia ja olis lapsen kanssa ja taas lapsi menis nukkuun kymmeneen mennessä ja sit taas menis pari tuntia sekstailles ja muus hommis niin pääsisin sillon kahdeltatoista nukkuun ja heräisin sit kahdelta ku meen neljään töihin niin mä en pääsis sit enää torstaina töihin, koska mä nukun yleensä 8-9 tunnin yöunet ellei lapsi herätä. ja täs siis oli kyse siit et kahtena päivänä pitäis peräkkääin sekstailla ku normaalisti se on meil vaan vkloppuisin ja sit mun iltaviikoilla. eli aika harvoin. et anteeksi vaan...

ei meillä, koska silloin ku sekstaillaan niin se tehdään kunnolla ja töytyy sanoa et ei mun mies kyl laukee niin nopeesti vaik mitä tekis. on sit huono tai hyvä asia

Kuulostat niin ressaantuneelta, että ei ehkä tärppää, vaikka ovulaatioaika olisikin. Stressihormonit estää hedelmöittymist. Parempi kuin et ajattelisi asiaa niin tarkkaan kellon kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja siis mitä?:
Kuulostat niin ressaantuneelta, että ei ehkä tärppää, vaikka ovulaatioaika olisikin. Stressihormonit estää hedelmöittymist. Parempi kuin et ajattelisi asiaa niin tarkkaan kellon kanssa..

Mietin kanssa samaa...

siis mua vaan rupesi ärsyttään ku kysyin vaan yksinkertaisesti et tänään vai huomenna sekstailtais et vois tärpätä ja sit keskitytään vaan johonkin ihan muuhun asiaan. se ei maailmanloppu olis jo nyt ei tärppäis mut olis vaan ollu kiva. kysehän oli siitä et jos keskiviikkona on vika hedelmällisin päivä et kumpi päivä olis parempi tärppäämisen kannalta tänään vai huomenna!! mut ei ole pakko vastata.

Yhteistyössä