kertokaa naimisissa olevat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad

Vieras
millainen suhde teillä on miehenne kanssa?
siis sillä tavalla että miten arkipäivisissä asioissa näette sen rakkauden?

minusta on alkanu niin kovasti tuntua että mun mies ei ole onnellinen minun ja lapsen kanssa.

me ei oikeastaan jutella. hänellä pyörii päässä vain omat asiat ja kaikki muu.

ei meillä oikeen enää silleen mitään henkeviä puhella, tuntuu että toisen ajatukset vaistoaa. (yhdessä 20.v). mutta kyllä sen rakkauden huomaa ja tuntee ihan katseessa ja niissä "vitseissä" ja kosketuksessa. en osaa sanoa...

no on meillä aika isojakin ongelmia sen keskustelun kanssa. aina kun otan vaikeita asioita esille niin se ottaa sen v*ttuiluna. ihan sama miten sen asian ilmaisee. |O :headwall: muuten menee paremmin kuin hyvin tällä hetkellä. on meillä ollu paha kriisi jo pari vuotta ainakin. :| kivaa kun vaihteeks ei oo paha olla koko ajan. =)

Meillä rakkaus ja välittäminen näkyy keskinäisessä kommunikoinnissa, hymyissä ja huomaavaisuudessa. Ystävällisessä käytöksessä toista kohtaan ja päivittäisessä juttelussa :)

Meillä juttelee alapäät keskenään

sen jälkeen myös miehen kieli laulaa ja juttua riittää. jos seksissä useamman päivän tauko, mies on omissa ajatuksissaan ja etäinen mutta kun seksiä on päivittäin tai melkein, välit on muutenkin läheisemmät.

Mä oon itse varmaan välillä aika hankala kumppani. Stressaantuneena ja väsyneenä veäydyn itseeni sen sijaan, että puhuisin miletäni vaivaavista asioista. Torjun myös tuolloin helposti mieheni lähentymis yritykset. Olen kyllä yrittänyt päästä tavasta eroon, välillä paremmalla, välillä huonomalla menestyksellä. Onnekseni mieheni jaksaa ja ymmärtää, tuntee vaimonsa. Joskus heittäytyy samanlaiseksi kuin minä, jolloin hyvin nopeasti huomaan oman ikävän käytökseni.

yritä puhua miehesi kanssa ja ehkä kannattaisi yrittää löytää vähän yhteistä aikaa johonkin väliin.

Mä näen sen siinä, että kaupassa mies ottaa ostoskorin multa ja kantaa sen. Samoin ottaa painavat kassit ja muut painavat esineet kantaakseen. Joskus aamulla kuulen, kun mies sanoo lapsille "ollaan hiljempaa kun äiti nukkuu vielä". Jos pyydän miestä tekemään jotain, hän tekee. Ilmoittaa mulle, jos työmatkaan menee oletettua kauemmin, etten huolestu. Kaikkea tuollaista pientä, siitä näen sen rakkauden mua kohtaan.

Samoin itse yritän olla huomaavainen miestä kohtaan. Suukotetaan aina ennen töihin lähtöä. Ei mekään mitään henkeviä jutella, ihan vaan normiasioita kumpi vie lapsen hoitoon, kuka hakee, milloin käydään kaupassa jne. Mies kyllä kertoo myös työasioita, jos on joku hyvä juttu käynyt tai sukset on ristissä pomon kanssa. Samaten mä.

13 vuotta yhdessä ja paranee vaan koko ajan :)

Yhteistyössä