Kertokaa nyt hyvä kiinteyttävä rasva?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
onko siis kellään omakohtasta kokemusta hyvästä (aivan sama mitä maksaa) kiinteyttävästä rasvasta joka toellaki toimii? siis semmonen rasva jota oot ite käyttäny lerpattavan nahan kiinteyttämiseen?

ja ei mitään "mutu-tuntumalla" kuultuja juttuja vaan totista kokemusta nytten kaipaa hän!

tattista! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ei ne toimi! Lenkkeily ja kunnon ruokavalio toimii.

no nuo on jo kondiksessa mutta ei se ruokavalio ja lenkkeilykään kaikkea saa aikaseks.

tähän tueksi tarviin nytten jottain muuta ko kirurgin veistä |O :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ei ne toimi! Lenkkeily ja kunnon ruokavalio toimii.

no nuo on jo kondiksessa mutta ei se ruokavalio ja lenkkeilykään kaikkea saa aikaseks.

tähän tueksi tarviin nytten jottain muuta ko kirurgin veistä |O :xmas:

No sitten... Mä oon muutavaa "kiinteyttävää" rasvaa kokeillu, enkä oo mitään tuloksia huomannu.

no josko nytten ois joku tietävä palstalla :whistle:

ja onko niistä avonin tuotteista mihkään? ois kiva kokkeilla sitä raskausarpivoietta tuohon mahapuoleen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen samaa mieltä kuin KKK

Samoin. Jonkinverran rahaa noihin hömpötyksiin laittanut.
Vatsaa sain vähän paremmaksi jokapäiväisillä vatsalihasliikkeillä. Ei tartte montaa viikkoa tehdä kun huomaa jo, eli nopeasti tulee tulosta.

Alkuperäinen kirjoittaja nappi:

Vatsaa sain vähän paremmaksi jokapäiväisillä vatsalihasliikkeillä. Ei tartte montaa viikkoa tehdä kun huomaa jo, eli nopeasti tulee tulosta.

no joo, kyllähän ne sitä läskiä polttaa ja lihasta kiinteyttää mutta entäs se nahka? :o :o :o eipä oo vielä näkynnä kiinteyttävän.... :headwall:

no joo, kyllähän ne sitä läskiä polttaa ja lihasta kiinteyttää mutta entäs se nahka? :o :o :o eipä oo vielä näkynnä kiinteyttävän.... :headwall:

Ei mulla oo semmosta "nahkanogelmaa" sitten vissiin. Silkkaa läskiä ja kutistuu nahka mukana. Ei se nyt tietty mikään timmi ole, mutta yli kolmekymppiselle välttää.

Ei mulla oo semmosta "nahkanogelmaa" sitten vissiin. Silkkaa läskiä ja kutistuu nahka mukana. Ei se nyt tietty mikään timmi ole, mutta yli kolmekymppiselle välttää.

no ku on raskausarpia maha täynnänsä niin eihän se sammaan tahtiin kutistu ko muualta kropasta... :ashamed: :snotty:

siksi tämä nahkaongelma... pitäis nyt löytää semmonen rasva joka kiihyttää tuota ihonuusiutumista ja sitä kautta lisäis kollageenin tuotantoa...

aattelin jotta jos jollain ois tiiossa merkki niin oisin välittömästi mennynnä kauppaan ostamaan.

Mä tykkään rocherinpojan Spa-tuotteista. (ainakin viime vuoden versiot tuoksuivat siedettäville) :xmas:

Ja nestettä ainakin poistaa ne garnierin kofeiinipitoiset. Hintansa väärtejä nekin mínusta.

no josko nytten ois joku tietävä palstalla :whistle:

ja onko niistä avonin tuotteista mihkään? ois kiva kokkeilla sitä raskausarpivoietta tuohon mahapuoleen...

Mä oon jonkin verran testaillu tuota arpivoidetta, ja mun mielestä se kyllä selvästi silotti vatsaa. Ja mulla niitä arpia on PALJON! Kannattaa kokeilla. Tietenkin sitä pitäis muistaa käyttää säännöllisesti.

