Alkuperäinen kirjoittaja vieras:entäs Alberto?
Albert menis ehkä mut toi O perässä tekee siitä humppaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:entäs Alberto?
Alberto esittää olevansa hyväkin tenniksen pelaaja mutta oikeasti se on siinä ihan täyspaska. Albertolla on aina säällä kuin säällä valkoiset shortsit ja valkoinen Lacosten t-paita (tallinnasta) ja hartioilla roikkuu JariLitmas-tyyliin villapaita. Päässä pankkiirilippis punaisella läpikuultavalla lipalla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:entäs Alberto?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Aamuisin ainakin tuntuu ihan siltä. Ja varsinkin näyttää.Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Voi eiAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:ZombieAlkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Peilistä aina aamuisin morjestaa Adonis. Se on ennen kuin saan silmät kunnolla auki.Alkuperäinen kirjoittaja PiKKuiNeN-:tiedätkös muuten muita kreikkalaisia nimiä? kiinnostais itseäni![]()
Kuka sieltä sit morjestaa kun silmät aukeaa?
et sä voi ihan niin kuollut olla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja PiKKuiNeN-:tiedätkös muuten muita kreikkalaisia nimiä? kiinnostais itseäni![]()
onhan niitä vaikka mitä, mun mielestä Achilles oli kans kiva nimi, oli sillä yhellä miehellä siin Suomen muodin huipulle sarjassakato netistä vaik greek names niin siellä on pitkät listat tyttöjen ja poikien nimiä. Tuli toi Ilias vaan mieleen ku luin yks päivä Iliasta ja Odysseiaa ja sattuu olemaan aika samanlainen nimi kuin Elias ja venäjällä käytetty Ilia ja Elias/Ilias/Ilyas ym. eri muunnoksia käytetään lähes kaikissa maissa eli on tosi kansainvälisiä kaikki.
Ilyas on meillä tossa ehdokaslistalla mutta mua hämää siinä se että se on samantapainen kuin Elias ja mun yksi lapsista omaa nimen Elisa...en halua samanlaisia nimiä kuitenkaan, etenkään tytölle ja pojalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:entäs Alberto?
Albert menis ehkä mut toi O perässä tekee siitä humppaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja miks ei mieluummin Alexander ku Alejandro? Sama nimi eri kieli.
Alexander tuo mulle mieleen Aleksanteri suuren.
William on kävässyt kanssa "listalla" mut se saattaa olla liian kuninkaallinen, tosin onhan mun lempinimeni "Kuningatar" niin sopis kyllä![]()
Suvussa löytyy yks Alexandra...ne väittäis heti et oon matkinut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja miks ei mieluummin Alexander ku Alejandro? Sama nimi eri kieli.
Alexander tuo mulle mieleen Aleksanteri suuren.
William on kävässyt kanssa "listalla" mut se saattaa olla liian kuninkaallinen, tosin onhan mun lempinimeni "Kuningatar" niin sopis kyllä![]()
no, Aleksanteri Suurihan on hieno nimiMusta toi Alexander on kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olis kiva tietää TriplaIsän oikee nimi, ihan varmaan jonkun heroiinidiilerin nimi silläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Benjamin olis kaunis nimi kanssa mutta se on jo mun yhdellä lapsella toisena nimenä. :/
Hitsi, mä oon vienyt iteltäni jo kaikki hyvät nimet kun oon antanut ne edellisille lapsilleni.
Alkuperäinen kirjoittaja lol:AP on kunnon lähiömutsi nimimaun perusteella.. Voi lapsiparat.
Alkuperäinen kirjoittaja ole hyvä:http://www.behindthename.com/nmg/masculine.php
Sori, se on ihan tylsä tavisnimi josta ei oikein mitään katu-uskottavaa saa aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja PiKKuiNeN-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olis kiva tietää TriplaIsän oikee nimi, ihan varmaan jonkun heroiinidiilerin nimi silläkin.mä kans haluisin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Alkuperäinen kirjoittaja lol:AP on kunnon lähiömutsi nimimaun perusteella.. Voi lapsiparat.
Aivan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Sori, se on ihan tylsä tavisnimi josta ei oikein mitään katu-uskottavaa saa aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja PiKKuiNeN-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olis kiva tietää TriplaIsän oikee nimi, ihan varmaan jonkun heroiinidiilerin nimi silläkin.mä kans haluisin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Sori, se on ihan tylsä tavisnimi josta ei oikein mitään katu-uskottavaa saa aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja PiKKuiNeN-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olis kiva tietää TriplaIsän oikee nimi, ihan varmaan jonkun heroiinidiilerin nimi silläkin.mä kans haluisin :saint:
Oliskohan Jórmá hyvä? Heittomerkkejä ainakin on. Tai toisaalta tuo kuulostaa jo joltain teenhörppijältä.Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Mut ainahan sen voi muuttaa jos alkaa hakemaan katu-uskottavuutta. Eka muutos on vielä ilmanen, mut kannattaa muistaa heti ne heittomerkit, seuraava kerta maksaa, vaikka ois vaan pilkusta kii.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Sori, se on ihan tylsä tavisnimi josta ei oikein mitään katu-uskottavaa saa aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja PiKKuiNeN-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olis kiva tietää TriplaIsän oikee nimi, ihan varmaan jonkun heroiinidiilerin nimi silläkin.mä kans haluisin :saint: