Kertokaa mulle miten mä saan yhden miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ellu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Ellu"

Vieras
Se asuu aika lähellä minua, siis lenkkipolun vieressä. On yh, ja komea, kunnollinen, huumorintajunen, kiva, seksikäs... Mutta kun en uskalla lähestyä, miten mä en teen. Oon tuntenu sen siis aikasemmin, mutta en oo sen kanssa aikoihin jutellu. Vähän niinku baarissa ollaan turistu.

Nyt jo käyn melkein päivittäin lenkillä sen talon ohi. Hittolainen. Pitääkö odotella kesään kun saan jonkun minimekon päälle, ja meen norkoilemaan sinne kadunkulmaan. Vaikka eipä sekään varmaan herätä kunnollisessa miehessä kiinnostusta... Kertokaa jotain vinkkejä!!! Mun on pakko saada se mies!!!

[QUOTE="vieras";22607519]Kysy sitä treffeille. Vie se vaikka syömään ja johonkin sitä kiinnostavaan juttuun esim lätkäpeliin, konserttiin, taidenäyttelyyn tms.[/QUOTE]

Niin mutta miten uskallan? Mulla on sen puh. nro, on sähköpostit, tiiän missä se on töissä, mitä sen lapset harrastaa... (Minä kyyläkö...) Mut ku en uskalla! Jos saan pakit, jos se sanookin, että sori ei kiinnosta.

[QUOTE="Ellu";22607530]Niin mutta miten uskallan? Mulla on sen puh. nro, on sähköpostit, tiiän missä se on töissä, mitä sen lapset harrastaa... (Minä kyyläkö...) Mut ku en uskalla! Jos saan pakit, jos se sanookin, että sori ei kiinnosta.[/QUOTE]

Tiiätkö missä sen vaimokin on töissä?:D No vitsi vitsi.

Jos kuitenkin kysyisit ihan kasvotusten? Saisit reilun ja rehellisen vastauksen heti, ja vaikka jännittää niin jos hän suostuu, niin lupaan, että tuntuu TOSI IHANALLE ! <3

Kuinka lähellä se talo on lenkkipolkua? ja sattuuko mies olemaan joskus ulkona kun lenkkeilet? Jos nyt olis näköetäisyydellä tms niin tokihan sä voit "nyrjäyttää" nilkkas sopivassa kohdassa ja nilkuttaa surkeena pyytämään et saisitko lainata kännyy et soittaisit kyydin. Jos homma menee putkeen niin pyydä kahville "et voit korvata aiheuttamas vaivan".
Läpinäkyvää? Jep, mut antaa molemmille sivistyneen pakotien mahdollisuuden.

[QUOTE="Ellu";22607506]Pitääkö odotella kesään kun saan jonkun minimekon päälle, ja meen norkoilemaan sinne kadunkulmaan.[/QUOTE]

No älä nyt ainakaan näin tee. :D

[QUOTE="Minä";22607541]Tiiätkö missä sen vaimokin on töissä?:D No vitsi vitsi.[/QUOTE]
Se on eronnut. Sen tiiän. Mutta voihan sillä olla joku uus heila. En oo nähnyt kyllä. Ja kyllä tiiän missä sen ex on töissä kun se kerto mulle sen ite joskus.

[QUOTE="Ellu";22607542]Ja mitä laitan siihen? Hei, minä lenkkeilen talosi ohi joka päivä. Soita. 989868768.[/QUOTE]

Tuo numero ei vie mihinkään. laita sille ainakin oikea numerosi.

[QUOTE="Ellu";22607530]Niin mutta miten uskallan? Mulla on sen puh. nro, on sähköpostit, tiiän missä se on töissä, mitä sen lapset harrastaa... (Minä kyyläkö...) Mut ku en uskalla! Jos saan pakit, jos se sanookin, että sori ei kiinnosta.[/QUOTE]

Rohkeesti vaan. Mitäs siitä vaikka saisitkin pakit? Sitten voit ainakin jatkaa elämääsi! Voihan olla ettet saa pakkeja ja siitä alkaa vuosisadan rakkaus tarina. Anna mennä vaan!

Kuinka lähellä se talo on lenkkipolkua? ja sattuuko mies olemaan joskus ulkona kun lenkkeilet? Jos nyt olis näköetäisyydellä tms niin tokihan sä voit "nyrjäyttää" nilkkas sopivassa kohdassa ja nilkuttaa surkeena pyytämään et saisitko lainata kännyy et soittaisit kyydin. Jos homma menee putkeen niin pyydä kahville "et voit korvata aiheuttamas vaivan".
Läpinäkyvää? Jep, mut antaa molemmille sivistyneen pakotien mahdollisuuden.
Se asuu noin parinsadan metrin päässä mun talosta. Joskus se on lumitöissä ulkona. Sillon mä silleen hidastan ja kattelen maisemia... :D EI SE HUOMAA! Miks miehet ei oo telepaattisia??? Designvirhe.

Se asuu noin parinsadan metrin päässä mun talosta. Joskus se on lumitöissä ulkona. Sillon mä silleen hidastan ja kattelen maisemia... :D EI SE HUOMAA! Miks miehet ei oo telepaattisia??? Designvirhe.

Jos noin lähellä asuu niin sit pyydät auttamaan takas kotiovelle ja tarjoudut keittämään kahvit kiitokseks. Muistat sit nilkuttaa kokoajan :D

Jos noin lähellä asuu niin sit pyydät auttamaan takas kotiovelle ja tarjoudut keittämään kahvit kiitokseks. Muistat sit nilkuttaa kokoajan :D
Niin, muuten hyvä, mutta se meidän baarijuttu oli sellasta flirttailua, ja jos mä meen "kompastumaan" sen pihalla, niin se olis ihan liian noloa. Ehkä mä vaan laitan sille joulutervehdyksen sähköpostitse, ja jos se vastaa, niin voi olla et muistaa..

[QUOTE="Ellu";22607600]Niin, muuten hyvä, mutta se meidän baarijuttu oli sellasta flirttailua, ja jos mä meen "kompastumaan" sen pihalla, niin se olis ihan liian noloa. Ehkä mä vaan laitan sille joulutervehdyksen sähköpostitse, ja jos se vastaa, niin voi olla et muistaa..[/QUOTE]

Eikä soita sille heti ja toivota hyvää itsenäisyyspäivää. Tuu sit kohta kertoon, mitä se sanoi.