Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja syntymähäjy:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:tattista syntymähäjy ja yötär!!!
oisko häjyllä linkkiä siihen avonin rasvaan? meinaan mie tillaan sitä HET! ja onko se sama ku tuo yöttären mainitsema lift'n'tuc?
http://www.avon.fi/PRSuite/home/home.jsp
Tuosta linkistä pääsee avonin etusivulle ja sieltä ylälaidasta klikkaat e-kuvastoa. Arpirasva näyttäis olevan kuvaston sivulla 58 kohta 3 ja tuo Lift and tuck rasva näyttää olevan sivulla 62 kohta 1.
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voiko tuolta avonilta tilata suoraan vai pittääkö mennä aina konsultin kautta?
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voiko tuolta avonilta tilata suoraan vai pittääkö mennä aina konsultin kautta?
Konsultin kautta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voiko tuolta avonilta tilata suoraan vai pittääkö mennä aina konsultin kautta?
Konsultin kautta![]()
jaha, ja mitenkäs maksetaan? siulle vai seuraako lasku mukana?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voiko tuolta avonilta tilata suoraan vai pittääkö mennä aina konsultin kautta?
Konsultin kautta![]()
No jos mun kautta tahdot, niin laskun saat![]()
Ja postareita, jos kaukana luuraat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voiko tuolta avonilta tilata suoraan vai pittääkö mennä aina konsultin kautta?
Konsultin kautta![]()
turkkusessa asustelen... missäspäin sie?
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voiko tuolta avonilta tilata suoraan vai pittääkö mennä aina konsultin kautta?
Konsultin kautta![]()
turkkusessa asustelen... missäspäin sie?
Rannikkoo itäänpäin muutama sata kilsaa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Viime raskauden jälkeen liikunnan ja ruokavalion lisäksi käytiin jotain Yves Rocherin 3d kiinteyttävää voidetta, oli muuten hyvä, minulla toimi tosi hyvin! Aamuin illoin levitin kunnolla sellasella hierontajutulla sitä. Rocherin tuotteista en muuten kyllä välitä yhtään, eivät käy minun kasvoille ollenkaan... Mutta vartalonhoitotuotteet ihan ok! Kasvoihin käytän Isabelle Lancreyta tai Olos Naturaa.
ahaaa....
jospa mie ensiksi kokkeilen kahen kuukauen ajan tuolla yves rocherilla ja jos ei tuu tuloksia niin siirryn avoniin. jos ei muuta niin tuleepahan aina kroppa rasvattua...
ja sitte tarttee pistää kello soimaan JOKA aamu viieltä jotta ehtii rasvata ihtesä ennen töihin lähtöä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Viime raskauden jälkeen liikunnan ja ruokavalion lisäksi käytiin jotain Yves Rocherin 3d kiinteyttävää voidetta, oli muuten hyvä, minulla toimi tosi hyvin! Aamuin illoin levitin kunnolla sellasella hierontajutulla sitä. Rocherin tuotteista en muuten kyllä välitä yhtään, eivät käy minun kasvoille ollenkaan... Mutta vartalonhoitotuotteet ihan ok! Kasvoihin käytän Isabelle Lancreyta tai Olos Naturaa.
ahaaa....
jospa mie ensiksi kokkeilen kahen kuukauen ajan tuolla yves rocherilla ja jos ei tuu tuloksia niin siirryn avoniin. jos ei muuta niin tuleepahan aina kroppa rasvattua...
ja sitte tarttee pistää kello soimaan JOKA aamu viieltä jotta ehtii rasvata ihtesä ennen töihin lähtöä...![]()
Kyllä tulee ainakin pieniä tuloksia, varmasti iho mikä on kunnolla rasvattu, tuntuu kimmoisammalta kuin kuiva iho. Kantsii juoda paljon vettä ja kuoria iho vähintään kerran viikossa, mieluumin vaikka kaksi-kolme kertaa koko kroppa!! Venyttele ja harrasta pitkäkestoista liikuntaa. Mahdollisimman puhdas ruokavalio, lisäaineet ja makeutusaineet yms tukkii elimistöä. Tupakki on pahinta..
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Viime raskauden jälkeen liikunnan ja ruokavalion lisäksi käytiin jotain Yves Rocherin 3d kiinteyttävää voidetta, oli muuten hyvä, minulla toimi tosi hyvin! Aamuin illoin levitin kunnolla sellasella hierontajutulla sitä. Rocherin tuotteista en muuten kyllä välitä yhtään, eivät käy minun kasvoille ollenkaan... Mutta vartalonhoitotuotteet ihan ok! Kasvoihin käytän Isabelle Lancreyta tai Olos Naturaa.
ahaaa....
Kyllä tulee ainakin pieniä tuloksia, varmasti iho mikä on kunnolla rasvattu, tuntuu kimmoisammalta kuin kuiva iho. Kantsii juoda paljon vettä ja kuoria iho vähintään kerran viikossa, mieluumin vaikka kaksi-kolme kertaa koko kroppa!! Venyttele ja harrasta pitkäkestoista liikuntaa. Mahdollisimman puhdas ruokavalio, lisäaineet ja makeutusaineet yms tukkii elimistöä. Tupakki on pahinta..
vettä mänöö nyttenki aika kivasti. makeutusaineita käytän nykyjään vaan kahviin (ehkä kerran tai kaks viikossa), ruokavalio on nytten aika tiukan rukkauksen alla, ja salilla käyn useita kertoja viikossa vähintään sen tunnin liikkumassa.
pitääki ostaa vielä kuorintavoie.
kiitti paljon vinkeistä, niitä ei koskaan saa liikaa :flower: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Avonin Lift & Tuck (24,90) on hyvä kun muistaa säännöllisesti käyttää ja sitten on toinen uutuus Tri Laser selluliittiä korjaava voide (24,90)
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Avonin Lift & Tuck (24,90) on hyvä kun muistaa säännöllisesti käyttää ja sitten on toinen uutuus Tri Laser selluliittiä korjaava voide (24,90)
mites se muuten toimii tuo selluliitiä korjaava? lisääkö se sitä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Avonin Lift & Tuck (24,90) on hyvä kun muistaa säännöllisesti käyttää ja sitten on toinen uutuus Tri Laser selluliittiä korjaava voide (24,90)
mites se muuten toimii tuo selluliitiä korjaava? lisääkö se sitä?![]()
Ei lisää vaan vähentää sellua ja kiinteyttää mm. reisis, pakarois, lanteissa ja vyötärössä sekä masua