Miehistä, taas.. kertokaa mielipiteenne tästä asiasta joka askarruttaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omituinen otus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Omituinen otus

Vieras
Eli tunnen yhden kivan miehen, jolla ei ole vaikeuksia saada naisia, on siis komea ja hyväkäytöksinen. Olen siis ihastunut tähän mieheen mutta hänen tunteistaan en ole varma ja tässä nyt tarvitsen teidän apuanne..

Mies on ollut luonani kaksi kertaa, olemme suudelleet hänen poislähtiessään mutta enempää ei ole tapahtunut. Olemme vain "hengailleet" ja jutellut, mutta pientä säpinää on ollut.

Nyt tiistaina näin miehen ja juttelimme taas. Hänen piti lähteä pois ja mies kysyi minulta onko minulla erityisiä suunnitelmia loppuviikoksi? Vastasin ettei ole. Tietenkin ymmärsin hänen kysymyksensä niin, että hän haluaisi tavata minut! Mutta torstaina iltapäivästä lähetin hänelle tekstarin, jossa tiedustelin että haluaisiko nähdä perjantaina. Hän ei vastannut siihen ja lähetin perjantai aamuna uuden viestin jossa kysyin saiko hän eilisen viestini? Siihenkään ei tullut vastausta.. nyt haluaisin tietää mitä mieltä olette tästä kaikesta? Olen ihan ymmälläni, koska mies tavallaan "antoi ymmärtää" että haluaa nähdä mutta yhtäkkiä ei enää vastaakaan minulle.

Please kertokaa mielipiteenne.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Älä nyt ainakaan enempää viestittele, sille iskee vielä paniikki.

Kysyt jos ei luulu mitään, niin seuraavan kerran kun näette. =)

Tässäkin on nyt ihan hölmöä se, että asumme aivan eri suunnilla ja emme näe muutenkuin jos olemme sopineet näkevämme. Eli jos hän ei ota minuun yhteyttä, niin emme näe, koska ei ole mitään ns. "yhteistä" eli kavereita, työpaikkaa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
jaa...joko jotain on tapahtunu, on työkiireitä, on unohtanu vastata tai sit mies on k*sipää. siinä on vaihtoehtoja. :|

Viimeistä veikkaan.. mutta harmittaa kun ei voi sitten sanoa suoraan jos ei kiinnosta :( Vaan lapsellisesti jättää vastaamatta viesteihin..

Yhteistyössä