Kertokaa nyt mielipiteenne edes tästä, jos ette sitä jaksa sisustaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselyikä :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
meillä onnela ja ihana!

Sekin on ihana, onko teillä ne kaarimalliset jutut julkisivussa ja torni??

Millainen keittiö Onnelassanne on?? Oletteko tyytyväisisä Kannustaloon+?

Ei, tää on muistaakseni onnela 2, mut ihana ja perinteinen! olemme olleet tyytyväisiä kannustaloon ja toimivuuteen. Kävimme jopa silloin kannuksessa katsomassa siellä talotehtaalla ja jo se teki vaikutulsen... pieni paikka ja laadukasta toimintaa! Keittiön ja olohuone/ruokasalin välissä on pieni/osittainen väliseinä.

SUOSITTELEN!

Paljon on väljyyttä, liikaa minusta. Alakerrassa paikat jopa kahdelle sohvaryhmälle, onko se tarpeellista? Yläkerran aulassakin näyttää olevan paljon tyhjää tilaa, mihin sitä olisi tarkoitus käyttää? Makuuhuoneet ovat kivan kokoisia, ja vanhempien makkarissa on ihana pukeutumistila ja oma kylppäri. Säilytystilaa on oikein kivasti ainakin mun makuuni. Keittiö on varmasti toimiva, saareke plussaa myös. Eli siis oikein kiva talo, mutta liikaa tyhjiä neliöitä mun mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Paljon on väljyyttä, liikaa minusta. Alakerrassa paikat jopa kahdelle sohvaryhmälle, onko se tarpeellista? Yläkerran aulassakin näyttää olevan paljon tyhjää tilaa, mihin sitä olisi tarkoitus käyttää? Makuuhuoneet ovat kivan kokoisia, ja vanhempien makkarissa on ihana pukeutumistila ja oma kylppäri. Säilytystilaa on oikein kivasti ainakin mun makuuni. Keittiö on varmasti toimiva, saareke plussaa myös. Eli siis oikein kiva talo, mutta liikaa tyhjiä neliöitä mun mielestäni.

Näin on paljon väljyyttä alakerrassa, mutta ajateltiin että olisi kiva kun on tilaa kerrankin :)

Yhteistyössä