=)

Mä tykkään Avonin Lift 'n Tucista, raskausarpiaki silotti. Tosin jos lopettaa käytön kokonaan, tuloksetki häviää kokonaan, eli kannattaa ottaa kuureja sillon tällön jos ei halua ihan jatkuvasti käyttää. Ite käytän koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Noissa kiinteyttävissä rasvoissa usein neuvotaan hieromaan se rasva kunnolla ihoon, mä luulen että enempi siinä vaikuttaakin just se hieronta. :whistle:

Mä oon tähän kommenttiin todennu aina et jos toi hieronta auttais niin mulla ei ois selluliittia ym missään päin kroppaa... Atooppinen iho kun on niin on saanu rasvoja hieroa ihan huolella, parhaimmillaan 3 kertaa päivässä :whistle:

tattista syntymähäjy ja yötär!!!

oisko häjyllä linkkiä siihen avonin rasvaan? meinaan mie tillaan sitä HET! ja onko se sama ku tuo yöttären mainitsema lift'n'tuc?

Alkuperäinen kirjoittaja yötär:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Noissa kiinteyttävissä rasvoissa usein neuvotaan hieromaan se rasva kunnolla ihoon, mä luulen että enempi siinä vaikuttaakin just se hieronta. :whistle:

Mä oon tähän kommenttiin todennu aina et jos toi hieronta auttais niin mulla ei ois selluliittia ym missään päin kroppaa... Atooppinen iho kun on niin on saanu rasvoja hieroa ihan huolella, parhaimmillaan 3 kertaa päivässä :whistle:

Ok. Musta kun aina tuntuu et rasvan hankaaminen saa aina tuloksia aikaan vaikka rasva vaihtuiskin. Mä kun en rasvaa itteäni ku kesäsin kun tahtoo näyttää hyvältä :D Ja yleensä rusketusrasvalla :whistle:

Viime raskauden jälkeen liikunnan ja ruokavalion lisäksi käytiin jotain Yves Rocherin 3d kiinteyttävää voidetta, oli muuten hyvä, minulla toimi tosi hyvin! Aamuin illoin levitin kunnolla sellasella hierontajutulla sitä. Rocherin tuotteista en muuten kyllä välitä yhtään, eivät käy minun kasvoille ollenkaan... Mutta vartalonhoitotuotteet ihan ok! Kasvoihin käytän Isabelle Lancreyta tai Olos Naturaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Viime raskauden jälkeen liikunnan ja ruokavalion lisäksi käytiin jotain Yves Rocherin 3d kiinteyttävää voidetta, oli muuten hyvä, minulla toimi tosi hyvin! Aamuin illoin levitin kunnolla sellasella hierontajutulla sitä. Rocherin tuotteista en muuten kyllä välitä yhtään, eivät käy minun kasvoille ollenkaan... Mutta vartalonhoitotuotteet ihan ok! Kasvoihin käytän Isabelle Lancreyta tai Olos Naturaa.

ahaaa....

jospa mie ensiksi kokkeilen kahen kuukauen ajan tuolla yves rocherilla ja jos ei tuu tuloksia niin siirryn avoniin. jos ei muuta niin tuleepahan aina kroppa rasvattua...

ja sitte tarttee pistää kello soimaan JOKA aamu viieltä jotta ehtii rasvata ihtesä ennen töihin lähtöä... :whistle:

tattista syntymähäjy ja yötär!!!

oisko häjyllä linkkiä siihen avonin rasvaan? meinaan mie tillaan sitä HET! ja onko se sama ku tuo yöttären mainitsema lift'n'tuc?

http://www.avon.fi/PRSuite/home/home.jsp

Tuosta linkistä pääsee avonin etusivulle ja sieltä ylälaidasta klikkaat e-kuvastoa. Arpirasva näyttäis olevan kuvaston sivulla 58 kohta 3 ja tuo Lift and tuck rasva näyttää olevan sivulla 62 kohta 1.

=)

Yhteistyössä