Kertokaa nyt ihan oikeesti...nimestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyl oo kuullu et huumediilereille on erikseen omat nimet, luulin aina et kuka tahansa Pertti tai Jorma voi diilata mut ei näköjään.
Eihän Pertillä tai Jormalla ole minkäänlaista auktoriteettiä joten siksi kaikki huumepomot ovat Alejandroja. Myös Luigi, Carlos ja Juan Manuel ovat kovaa valuuttaa alamaailman nimimarkkinoilla.

Okei. Mun mielestä taas Jormalla ja Yrjöllä on vaikka kuinka paljon auktoriteettia. Mut ehkä eniten kuitenkin Nyyrikillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
tulitko sä taas kertomaan mikä mua miellyttää ja mikä ei?
Sun ei tarvii kertoa sitä mulle kun mä tiedän kyllä itse mikä mua miellyttää ja mikä ei.

No älä sitten kysele hyvä ihminen. Onko joku häiriö meneillään vai.

Sulla on nyt varmaan se häiriö meneillään,en mä kysellyt mun mielipiteitä täällä keneltäkään vaan muiden mielipiteitä nimestä
:laugh:

Okei. Mun mielestä taas Jormalla ja Yrjöllä on vaikka kuinka paljon auktoriteettia. Mut ehkä eniten kuitenkin Nyyrikillä.
No Yrjöllä joo. Ala-asteella meidän opettaja oli Yrjö ja se oli ihan saatanan pelottava äijä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Sulla on nyt varmaan se häiriö meneillään,en mä kysellyt mun mielipiteitä täällä keneltäkään vaan muiden mielipiteitä nimestä
:laugh:

Se on paska nimi. Onko hyvä nyt? Mikä vielä mättää?

Tää tuli jo selväks edellisellä sivulla. Enks mä saa keskustella täällä vai mikä sulla mättää?

Alejandro. Piti oikein maistella tätä nimeä. Kaunishan tuo on.

Mulla ei tullut mitään ikäviä mielikuvia tästä nimestä, Lady Gagan musaa en ole ikinä (ainakaan tietäääkseni) kuunnellut (jokunen tuolla tuohon musaan viittasi).

Mutta ihan etunimeksi minä en kyllä antaisi.

No Yrjöllä joo. Ala-asteella meidän opettaja oli Yrjö ja se oli ihan saatanan pelottava äijä.

Oliks sen sukunimi Allas?

Alkuperäinen kirjoittaja PiKKuiNeN-:
kyllä muuten pertillä on!!!!!!!! mie tiiän :laugh:
Pertti ja Jorma luukuttavat pimeää viinaa ja venäläistä tupakkaa. Eivät siis ole mitään isoja kihoja vaan pikkupuuhastelijoita.

ei pidä paikkansa ihan amfetamiinia ne diilaa ja kokkelia sun muuta :o

Auts

:o Mä luulin et meidän Jorma ei sellasta tee. Oli se joskus merillä mut ...ööö...ehkä sit kuiteski... :o

Mitä muita nimiä teillä olikaan lapsilla?

En niitä ala luettelemaan koska tämän tulokkaan nimen ei tarvitse sointua muiden lasten nimiin, kaikilla on hyvin erilaiset nimet.
Meillä on suomalaisia perusnimiä osalla, sitten on vähän erilaisempia suomalaiseen suuhun sopivia nimiä ja sitten muutama jotka on vähän erikoisempia.
Sillä on merkitystä että tulokkaan nimi olisi merkitykseltään jotakin kaunista. Tai ei ainakaan mitään ällöttävää. Ja nimi saisi olla pehmeä mutta sopia vaikka mafiapäällikölle.

Yksi meidän lapsista on Antonio, ja hänen nimestään pidän erityisen paljon.

Mites olis joku kreikkalaistyyppinen, vaikka Ilias? Kuulostais vähän venäläiseltäkin eikä olis Suomessakaan vaikea? Tosi vaikeeta ehdottaa nimeä toiselle, kun vaikea tietää mitä nimiä on jo ja mistä tykkäät.

?

toistan...

Niinpä, ainakin se yks Pertti, Jormasta en oo varma, sil tais olla vähän kovempia aineita.

nii mäkää en oo jormasta varma mä luulen kans et se on näitä aikuis-viihde juttuja, mut tää PERTTI se on paha mies :kieh:

toistan...

Niinpä, ainakin se yks Pertti, Jormasta en oo varma, sil tais olla vähän kovempia aineita.

nii mäkää en oo jormasta varma mä luulen kans et se on näitä aikuis-viihde juttuja, mut tää PERTTI se on paha mies :kieh:

hUI, mä alan pelkää Perttejä...
:o
:laugh: tai ehkä en kuiteskaan

toistan...
Ainakin niillä pitää sitten olla jotkut pelottavat lempinimet. Pertti voisi olla ihan vaan Iso-P tai pelkkä P. Mutta entäs Jorma sitten? Koksu-Joke voisi olla hyvä mutta kun tuo joke tarkoittaa vitsiä niin johan sille kaikki narkkaritkin nauraa. Mutta Jose kuulostaa kyllä jo paljon paremmalta. Jauho-Jose diilaa vaan spiidiä ja kokkelia.

Yhteistyössä