Mulla on ollut kissakuume jo ikuisuuden, olen haaveillut Ragdoll-rotuisesta kissasta. Mut nyt ois tutulla maatiaskissanpentuja.. kertokaa mulle miljoona hyvää syytä, miksei kannata ottaa kissaa. Että tää mun kissakuume laskis tai katoais.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tässä syytä:Saat meiltä maatiaisen, n 5v vanhan. Maksan postikulut. Oikeesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pissailee mihin sattuu mm. sänkyyn..
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Itsekin olen ragdollista haaveillut kauanUpea rotu. Harmi vain, että näyttelytasoisesta saa pulittaa lähemmäs tonnin.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Alkuperäinen kirjoittaja tässä syytä:Saat meiltä maatiaisen, n 5v vanhan. Maksan postikulut. Oikeesti.
Miksi sä haluat luopua kissasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Meillä on ollut mun lapsuudenkodissa aina kissa, joten tunnen niitten metkutJa maatiaisia ovat olleet, joten tiedän että tykkäisin kyllä semmoisestakin. Mutta kerran törmäsin Ragdoll-rotuun ja oon haaveillut semmoisesta siitä saakka. Mutta kyllä mulle taviskattikin kävisi.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Alkuperäinen kirjoittaja tässä syytä:Saat meiltä maatiaisen, n 5v vanhan. Maksan postikulut. Oikeesti.
Miksi sä haluat luopua kissasta?
Koska mies on niin raivona sille jo, että uhkaa repiä siltä pään irti.
Viimesempänä tempauksena oli paskoa matolle ja raapia pilalle upouus ruokapöytä ja sohva. Se inhoo lapsia ja kaikkia muita eläimiä. Kaks kertaa on raapinu lapsen naaman verille.
Meillä on toinenki kissa, eikä se ikinä tee tollasia...
Alkuperäinen kirjoittaja ooo:Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:Meillä on ollut mun lapsuudenkodissa aina kissa, joten tunnen niitten metkutJa maatiaisia ovat olleet, joten tiedän että tykkäisin kyllä semmoisestakin. Mutta kerran törmäsin Ragdoll-rotuun ja oon haaveillut semmoisesta siitä saakka. Mutta kyllä mulle taviskattikin kävisi.
No siis miksi sitten haraat halujas vastaan??Onko jokin painava syy ettet oikeesti vois ottaa?