Kertokaa mulle miten mä saan yhden miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ellu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";22607626]Mä niin tiedän kenestä tässä on kyse. On nimittäin tämä kyseinen mies mun kaveri. Copy-pasteen sille tän ketjun :D[/QUOTE]

Ei kun soita kaverilles ja käske se palstalle. Saadaan asiat eteneen. Onko se kiinnostunu tästä Ellusta?

[QUOTE="mies";22607626]Mä niin tiedän kenestä tässä on kyse. On nimittäin tämä kyseinen mies mun kaveri. Copy-pasteen sille tän ketjun :D[/QUOTE]

No sittenpähän ainakin selvii miten käy jos ap:lla kohta soi puhelin/ovikello tai on soimatta :xmas:

[QUOTE="Ellu";22607634]Vaalee, pitkä. 2 lasta..[/QUOTE]

Ok. Toisilla tuntomerkeillä varustettuna se mies ois ollut jo varattu. Mulle. Mutta ei onneksi olla samassa miehessä.

[QUOTE="vieras";22607874]Mistä tietää henkilön puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen jos ei ole edes puheväleissä?[/QUOTE]

Koska puh nro löytyy luettelosta, ja tiedän sen s.postin muuten vaan. Ja oltiin puheväleissä pari vuotta sitten.

[QUOTE="Ellu";22607860]Mä laitoin sille sähköpostia. Sellasen viattoman joulunodotustervehdyksen. Katotaan ny vastaako se siihen, vai..[/QUOTE]

Ei miehet tajuu vihjauksia!!!

Oisit suoraan pyytänyt treffeillle. Tai ainakin kertonut näin joulun alla ajankohtaisia pipari- ja pukkijuttuja, niin olis kiinnostunut kummasti.

[QUOTE="Ellu";22607894]Koska puh nro löytyy luettelosta, ja tiedän sen s.postin muuten vaan. Ja oltiin puheväleissä pari vuotta sitten.[/QUOTE]

Mitä jos se s-posti on vanha? Sit sä luulet, ettei se halua vastata, vaikka oikeesti se ei ole saanut koko postia. Sun olis pitäny soittaa...

[QUOTE="vieras";22607901]Ei miehet tajuu vihjauksia!!!

Oisit suoraan pyytänyt treffeillle. Tai ainakin kertonut näin joulun alla ajankohtaisia pipari- ja pukkijuttuja, niin olis kiinnostunut kummasti.[/QUOTE]
No tämä oli vaan välien uudelleenlämmittelyä. En viiti ihan heti laittaa mitään tykkäiskö pukki maistella piparia, täällä ois uuninlämpöstä tarjolla-viestiä ihan alkuun. :D