Kertokaa mulle miten tehdään demo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Oon tullut siihen päätökseen et koitan mitä tästä tulee ja että saisinko demolla mitään sopimusta mihinkään suuntaan. Onko teillä hajua miten sellainen tehdään? Tai siis mennäänkö se teettämään jonnekkin vai pitääkö se kotona väsätä jotenkin? vehkeitä semmoseen ei oo :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis sulla on biisejä ja harrastat musiikkia, mutta sulla ei ole hajuakaa mistään musiikin teosta. Studioon vain, mutta hinnat on aika törkyisiä.

Juh, aika tavalla näin. En meinaan koskaan, en IKINÄ olis uskonu että menisin näin pitkälle niin en oo sitä vaivautunu opettelemaan. :D Hullua juu mutta näin se on. :ashamed:
Oon vihdoi voittanu esiintymis kammon ainakin suurommaks osaksi ja nyt voisin olla valmis tähän. Kokeilla ainakin ja jos siitä ei tuu mitään ni sille en voi sitten mitään.

Noh, ei tää kyllä ollu mun idea ihan täysin vaan tossa viikonloppuisin pidetään juuri näitä karaoke iltoja ja niissä voi olla 10-15 hlö ja kaikki sitä on puhunu että miks ihmeessä et semmosta sopimusta koitas saada. Kolme vuotta oon kuunnellu tätä ja nyt meinasin josko uskaltais kokeilla. Mula on jotain biisejä jemmassa mutta en tiiä onko niistä aineksia mihinkää hittibiisiin :D Koska aikani kuluks oon niitä väsäilly niin ne voi olla sellasta skeidaa että korvissa soi. :o

Yhteistyössä